Die is er al. Zo'n FOK! neuklijst, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen we hier een lijst van opstellen?
Die is 80 jaar oud. Gewoon een met mensen die wij kennenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is er al. Zo'n FOK! neuklijst, toch?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat is ook nieuw voor mij
Heb nog nooit iemand hier gedate en ik zie dat ook niet snel gebeuren eerlijk gezegd
Oh dan probeerde ze me jaloers te maken. Nieuwe lijst;quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb nog nooit iemand hier gedate en ik zie dat ook niet snel gebeuren eerlijk gezegd
Mijn hartje wat doe je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb dat nooit beweerd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan probeerde ze me jaloers te maken. Nieuwe lijst;
UF en Grielen
Ach komquote:
Dat zijn twee nieuwtjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is 80 jaar oud. Gewoon een met mensen die wij kennen
UF en Grielen
Silk en SonicVulcano
Vul aan aub
He, nog meer nieuws. Ben ik toch benieuwd wie de andere uitzondering is kaneel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet SV, maar ik zou je wel daten.
Als ik jou toch niet hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook eng. Alle FOK! roddels en achterklap. Kom maar bij aardbei.
Dat had je me zaterdag moeten vragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
He, nog meer nieuws. Ben ik toch benieuwd wie de andere uitzondering is kaneel.
Fout.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan probeerde ze me jaloers te maken. Nieuwe lijst;
UF en Grielen
Dat laat ik aan de verbeelding overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Jij was te druk met hep om je veel te spreken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had je me zaterdag moeten vragen.
Nee wat doe je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:56 schreef Grielen het volgende:
Ik heb inmiddels al vele fijne dates achter de rug met UF
De namen kloppen maar je hebt ze gemixedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is 80 jaar oud. Gewoon een met mensen die wij kennen
UF en Grielen
Silk en SonicVulcano
Vul aan aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
De namen kloppen maar je hebt ze gemixedpics van UF en Silk tezamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zie de edit in spoilerquote:
Gofterdommert!!quote:
Mijn 11,3 cm maakt vast weinig indruk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef -Spaghetti- het volgende:
Zijn er mensen die zetten hoe groot ze geschapen zijn? Ik zat eraan te denken om dat te doen om te kijken of het verschil maakt in het aantal likes van meisjes.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef -Spaghetti- het volgende:
Zijn er mensen die zetten hoe groot ze geschapen zijn? Ik zat eraan te denken om dat te doen om te kijken of het verschil maakt in het aantal likes van meisjes.
Relatief prima met je 1.65mquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn 11,3 cm maakt vast weinig indruk.
Zal ik na kapper moment plaatsen?
Of dat je een dure auto hebt of iets dergelijke. Kijken of dat verschil maakt...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef -Spaghetti- het volgende:
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef -Spaghetti- het volgende:
Sure. Waarom niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Compleet OT maar jij staat echt constant op de FP. Vind je niet vervelend?quote:
laat je dat ook altijd door een barbier doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Compleet OT maar jij staat echt constant op de FP. Vind je niet vervelend?
Met voor- en achternaam idd.quote:
Oh.. Thanks voor het meldenquote:
Je kan wel zo een dom emoticon plaatsen, maar denk je nou echt dat Tinder er is voor het innerlijk?quote:
Is voor iedereen verschillend. Als het goed is zie je jezelf linksboven en dan wat random andere mensen.quote:
Ja duh. Tinder is een relatieplatform hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Je kan wel zo een dom emoticon plaatsen, maar denk je nou echt dat Tinder er is voor het innerlijk?
Je weet het maar nooit. Kwam toevallig een artikel over Tinder tegen die mij ertoe liet denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Relatief prima met je 1.65m
[..]
Of dat je een dure auto hebt of iets dergelijke. Kijken of dat verschil maakt...
Dit. Ook maar eens unliken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh.. Thanks voor het melden
Ik zie mezelf rechtsonderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is voor iedereen verschillend. Als het goed is zie je jezelf linksboven en dan wat random andere mensen.
Nee seksplatform. Anders zou de app niet alleen gericht zijn op foto's en een simpele status.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja duh. Tinder is een relatieplatform hoor.
Hmm...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit. Ook maar eens unliken.
[..]
Ik zie mezelf rechtsonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |