Dat zal wel meevallen, het is een NAVO land he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef Loekie1 het volgende:
Turkije wordt onze grootste hobbel in de toekomst vrees ik.
Awwww....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat niemand deze beesten openlijk gaat steunen.
Voor ISIS aanhangers is het natuurlijk niet positief dat Turkije ISIS steunt, Erdogan is een infidel volgens de officiële ISIS lezing.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Turkije ISIS niet steunt?
Verschillende bronnen doen toch anders beweren.
Dat is nog steeds zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nu nog doen, maar toen de oorlog zich destijds alleen tot Syrië beperkte ging er vanals en nog wat de grens over met Turkije. Journalisten zeiden dat Syrië gewoon toegankelijk was via Turkije.
Dus? bij ons heeft die kill van die islamitische partij ook met sympathie gesproken over ISISquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)ister-verdedigt-isis
Pasop, naar plaatje.
Hoezo zijn het vijanden van Turkije dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet betrouwbaar, vijanden van Turkije die een anti-Turkije-rapport opstellen.
Armenen die een appeltje te schillen hebben met Turkije.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef DeJori het volgende:
Hoezo zijn het vijanden van Turkije dan?
Er wordt iig niet openlijk afstand genomen door de regering. Het blijft stil. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus? bij ons heeft die kill van die islamitische partij ook met sympathie gesproken over ISIS
Nu steunt Nederland ISIS?
Steunen is een te groot woord, maar tegenwerken doen ze ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat niemand deze beesten openlijk gaat steunen.
Hoi ajaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Steunen is een te groot woord, maar tegenwerken doen ze ook niet.
Hoi Lav.
Daarom. Erg gevaarlijk een bondgenootschap te hebben met Erdogan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, het is een NAVO land he.
Goed lezen, het zijn geen Armenen, maar Arameeërs. Voornamelijk Syrische christenen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Armenen die een appeltje te schillen hebben met Turkije.
Je overschat ze. Zitten genoeg onopgeleide idioten tussen. Al die debielen in de Schilderswijk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef balaverde het volgende:
[..]
Haha hun hele leven bestuderen ze zogenaamd de Koran en nog steeds weten ze niet wat erin staat.
Weet ik, maar hij wilde gewoon weten wat de Koran erover zegt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een Koran-discussie houden heeft geen zin. IS baseert zich namelijk op hun interpretatie van de islam, Koran en hadith volgens de salafistisch-jihadistische stroming, ze hebben hun eigen shariageleerden, etc. De Koerdische 13de eeuwse islamitische geestelijke Ibn Taymiyya is bijvoorbeeld een van hun grote geleerden.
Je hebt gelijk maar je conclusie is fout. Dat is niet het gevaarlijke van de Koran, maar het gevaarlijke van de mens. De Koran is slechts een middel dat misbruikt wordt voor eigen gewin. Dit is altijd het geval wanneer iets geïnterpreteerd wordt. Zoals die idioten in Amerika die altijd roepen dat de founding fathers dit en dat niet gewild hadden. Mensen zien wat ze willen zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is zo te interpreteren zoals je zelf wil, dat is het gevaar met de Koran. Een 'normaal' persoon kan de Koran naleven zonder dat ook iemand weet dat hij/zij gelovig is. Terwijl een zieke geest er van kan maken wat hij zelf wil, onthoofdingen, vrouwen slavernij en noem maar op.
Wat een smeerlappen zijn het toch ook. Een jongentje van amper 10 jaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)ister-verdedigt-isis
Pasop, naar plaatje.
Dat maakt het niet beter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef DeJori het volgende:
Goed lezen, het zijn geen Armenen, maar Arameeërs. Voornamelijk Syrische christenen als ik me niet vergis.
Erdogan is best een goede vent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom. Erg gevaarlijk een bondgenootschap te hebben met Erdogan.
[..]
Goed lezen, het zijn geen Armenen, maar Arameeërs. Voornamelijk Syrische christenen als ik me niet vergis.
Ziek is het. Doodziek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat een smeerlappen zijn het toch ook. Een jongentje van amper 10 jaar
En nu gaan ze Saoedi-Arabië en Turkije aanvallen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef Loekie1 het volgende:
But anyhow, we will no longer need it, soon,” he said.
Het is wel zeer opmerkelijk dat die tombe in Syrie van een of andere Ottomaanse grondlegger die in ISIS' handen is gevallen nog niet met de grond gelijk gemaakt is....dat is ongewoon voor ISIS.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Charismatisch het volgende:
Omdat Turkije net als Saoedi-Arabië een doelwit is voor IS. Welke bronnen?
Misschien omdat wij Turken IS steunen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is wel zeer opmerkelijk dat die tombe in Syrie van een of andere Ottomaanse grondlegger die in ISIS' handen is gevallen nog niet met de grond gelijk gemaakt is....dat is ongewoon voor ISIS.
Wordt waarschijnlijk met de grond gelijk gemaakt als Turkije de doorgang van Syriëgangers niet meer faciliteertquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef Aloulou het volgende:
Het is wel zeer opmerkelijk dat die tombe in Syrie van een of andere Ottomaanse grondlegger die in ISIS' handen is gevallen nog niet met de grond gelijk gemaakt is....dat is ongewoon voor ISIS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |