abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143347949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen, het is een NAVO land he.
NAVO stelt tegenwoordig niet zoveel meer voor.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:23:34 #127
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143347996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:')_!
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143347997
quote:

[..]

Onzin, de NAVO is militair gezien het aller sterkst.

Ze zijn alleen wat slapjes in hun besluiten. althans, dat is in onze ogen slapjes.
pi_143348000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Misschien omdat wij Turken IS steunen. :7 :D _O-
Jij steunt IS?
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_143348011
quote:

[..]

:')

Hebben 2 jaar terug nog Libie naar het stenen tijdperk gebombardeerd.
pi_143348026
quote:

[..]

_O- Geen enkele andere organisatie komt in de buurt van de NAVO momenteel.
pi_143348051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef primakov het volgende:

[..]

Jij steunt IS?
Nee maar er worden veel leugens verspreid over dat Turkije IS zou steunen.
pi_143348061
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Charismatisch het volgende:
Wordt waarschijnlijk met de grond gelijk gemaakt als Turkije de doorgang van Syriėgangers niet meer faciliteert :?
Jij weet net zo goed als ik dat bij ISIS met dit soort zaken niet te praten valt; afgoderij is en moet hard bestreden worden en alle "opgehoogde graven met de grond gelijk levellen". Er is hier meer aan de hand, anders kan je niet concluderen. Graf van de profeet zouden ze ook met de grond gelijkmaken maar zo'n Ottomaanse sultan-dude gaat men opeens naar politieke consequenties kijken :D
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_143348099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef DeJori het volgende:

[..]

:')_!
Kan je wel :') zeggen maar dat zie je tegenwoordig ook, dreigen maar geen actie ondernemen.
pi_143348106
She said most of her extended family fled Iraq's largest Christian town of Qaraqosh last week, as attacking jihadists offered them a bleak choice.

"They said either we convert or we flee," said Salwa. "Only a few stayed behind, because they were too sick or old to walk. They are locked up in the houses." http://www.naharnet.com/stories/en/142920
Maar ze krijgen toch een keuze om 'belasting' te betalen? :o
pi_143348133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

:')

Hebben 2 jaar terug nog Libie naar het stenen tijdperk gebombardeerd.
Joh :') Libiė had wapens die 40/50 jaar oud waren :') En volgens mij waren er wel wat NAVO jets neergehaald?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 18:26:45 ]
pi_143348160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Ja, het is een complot tegen Turkije. ;(
pi_143348172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Mwa vind het niet onaannemelijke berichten, er kloppen iig veel dingen niet, denk dat Turkije toch wel enigszins hulp biedt of het iig makkelijker maakt voor IS.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_143348185
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef Aloulou het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat bij ISIS met dit soort zaken niet te praten valt; afgoderij is en moet hard bestreden worden en alle "opgehoogde graven met de grond gelijk levellen". Er is hier meer aan de hand, anders kan je niet concluderen. Graf van de profeet zouden ze ook met de grond gelijkmaken maar zo'n Ottomaanse sultan-dude gaat men opeens naar politieke consequenties kijken :D
Ik denk dat ze rationeler zijn dan velen denken, ze gebruiken die nietszeggende tombe als chantagemiddel. Ze houden ook tientallen Turken gegijzeld in Irak. Heel veel Syriėgangers gaan via Turkije richting IS-land. Ze zouden gek zijn om dit eigenhandig om zeep te helpen. Verkocht IS ook niet olie ofzo aan Assad?
-
pi_143348245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ja, het is een complot tegen Turkije. ;(
:') Geef de jongen nou geen hoop. Dadelijk gelooft ie je ook nog eens.... :')
pi_143348309
quote:
Romney was zo dom nog niet, uitgeschakeld door zijn eigen partij waardoor hij veel conservatiever moest zijn dan hij eigenlijk wilde en de propaganda machine van Obama. President Romney had ondertussen al de platstelling tussen de Democraten en Republikeinen in het Witte Huis doorbroken en nooit ISIS of Putin zo ver laten komen.
pi_143348354
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kan je wel :') zeggen maar dat zie je tegenwoordig ook, dreigen maar geen actie ondernemen.
Dat is diplomatiek, dat heeft niets met de kracht van de NAVO te maken.

Ze zijn militair het aller sterks. Maar dat ze veel blaffen en niet bijten, daar ga ik mee akkoord.
pi_143348445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef Charismatisch het volgende:
Ik denk dat ze rationeler zijn dan velen denken, ze gebruiken die nietszeggende tombe als chantagemiddel.
Dat wil ik best geloven hoor, maar ze wijken wel van hun theologische standpunt af dan.
Het gaat mij er meer om dat ik vermoed - kan het niet hard maken - dat er weldegelijk lijntjes lopen tussen ISIS en de Turkse autoriteit.

quote:
Ze houden ook tientallen Turken gegijzeld in Irak. Heel veel Syriėgangers gaan via Turkije richting IS-land. Ze zouden gek zijn om dit eigenhandig om zeep te helpen.
Klopt, ook het feit dat Turkije jarenlang geen stokje heeft gestoken voor buitenlandse jihadies die hun land binnenkwamen om door te reizen is verdacht. Hadden het PKK-strijders uit Europa geweest dan hadden ze bij aankomst op het Turkse vliegveld opgewacht geweest en direct in een busje afgevoerd geworden waarschijnlijk.

quote:
Verkocht IS ook niet olie ofzo aan Assad?
Dat is in de theologie van ISIS aanhangers wat anders. Zo'n tombe is shirk/afgoderij en daarmee zo'n principieel punt dat alles ervoor moet wijken om die met de grond gelijk te maken zodra zij daartoe in staat zijn.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_143348453
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143348519
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef kurd0w het volgende:

[..]

:') Geef de jongen nou geen hoop. Dadelijk gelooft ie je ook nog eens.... :')
Het klopt gewoon hoor, iedereen zit in een complot tegen Turkije. Armenie, Griekenland, Israėl, de Gulen beweging en de VS. :(
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:37:45 #147
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143348621
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Romney was zo dom nog niet, uitgeschakeld door zijn eigen partij waardoor hij veel conservatiever moest zijn dan hij eigenlijk wilde en de propaganda machine van Obama. President Romney had ondertussen al de platstelling tussen de Democraten en Republikeinen in het Witte Huis doorbroken en nooit ISIS of Putin zo ver laten komen.
Sowieso, veel slechter dan het buitenlandbeleid van Obomba wordt het niet.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143348672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef DeJori het volgende:
Wat is er slecht aan het buitenlandsbeleid van Obama en zouden anderen beter doen?
pi_143348680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef DeJori het volgende:

[..]

Als ze 'Mitt' hadden uitgezonden vlak voor de verkiezingen in plaats van erna dan had Romney met 75% van de stemmen president geworden. In plaats van met ~50% niet.
pi_143348881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Wat is er slecht aan het buitenlandsbeleid van Obama en zouden anderen beter doen?
In ieder geval de Syrische rebellen gelijk bewapenen (zoals Hillary wel wou maar Obama niet). Obama heeft erg lang gewacht en toen hij het wel deed ook nog eens weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')