Tja, je moet wat over hebben voor kwaliteit...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:53 schreef doppelgänger het volgende:
Lidl?! Ik wil nog niet dood gevonden worden in die pauperzaak..Is het niet nog ergens anders te krijgen?
Wat een gedoe voor een reepje chocola dat je zoals eerder genoemd gewoon bij ALDI of LIDL kan kopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef Aloria het volgende:
Koop gewoon een normale reep chocola. Koop "pinda's" en rozijnen.
Smelt de chocola en gooi de rest er door heen.
Laat het afkoelen en breek de chocola in stukken.
Nu heb je de allerlekkerste chocola met rozijnen !
Lidl heeft een boel producten die veel lekkerder zijn dan bij AH hoor. Maarja, your loss.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:53 schreef doppelgänger het volgende:
Lidl?! Ik wil nog niet dood gevonden worden in die pauperzaak..Is het niet nog ergens anders te krijgen?
Ja idd net zo gay als theequote:
en dus is het goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Chocolade is goede shit, gaven ze ook in de oorlog. Zo mannelijk als maar kan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef Hallojo het volgende:
Dat komt doordat chocoladerepen met rozijnen smerig zijn.
Eigenlijk is pure chocolade goed voor je hoor. Dan heb ik het wel over 70%+ puur, hoe hoger hoe gezonder.quote:
je verteld mij niets nieuws. Een wortel is ook gezond,maar een volwassen man met een wortel kan ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eigenlijk is pure chocolade goed voor je hoor. Dan heb ik het wel over 70%+ puur, hoe hoger hoe gezonder.
Dat kan wel. Jij zit je te houden aan stereotypes die absoluut nergens op slaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je verteld mij niets nieuws. Een wortel is ook gezond,maar een volwassen man met een wortel kan ook niet.
Ik heb als volwassen man anders een hele grote wortel hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je verteld mij niets nieuws. Een wortel is ook gezond,maar een volwassen man met een wortel kan ook niet.
de mijne is groterderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb als volwassen man anders een hele grote wortel hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |