Takken wegsnoeien, voordat de buren het doen.quote:
Ga je nu dit topic uitprinten en aan je ouders laten lezen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:34 schreef Miam het volgende:
Begrijp het niet verkeerd, ik vind het normaal dat overhangende takken verwijderd worden. Zou daar ook niet moeilijk over doen. Vraag is puur en alleen namens mijn ouders. Bedankt voor de heldere antwoorden.
Maar begrijp ik hieruit dat je ouders ook niets aan die overhangende takken willen doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:34 schreef Miam het volgende:
Begrijp het niet verkeerd, ik vind het normaal dat overhangende takken verwijderd worden. Zou daar ook niet moeilijk over doen. Vraag is puur en alleen namens mijn ouders. Bedankt voor de heldere antwoorden.
Tjonge, alsof vrouwen niet kunnen snoeien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef jagermaster het volgende:
Volledig uitgewerktt staat dit zo op internet te vinden: https://www.juridischloket.nl/wonen/buren/overhangende-takken/
quote:Stap 1. Vraag aan uw buren of zij willen snoeien
Vraag uw buurman of hij wil snoeien. In principe moet uw buurman zelf ervoor zorgen dat takken niet overhangen of dat een haag gesnoeid wordt. Uw buren hebben het recht om toegang tot uw tuin te krijgen, als ze alleen via uw tuin de takken kunnen snoeien.
Maak je ouders dan duidelijk dat het inderdaad hun boom is en dan hun ook hun troep bij zich moeten houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef Miam het volgende:
Nee mijn ouders zijn van mening dat het hun boom is en anderen hier dus vanaf moeten blijven. Volhardende types dus.
10 blaadjes in het najaar boehoehoehoeeeeequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maak je ouders dan duidelijk dat het inderdaad hun boom is en dan hun ook hun troep bij zich moeten houden.
Lekker makkelijk. Buren van ons hadden ook zo'n onderling conflict over een kersenboom. Die kersen vielen in de tuin van de buur waarvan de boom niet was. Dat werd rottende pulp, waarbij ook nog eens allerlei gore rioolvogels als duiven en meeuwen de boel kwamen zwermen en onder schijten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
10 blaadjes in het najaar boehoehoehoeeeee![]()
Wie heeft het hier over blaadjes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
10 blaadjes in het najaar boehoehoehoeeeee![]()
Typisch Nederlands gejammer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Buren van ons hadden ook zo'n onderling conflict over een kersenboom. Die kersen vielen in de tuin van de buur waarvan de boom niet was. Dat werd rottende pulp, waarbij ook nog eens allerlei gore rioolvogels als duiven en meeuwen de boel kwamen zwermen en onder schijten.
10 blaadjes en 12 eikeltjes. Nounou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over blaadjes?
De onredelijkheid is dus niet puur bij de andere partij te vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef Miam het volgende:
Nee mijn ouders zijn van mening dat het hun boom is en anderen hier dus vanaf moeten blijven. Volhardende types dus.
Nee een handzaag en een overhangende tak minder. Poepoequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
10 blaadjes en 12 eikeltjes. Nounou.
Arme boomquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee een handzaag en een overhangende tak minder. Poepoe
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef Miam het volgende:
Dat dus, en stop met het openen van topics over dit soort onzin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maak je ouders dan duidelijk dat het inderdaad hun boom is en dan hun ook hun troep bij zich moeten houden.
Daarna zal ik wel keihard op de tak gaan stampen natuurlijk en opstoken in de terrashaardquote:
Mjah, op dat je dure sierbestrating gewoon helemaal rood kleurt, je niet meer buiten kan zitten vanwege schijtende volgens etc. na, waren het gewoon aanstellers inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Typisch Nederlands gejammer.
Lekker vijf minuutjes vegen, komt 80% misschien ook nog eens van hun overgewicht af.
Echt, waar mensen zichzelf al aan kunnen ergeren.
Zou naar de pliesie gaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daarna zal ik wel keihard op de tak gaan stampen natuurlijk en opstoken in de terrashaard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |