Wat had je gewild dat ze er mee deden dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:38 schreef simsolobim het volgende:
Hahaha dat plaatje!![]()
Burdie, ik had verwacht dat de teckels (twee reutjes) het ontzettend leuk zouden vinden maar ze negeren de beeb gewoonBen wel benieuwd wat ze gaan doen als beebje eenmaal gaat kruipen.
Ja... Ik..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef Chanty het volgende:
Which reminds me… er zaten hier toch wat mensen in het onderwijs??
Hahahaha, muffintop checkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef Dot. het volgende:
Ik pas al mijn kleren wel, maar wel met een muffin topEn ik heb echt een HEKEL aan sporten of lijnen, maar misschien moet ik er toch echt een keer aan geloven
26 weken schijnbaar:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hahahaha, muffintop checkik pas weer in de eerste van mijn 'oude' broeken, maar om die reden laat ik 'm toch nog even minimaal vier kilo liggen
.
En geen idee of er een sprong zit rond de 5,5/6 maandenIk denk eigenlijk gewoon dat hij niet (meer) genoeg heeft aan mijn bv alleen. Maar misschien is het idd een paar dagen en is het dan weer over (ik hoop het!)
Honden en babies vind ik ook een tricky combinatie, ik zie op FB soms foto's voorbij komen dat ik denk.... Maargoed, ieder moet dat voor zich weten
.
quote:26 weken: In, op, achter, voor en hoe ver?
Als je baby bijna een half jaar is, gaat hij de wereld van ‘relaties’ in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal. Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt!
Ah, dan zou het kunnenquote:
Klopt, sprongquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, dan zou het kunnenKuiken is 23 weken en 2 weken 'te laat' geboren.
Hij is voor zijn doen extreem aanhankelijk, wil niet dat je weg gaat, wil dingen samen doen (maar o-wee als hij het niet zelf mag doen!) etc.
Nou nou ze hoeven er niks mee te doen maar enige vorm van notie van beebje zou ik wel leuk gevonden hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat had je gewild dat ze er mee deden dan?
Ik laat ze idd nooit alleen met haar, terwijl ik stellig durf te beweren dat de honden geen vlieg kwaad doen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier hebben we hond kennis laten maken door hem het eerste mutsje te geven wat Boaz op heeft gehad. Wij kwamen een dag later want we moesten een nachtje in het zkh bivakeren.
Honden en babies/kleine kinderen blijft tricky, welk ras je ook hebt. Ik laat de kids i.i.g. nooit alleen met hond in dezelfde ruimte, hoewel ik hond voor 99% vertrouw.
Check!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef Chanty het volgende:
Which reminds me… er zaten hier toch wat mensen in het onderwijs??
Met katten is het veel makkelijker idd, denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik laat ze idd nooit alleen met haar, terwijl ik stellig durf te beweren dat de honden geen vlieg kwaad doen..
Ik pm je ff want het hoort totaal niet hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja... Ik..
Oh, maar ik hoor hier pas over twee maanden weer
Ik zit er wel heel hard over te denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Check!
Wieso? Wil/ga je ook het onderwijs in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty op 12-08-2014 23:33:55 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef Hilzillah het volgende:
OMG... Ik wil nog allemaal dingen doen met mijn 'baby'. Naar de dierentuin, naar de Apenheul enz. Maar ik heb nog maar een week![]()
Jeetje Gotc, wat goed bezig. Maar waar haal je die tijd vandaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:54 schreef GotC het volgende:
Hier +26kg. Zitten er nog 13 vastgeplakt. Maar ben begonnen met 3x pw hardlopen en 3x pw krachttraining, dus moet goedkomen. Hoop ik.
[ Bericht 33% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 13-08-2014 14:47:41 ]S. 2014
J. 2016
Wel geprikt maar weet alleen niet of ie is aangezet uiteindelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef GotC het volgende:
GM, ik dacht dat je schreef dat ze nog niet geprikt hadden voor de ruggenprik
Ik heb de medicatie s'ochtends nog van hun gekregen omdat ik de mijne vergeten was....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Wizzy het volgende:
GM, ook niet gevraagd of je nog medicijnen gebruikte?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:11 schreef Burdie het volgende:
Even tussendoor...Ik zou dat toch ff laten checken. Maar je bekken bestaat uit meerdere botten, dus welk bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en nog even in navolging van het vorige topic: ik vind het zo ladtig om Ellie verantwoord te eten geven! Ik wil verdikkie fatsoenlijk broodbeleg, een verantwoord ontbijt en lekker avondeten zonder me blauw te betalen of me vervolgens alsnog af te vragen of dit inderdaad wel bio/suikervrij was.
/rantHome is where the O+ is...
Het schaambot. Ik stuur anders mijn fysio wel even een mailtje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik zou dat toch ff laten checken. Maar je bekken bestaat uit meerdere botten, dus welk bedoel je?
Laat dat bio dan varen en richt in plaats daarvan op vers (diepvriesgroenten is ook prima). Ik ben zelf veel te krenterig voor volledig bio. Een paprika van 2,25. Ik kan dat gewoon niet. En maak zelf. Bijna alles wat je zelf maakt is suikervrij en ook nog eens goedkoper.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik zou dat toch ff laten checken. Maar je bekken bestaat uit meerdere botten, dus welk bedoel je?
Oh, en nog even in navolging van het vorige topic: ik vind het zo ladtig om Ellie verantwoord te eten geven! Ik wil verdikkie fatsoenlijk broodbeleg, een verantwoord ontbijt en lekker avondeten zonder me blauw te betalen of me vervolgens alsnog af te vragen of dit inderdaad wel bio/suikervrij was.
/rant
Doe ik eigenlijk al, kook vrijwel alles vers en ik maak Wereldgerechten gewoon vers na. Maar wil zo graag bio vlees en vis ivm hormonen... Lastig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Laat dat bio dan varen en richt in plaats daarvan op vers (diepvriesgroenten is ook prima). Ik ben zelf veel te krenterig voor volledig bio. Een paprika van 2,25. Ik kan dat gewoon niet. En maak zelf. Bijna alles wat je zelf maakt is suikervrij en ook nog eens goedkoper.
Ik vond laatst deze: http://www.degezondemama.nl/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk al, kook vrijwel alles vers en ik maak Wereldgerechten gewoon vers na. Maar wil zo graag bio vlees en vis ivm hormonen... Lastig.
ML wil wel nog meer groenten en iets minder brood/pasta. Hebben jullie goede tips/ websites?
Prima toch? Niet zo streng voor jezelf zijn, hoor! Wij eten 1 keer per week vlees en vis. Dan kan het bio, maar dat is wel een keuze.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk al, kook vrijwel alles vers en ik maak Wereldgerechten gewoon vers na. Maar wil zo graag bio vlees en vis ivm hormonen... Lastig.
ML wil wel nog meer groenten en iets minder brood/pasta. Hebben jullie goede tips/ websites?
Ik had het daar gisteren nog over met een vriendin, dat het toch wel fijn zou zijn om niet te weten wat er allemaal in ons eten zit :Squote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Het eindigt hier in moord als er slechts 1x pw vlees en vis op tafel komtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Prima toch? Niet zo streng voor jezelf zijn, hoor! Wij eten 1 keer per week vlees en vis. Dan kan het bio, maar dat is wel een keuze.
ik vind dit een fijne website voor inspiratie: http://www.etenenzo.nl/recepten en anders pinterest! Zo veel recepten met mooie foto's.
ligt er aan hoe oud de oppas is, en wat de oppastijden zijn, is het rond etenstijd dan kun je misschien zorgen voor pizza, maar gaan jullie pas rond 8 uur eten dan is een koekje en n zak chips voldoende.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan binnenkort uit eten, terwijl kuiken met de oppas thuis blijft. Wat zouden jullie in zo'n geval in huis halen qua eten voor de oppas?
Dit was trouwens een héél slecht idee. Het was chaos en rellen bij de Kruidvat, niet normaal meer...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Dyre het volgende:
Hebben jullie ook die folder binnengekregen over de koopavond bij de Kruidvat en die extra korting op de pampers? We wilden toevallig vandaag nog luiers halen, we zijn bijna door eerste voorraad heen na 1 week, maar dat stellen we dus even een dagje uit
Ik niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ruggenprik voel je toch als ie wordt aangezet? Ik voelde de vloeistof wel iig
Mobiel kan ik mijn grafiekje ook niet zienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:41 schreef Dot. het volgende:
Dyre, ik kan je plaatje niet zien! Maar zo te horen groeit ze goed?Is de pijn ook weer weg?
En hoe is dit projectje gisternacht gegaan?quote:Bij ons gaat project ontbakeren dag 3 inVannacht heb ik hem pas om half 4 in de zak gedaan, dus het gaat al iets beter
![]()
Hoi, sorry, laatste week geen puf om te posten...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef Dot. het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met TAP en de leidinggevende?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ruggeprik kan inderdaad als bijwerking hebben dat je bloeddruk omlaag gaat, geloof dat je daarom ook aan een infuus wordt gehangen. Ik heb trouwens ook bloeddrukverlagers geslikt tijdens de zwangerschap van M en tijdens de bevalling een ruggeprik gehad. Hier nergens last van gehad, maar door de duur van de bevalling zat er wel > 12 uur tussen laatste medicatie en het zetten van de ruggeprik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij minder dan 3 uur... Maar goed ik ga geen aannames doen en wacht t gewoon af...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ruggeprik kan inderdaad als bijwerking hebben dat je bloeddruk omlaag gaat, geloof dat je daarom ook aan een infuus wordt gehangen. Ik heb trouwens ook bloeddrukverlagers geslikt tijdens de zwangerschap van M en tijdens de bevalling een ruggeprik gehad. Hier nergens last van gehad, maar door de duur van de bevalling zat er wel > 12 uur tussen laatste medicatie en het zetten van de ruggeprik.
Zo spuugt Stip idd ook als het al even na z'n fles is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Dyre het volgende:
Twinkle, wat jammer van het speentje, je was er zo enthousiast over. Als het beter voelt om op de oude voet verder te gaan zou ik dat vooral doen, wat het cb ook zegt
Gm, wat lief
L. heeft net een uurtje na het flesje een beetje gespuugd (doet ze anders eigenlijk nooit). Nou maak ik me daar niet zo heel druk over, maar het was een beetje waterig met witte vlokjes/stukjes erin.
Betekent dit dat we het flesje nu niet genoeg gemengd hebben? (we schudden de fles niet ivm lucht, maar zwaaien hem een beetje heen en weer, en roeren het met een klein lepeltje/vorkje). Daarna ziet het er in ieder geval goed uit. Geen brokjes of losse poeder meer. Maar nu het eruit kwam was het echt gewoon water met witte stukjes, alsof het al helemaal ontleed was in haar buik
Hier komt t er ook brokkelig uit, terwijl t er echt glad ingaat ( ook fles) zal wel met maagzuur te maken hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Dyre het volgende:
Twinkle, wat jammer van het speentje, je was er zo enthousiast over. Als het beter voelt om op de oude voet verder te gaan zou ik dat vooral doen, wat het cb ook zegt
Gm, wat lief
L. heeft net een uurtje na het flesje een beetje gespuugd (doet ze anders eigenlijk nooit). Nou maak ik me daar niet zo heel druk over, maar het was een beetje waterig met witte vlokjes/stukjes erin.
Betekent dit dat we het flesje nu niet genoeg gemengd hebben? (we schudden de fles niet ivm lucht, maar zwaaien hem een beetje heen en weer, en roeren het met een klein lepeltje/vorkje). Daarna ziet het er in ieder geval goed uit. Geen brokjes of losse poeder meer. Maar nu het eruit kwam was het echt gewoon water met witte stukjes, alsof het al helemaal ontleed was in haar buik
Wij gaan morgen uit eten. Beppe past op. Voor haar hebben we een schaaltje lasagne klaar staan. We koken vaker voor meer personen, alleen de saus uit de vriezer en de pasta/rijst koken. Klaar is de maaltijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan binnenkort uit eten, terwijl kuiken met de oppas thuis blijft. Wat zouden jullie in zo'n geval in huis halen qua eten voor de oppas?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef Dyre het volgende:
Moppert, leuk hoor die meloen, maar ik kan alleen maar naar die ogen kijken
Kwarkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Dyre het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vanavond had ik even een moment dat ik jaloers was op m'n man, die gaat zaterdag waarschijnlijk naar een feest toe en ik dacht... Wat een luxe, hij kan in wezen gaan en staan waar hij wil, hoe lang hij maar wil... En als ik even weg ben voel ik me al schuldig. Voel me dan echt opgesloten zegmaar.
Zo herkenbaar dit. Ik had eigenlijk tot begin november verlof (nouja nog lang vakantie na mijn verlof) maar ga weer eerder beginnen met werken. Mijn omgeving begrijpt dit niet maar ik ben een zoveel leukere mama als ik ook kan werken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Vanavond had ik even een moment dat ik jaloers was op m'n man, die gaat zaterdag waarschijnlijk naar een feest toe en ik dacht... Wat een luxe, hij kan in wezen gaan en staan waar hij wil, hoe lang hij maar wil... En als ik even weg ben voel ik me al schuldig. Voel me dan echt opgesloten
Ik begrijp je heel goed. 2 weken voor aflopen van mijn verlof ook het ouderschapsverlof veranderd (zal eerst 6 weken verlengen) omdat ik ook graag weer onder de mensen wilde zijn. 'Thuis komen' is sinds dien veel fijnerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:21 schreef simsolobim het volgende:
Zo herkenbaar dit. Ik had eigenlijk tot begin november verlof (nouja nog lang vakantie na mijn verlof) maar ga weer eerder beginnen met werken. Mijn omgeving begrijpt dit niet maar ik ben een zoveel leukere mama als ik ook kan werken.
Áls ze er niet op hebben gelet is dat slordig, maar dat is op dit moment natuurlijk slechts een aanname.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef Burdie het volgende:
Slordig, GM. Bij mij ging mijn bloeddruk ook extreem omlaag bij de ruggenprik, maar volgens het ziekenhuispersoneel was dat een 'gebruikelijke' bijwerking. Zeer slordig dat ze niet extra hebben opgelet op een eventuele wisselwerking met bloeddrukverlagende medicatie.
11 september.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Áls ze er niet op hebben gelet is dat slordig, maar dat is op dit moment natuurlijk slechts een aanname.
Sowieso, GM, ik heb het misschien niet meegekregen, maar hoe kan het nou dat ze al zo snel meteen hebben geroepen dat je geen tweede zwangerschap mag? Terwijl nog niet eens duidelijk is hoe &11 wat? Ben erg benieuwd naar je gesprek met de gyn. Wanneer mag je?
M is helemaal geen kleintje! Hij steekt boven het gemiddelde uit! En lekker fietsenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef Mabawa. het volgende:
Goed hoor Twinkle! Geeft het je wat rust?
En wauw, dat is snel. Heb je er zin in?
Vandaag even bij inloopspreekuur M gewogen en gemeten. De andere dames in de wachtkamer vonden hem allemaal flink voor zn leeftijd en toen ze zagen hoe hij 'op ontdekking' ging waren ze al helemaal verbaasd. Ik vind 'm nog steeds een kleintje, waarschijnlijk een beetje een complex door het grillige begin. Maar ik maak me al heel lang geen zorgen meer omdat hij het gewoon super doet![]()
Hij is nog steeds geen babysaurus maar dat kleintje moet ik toch maar uit mn hoofd zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag voor het eerst wezen fietsen. Hij vond het geweldig en zat als een koning op z'n troon rond te kijken.
Hij is zo leuk he, soms in de draagdoek wurmt hij ineens zn armen eruit, pakt hij mn gezicht vast en geeft me een kusEn vanavond weer uit eten geweest en dan is hij zo lief en gezellig.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef Chanty het volgende:
Offtopic maar moet het ff delenStom asielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het goed met je eigen poezels?
Als het een beetje geschikt weer is dinsdag dan gaan we op zijn verjaardag naar de dierentuin / apenheul. Hij is om 21.32 geboren, dus we hebben technisch gezien de hele dag voordat hij 'echt' 1 isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef Wizzy het volgende:
[..]ik moet gewoon slikken. Dat heb ik ook niet gedaan met mijn 'baby'
[..]
![]()
Geen tandloze 1ste verjaardag
En YAY voor de eerste tandJeetje GM, je hebt het wel voor je kiezen gekregenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bij mij minder dan 3 uur... Maar goed ik ga geen aannames doen en wacht t gewoon af...En dat ze al direct riepen 'geen 2e'. Vind ik op zijn zachtst gezegd 'een beetje gek'.
Gelukkig is het 'zo goed als' geregeld. Een beetje een zorg minderquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gisteren was m'n hele schoonfamilie dus een dagje weg. M'n mamahart brak, want maxi ging mee en ik was heel blij voor haar, maar nu kon ik zelf niet zien hoe leuk ze het vond
Manlief heeft wel foto's genomen dus dat was leuk, en verder had mini een minder dagje gisteren en had ik dus bevestiging dat thuisblijven echt de juiste beslissing was.
Ik heb einde dag wel met de familie gegeten (mocht mini even bij m'n moeder brengen) en kreeg toen een paar keer de vraag: 'zo, lekker even een dagje bijgekomen?'.
Nee eitje, ik ga voor m'n lol niet mee ofzo.En idd een stomme onnadenkende opmerking!
Mijn allerlaatste restje baby hormonen wilde perse het Badman tshirt van de H&M... Is de levertijd weer zooooooo lang dat ik het niet op tijd binnen heb om de Senn aan te trekken op zijn verjaardag![]()
Stille hoop dat het ook in de winkels hangt. Vanmiddag maar even gaan kijken.
En nog een vraagje, hoe controleer je of er tandjes doorkomen als je kind niet luistert naar 'Mondje open' en zijn kaken dichtklapt (krokodil style) als je je vinger in zijn mond stopt?![]()
De clown uithangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:45 schreef Hilzillah het volgende:
En nog een vraagje, hoe controleer je of er tandjes doorkomen als je kind niet luistert naar 'Mondje open' en zijn kaken dichtklapt (krokodil style) als je je vinger in zijn mond stopt?
Oh right.... Clown uithangen moet lukken denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:50 schreef Cwen het volgende:
[..]
De clown uithangen. Je wil niet weten wat hier soms uitgevoerd wordt zodat ze maar lacht of gilt!
En de Apenheul
Die had ik ook!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:48 schreef BlueEyes het volgende:
Hilz dat getekende kinder-batmanshirtje waarbij je op de achterkant zn rug ziet?
Die is zo leuk!
Heb m zelf namelijk ook gekocht voor hier
Met een theelepeltje tikken op de kaak. Je hoort het verschil als je op een tandje tiktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:55 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh right.... Clown uithangen moet lukken denk ikStrakjes maar eens proberen... Al het spul boven en onder aan de voorkant zit er. Kijken of ik de rest ook kan zien.
Proest! Daar ging mijn lekkere bakkie van Lebkovquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:19 schreef Burdie het volgende:
Breek de dag, tik een kaakje!
Hillz, wanneer is Senn jarig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik wil hier wel kijken voor je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Hilzillah het volgende:
Jaaaaaaaaaa DIE!!! MOET HEBBEN!!! Maat 86/92 graag![]()
Ik hoop dat ze hem in de winkel hebben... Zojuist 3 shirts bij de Hema gekocht met een beest erop. Blijken ze voor meisjes te zijn (roze randje aan de binnenkant) Ik hou ze lekker toch
Oh... En hij heeft gewoon MAAT 20 van schoen!!! Ik vond het al zo gek dat ik zijn voetje zo moeilijk in 19 gepropt kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
Welkom bij de mama's-met-kindjes-met-batmanshirt-vanH&Mquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Hilzillah het volgende:
IKHEBHEMIKHEBHEMIKHEBHEM!!!!
Dinsdag is hij echt jarig zondag feestje![]()
Theelepeltje. Goed idee! Kijken of ik dat voor elkaar krijg.
Wat een toffe romper Wizz!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty wat een goede daad![]()
Mijn gekke kind.. drinkt nu met de kleinere speen al twee keer zijn fles leeg vandaag zonder gespuw/gekots/weet ik wat en slaapt als een roosje
.. weet niet wat me overkomt
O en Chanty je bent echt niet ontaard hoor. Kind is nog geen twee weken oud en kijk uit naar het moment dat ik weer aan het werk kan en school begint. Maja.. zit ook al vanaf 1 mei thuis en dat is echt niet aan mij besteed.I feel your pain. Ik zit sinds 15 maart thuis… morgen dus al 5 (!!) maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt niet mijn ding. En ben ook heel bang dat ik nooooit meer zo'n leuke werkplek ga vinden. Dat besef ik extra op avondjes zoals gisteren want het is meer een vriendengroep bijna dan ex-collega's. En het werk was natuurlijk ook leuk
Bleu nutteloos shoppen is tof heb ik paar dagen terug ook gedaan want ik moet toch iets doen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Breekt even in: ik ga je vanavond uitgebreid terug schrijven nav je vragen! Ik zat tot nu toe alleen nog maar mobiel op fok en dat is niet OK voor langere berichten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
I feel your pain. Ik zit sinds 15 maart thuis… morgen dus al 5 (!!) maandenEcht niet mijn ding. En ben ook heel bang dat ik nooooit meer zo'n leuke werkplek ga vinden. Dat besef ik extra op avondjes zoals gisteren want het is meer een vriendengroep bijna dan ex-collega's. En het werk was natuurlijk ook leuk
Bleu nutteloos shoppen is tof heb ik paar dagen terug ook gedaan want ik moet toch iets doen
Neem je tijd ik ken het probleemquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Breekt even in: ik ga je vanavond uitgebreid terug schrijven nav je vragen! Ik zat tot nu toe alleen nog maar mobiel op fok en dat is niet OK voor langere berichten.
Verder: sta jij op de foto in de ouders van nu? Bij zwangles? Ik zou t zweren!!
Haquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:41 schreef Chanty het volgende:
Wizzy heb nu al het idee dat hij me zit uit te lachen soms. Met name als hij verschoond wordtLigt hij altijd lekker te grinniken. Zou ik ook doen als iemand steeds mijn kont moet afvegen en ik daarna doodleuk mijn luier WEER volschijt
![]()
DAT TSHIRT IS AWESOME EN MOET IK OOK HEBBEN!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Hilzillah het volgende:
*foto van shirt*
Helemaal over je poeskatverhaal heen gelezen Chanty... Wat een schatjeIk heb hetzelfde 'merk'.
Fotoverjaarsjurk Cwen!! Gewoon omdat meisje! En omdat Ellie
En eenvoor jezelf!
En en en en en en ... DE SENN LOOPT VANZELF!! 2 hele stappen van ene mens naar andere mens, voordat hij omsodermietert. Nog voor zijn verjaardag
Met een getekende cape op de rugquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef Hilzillah het volgende:
Loslopen in het water?? Dat is rete moeilijk!!Dat kan ik niet eens fatsoenlijk (nee écht niet) En het nijntje loop gevaarte is een product van de duivel volgens de Senn
![]()
Oh coco!! Die is ook über vet!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*er valt niet echt aan te zien dat het 'op vakantie' is, maar ach![]()
![]()
Ah nee, dat is helemaal sneu danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Coco ja ze krabt er aan. Ook van die donkere plekken rond haar ogen soms.
Kan ook van huisdier komen... maar hopelijk krijgen we het zo onder controle.
Oh echt? Super toffe achtertuin hebben jullie danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef GotC het volgende:
CocoJullie waren in mijn achtertuin! Tof! En wat een lekkere vent is Tom
Heerlijke omgevingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh echt? Super toffe achtertuin hebben jullie dan![]()
Ja, kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijke omgevingWonen ongeveer 1,5 km van Kijkduin, altijd lekker om heen te gaan.
En neem die waarschuwing maar serieus iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:25 schreef Ticootje het volgende:
Waarschuwing voor stikgevaar fopspeen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En neem die waarschuwing maar serieus iddwij vonden vorige week de bibi speen van S (vrij nieuw, moet nog kijken of het idd dit type is) in zijn bed, siliconengedeelte zat nog maar een een ministukje vast aan het plastic, de rest was los. Als het laatste stukje losschiet wil je er niet aan denken wat daarmee kan gebeuren
[..]
En neem die waarschuwing maar serieus iddwij vonden vorige week de bibi speen van S (vrij nieuw, moet nog kijken of het idd dit type is) in zijn bed, siliconengedeelte zat nog maar een een ministukje vast aan het plastic, de rest was los. Als het laatste stukje losschiet wil je er niet aan denken wat daarmee kan gebeuren
[..]
Dat was dus idd niet duidelijk hahahaha Ik dacht dat het Tom was op beide foto'squote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met een getekende cape op de rugDie heb ik eind 2012/begin 2013 gekocht voor Saar. Dus nu wordt 'ie gerecycled
Op de foto dus links Saar, rechts Tom. Mocht dat niet duidelijk zijn![]()
Waarom weet ik NU PAS dat er zoveel Batman spul is! Nu wilde ik ook de slofjes kopen op eBay, maar bedacht me dat tegen de tijd dat het hier is hij waarschijnlijk al maat 38 heeftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef GotC het volgende:
Batman Tom!
Hier ook Batman vroegah:
[ afbeelding ]
Speesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tja. Ik kan wel de hele nacht mn tiet in z'n mond frotten, maar dat levert awkward taferelen op denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:36 schreef Cwen het volgende:
Annie, gefeliciteerd!
Nikki, hopelijk bevalt de auto!
Hè bah, Spees... Ben nog steeds erg blij dat Ellie geen speen heeft. Ik laat tenminste niet los.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tja. Ik kan wel de hele nacht mn tiet in z'n mond frotten, maar dat levert awkward taferelen op denk ik.
Ik vond die voor een hele kleine niet zo fijn, dan moeten de beentjes wel erg wijd. Pas vanaf maat 62 zat hij beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier ook geen speen... Idd wel een pink![]()
En ik ga een bondolino draagzak lenen. Kijken of het wat is. Kleintje is nu vooral aan het jammeren en huilen terwijl je de darmpjes vrolijk verder hoort borrelen :/
Oh ja, al een hele tijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Burdie het volgende:
Dot, wil hij zich ook al optrekken als je zijn handjes pakt?
En in de kinderstoel? Wij oefenen het zitten altijd op bed, dan kan hij veilig alle kanten op omvallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:28 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh ja, al een hele tijdMaar hij is echt nog te wankel om los te zitten.
We hebben nog geen verkleiner, dus daar heb ik hem nog niet in gezet. Maar hij valt echt nog alle kanten op, inclusief vooroverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
En in de kinderstoel? Wij oefenen het zitten altijd op bed, dan kan hij veilig alle kanten op omvallen.
Dan zou ik hem gewoon niet laten zitten nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:31 schreef Dot. het volgende:
We hebben nog geen verkleiner, dus daar heb ik hem nog niet in gezet. Maar hij valt echt nog alle kanten op, inclusief voorover
Op schoot vindt hij wel leuk, dan hangt hij lekker tegen ons aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:50 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dan zou ik hem gewoon niet laten zitten nog
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je hebt jezelf wel gekloond hoor, gm!
En wiehoe! Officieel goedkeuring gekregen voor verlof tot 6 oktober! Ik ben blij man, ik ben blij...
Geweldigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
En wiehoe! Officieel goedkeuring gekregen voor verlof tot 6 oktober! Ik ben blij man, ik ben blij...
Oh, maar hij kan ook echt nog niet zitten, dus van hem laten zitten is ook geen sprakequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Super zeg! Dat moet wat lucht geven voor je
Idd kloontje van jezelf GM!
Dot, ik zou dan ook nog niet laten zitten. Wij legden T. op een zacht kleed op de grond. Dat (om)vallen blijft toch wel gebeuren, dus liever op een zachte ondergrond.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
En nu... rust! (hoop ik tenminstequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Grappig he? Doet S. heel lang. En nogsteeds trouwens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:59 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, maar hij kan ook echt nog niet zitten, dus van hem laten zitten is ook geen sprakeHet ziet er gewoon zo grappig uit alsof hij wil gaan zitten met dat hoofdje zo omhoog.
Wat fijn tap!
Niet zo gevoelig johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef Cwen het volgende:
TAP, wat fijn!!
Spees, jemig... Lekker subtiel weer. Ik zit ook niet de hele nacht aan m'n kind geplakt, awkward of niet.
Offtopic: Brabants denk ik! Speen is voor mij voor op een fles, fiep een fopspeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:58 schreef L-E het volgende:
Even heel erg offtopic, dat 'fiep' is dat iets uit bepaalde delen van het land? Ik hoor het hier in de Randstad echt nooit!
Ontopic: babies zijn tof!
Ik denk Brabantsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:58 schreef L-E het volgende:
Even heel erg offtopic, dat 'fiep' is dat iets uit bepaalde delen van het land? Ik hoor het hier in de Randstad echt nooit!
Als ze vragen of je een 'nije onderbox aan het', dan zit je wel echt in de krochten van de Brabantse durpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik denk BrabantsIk ken het iig ook vanuit daar, maar ik kom dan ook uit een regio waar een broek een boks wordt genoemd
Of in de binnenstad van Helmondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als ze vragen of je een 'nije onderbox aan het', dan zit je wel echt in de krochten van de Brabantse durpen
+1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En nu... rust! (hoop ik tenminste)
Ik ken het van familie en vrienden uit Tilburg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan weer bij Limburgers en Vlamingen!
of in bepaalde delen van Gelderlandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als ze vragen of je een 'nije onderbox aan het', dan zit je wel echt in de krochten van de Brabantse durpen
Sorry, rotdag vandaag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet zo gevoelig joh![]()
Niet iedereen wil of kan zijn haar borst aanbieden in plaats van een fiepje. Voor die mensen lijkt mij de waarschuwing wel handig. En verder fijn voor iedereen waarvan de baby of dreumes sowieso zonder fiep kan, dan loop je idd helemaal geen risico
hier in Brabant wordt het wel gebruikt. Al heb ik wel het idee dat het tegenwoordig minder gebruikt wordt als vroeger. Maar misschien krijg ik het nu gewoon niet mee omdat het er bij ons nooit over gaat omdat beiden geen (of amper) speen gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:58 schreef L-E het volgende:
Hangt ook en beetje van de box af. Ik heb het vandaag gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef Burdie het volgende:
Wanneer hebben jullie de bodem van het ledikant en de box eigenlijk naar beneden gedaan? S vindt het (iig in het ledikant) interessant om op zijn buik te liggen en zich zo ver op te drukken dat hij over de rand kan kijken.
De box een maandje terug. Heb bed nog niet. Verder dan opdrukken komt ze nog niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef Burdie het volgende:
Wanneer hebben jullie de bodem van het ledikant en de box eigenlijk naar beneden gedaan? S vindt het (iig in het ledikant) interessant om op zijn buik te liggen en zich zo ver op te drukken dat hij over de rand kan kijken.
Dan kan je ook in het Noorden terecht zijn gekomen als ze het daarover hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Toen T. zich op kon trekken hebben we de box en het bed omlaag gegooid. Directquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef Burdie het volgende:
Dat geeft op bed echt een koddig gezicht... Gingen we samen een uurtje op bed spelen. optrekken zitten omvallen, optrekken zitten omvallenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:31 schreef Dot. het volgende:
[..]
We hebben nog geen verkleiner, dus daar heb ik hem nog niet in gezet. Maar hij valt echt nog alle kanten op, inclusief voorover
Ooooh die jurk!!! Eensch met Man!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef Cwen het volgende:
Oh ja, Ellie's verjaardagsjurk. Bij deze:
[ afbeelding ]
Met een witte bolero en grijze legging als het niet zulk mooi weer is. Ik vind 'm een beetje zoet maar m'n man is dol op dit soort jurken.
Oh, en Hilz... Misschien kan hij nu ook wel nep-vallen? Ellie wel, dan zeg ik "Ga je... VALLEN" en dan laat ze zich omduwen of duikt zelf voor- of achterover. En schateren joh
[ Bericht 47% gewijzigd door Twinkle20 op 15-08-2014 15:09:52 ]
Vraag even de buurvrouw op de koffie zodat ze even op kan letten en ga even lekker lang onder de douche?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Kursor het volgende:
toevallig ook nog tips voor een mama die er even goed doorheen zit?![]()
geen andere tips dan die van de dames boven mij, maar wel een dikke knuffelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Kursor het volgende:
Vraag hulp. Laat iemand oppassen, je maxi en je mini even een middag meenemen en ga je dan niet schuldig voelen, maar lees een boek of kijk een film. Of, als er niemand kan, ga op bed liggen met je meiden of op de grond en kijk een film of iets.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Kursor het volgende:
Ach, die krampjes zijn al zielig genoeg, ik wil het niet erger maken door haar teveel voeding te gevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ohja, een kenmerk van krampjes is dat babies willen zuigen om afgeleid te zijn van de pijn.
Dat ze na een uur al smakt etc. kan dus daardoor komen. Doordat je dan (wrs) teveel voeding geeft, kan dat wel de klachten verergeren.
+1! Kursorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Cwen het volgende:
[..]
Vraag hulp. Laat iemand oppassen, je maxi en je mini even een middag meenemen en ga je dan niet schuldig voelen, maar lees een boek of kijk een film. Of, als er niemand kan, ga op bed liggen met je meiden of op de grond en kijk een film of iets.
Echt, ik houd er ook niet van, maar soms is het nodig. En trek aan de bel als het écht niet gaat.
Ik weet niet of het bij de hele kleintjes ook mag maar wij kregen t advies om 10cc extra water in de fles te doen, Saar mag nu 90cc en dan dus 3 schepjes en dan wat extra water, en hier werkt wat extra vocht wel goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:43 schreef Dyre het volgende:
Lieve KursorIk sluit me bij de rest aan. Reserveer wat tijd voor jezelf en alleen voor jezelf, en laat man/vriendin/buurvrouw even lekker een middagje voor de kleintjes zorgen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar iedereen loopt ook een keer wel tegen een grens aan en dat snappen zij ook wel denk ik.
We hebben L eindelijk in bed gekregen, die arme meid. Echt slapen doet ze nog niet, is heel veel aan het kreunen en persen, maar het huilen is in ieder geval gestopt en we hebben nog even lekker kunnen knuffelen vanmiddag.
[..]
Ach, die krampjes zijn al zielig genoeg, ik wil het niet erger maken door haar teveel voeding te gevenHet vervelende is dat ze het speentje écht niet wilde hebben en ook vingers zijn niet goed genoeg. Pas met een flesje was ze even 10 minuten stil (en die dronk ze toch iedere keer goed in 1 keer op)
Hopelijk blijft het even hierbij en is ze straks weer onze blije babyAnders toch maar even goed in de gaten houden, en geen hele flesjes meer maken na 1 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor volgende week al twee dagen opvang voor de oudste geregeld inclusief logeren en misschien kan ik nog wel regelen dat ze nog een middagje bij een crèche-vriendinnetje kan spelen (als ik vervoer heb).
Sterkte iedereen met de krampjes. Hier zijn ze aardig binnen de perken gelukkig.
Beterschap Limone!
Cwen, misschien in PM wat je bij medische fitness doet nu? Ik heb het na m'n eerste ook gedaan en ben pas weer begonnen.
Oh, en ik vroeg pas tips voor oefenen van het hoofdje optillen toch? Ze kan het! En ze kijkt er apetrots bij, alsof ze iets geniaals presteert![]()
.
TAP, wat fijn dat je ouderschapsverlof geregeld is!
Twinkle, wat een mooie mannen op de foto.
En mobiel posten is niet zo handig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Volgens mij duurt het zo'n 6 weken voor een baby een dag/nachtritme heeft, dus dat kan idd kloppenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
S is een avond/nacht kind, dat was in de buik al zo, overdag slaapt ze vooral om haar gespook te compenseren...![]()
waarschijnlijk praat ik over een paar weken anders maar voor nu.... wij volgen haar ritme en als dat nu nog betekent dat we tussen 2-5 wakker zijn dan ga ik maar wat eerder naar bed.
Ze moet nog een dag- en nachtritme ontwikkelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
S is een avond/nacht kind, dat was in de buik al zo, overdag slaapt ze vooral om haar gespook te compenseren...![]()
waarschijnlijk praat ik over een paar weken anders maar voor nu.... wij volgen haar ritme en als dat nu nog betekent dat we tussen 2-5 wakker zijn dan ga ik maar wat eerder naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Dit inderdaad. Maar ik ben dan ook dol op huwelijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:27 schreef Franny_G het volgende:
Als ik word uitgenodigd voor zoiets ga ik altijd. Alleen als er een goede reden is (ziek, vakantie) ga ik niet. Dat voelt als een etiquette-principe voor mij. Zo'n envelop kun je zelf bepalen natuurlijk. Hoeveel je wilt geven. Zou wel zeggen dat het leuk is als ze nog eens langs komt voor de baby. Aan de andere kant: als je toch geen behoefte hebt aan contact zou ik daar ook niet op aandringen. Zo'n huwelijk is eenmalig en het is op zich natuurlijk aardig dat je bent uitgenodigd.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Nog effe een foto samen met knappe papa .. gewoon omdat ze zo schattig zijn samen
Deez is wel écht heel erg leuk TwinkleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Kursor het volgende:
Mooie UD dagquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag was mn UD,maar nu mogen we al 16 dagen genieten van ons meisje.
Dat vestje is zeker tof Franny!!
Ik zou ook niet gaan denk ik Sunshine... Maar ik ben daar wel heel makkelijk in. Jij geen interesse in mij, ik niet in jou. En even goede vrienden hoor. Als ik je tegen kom op een verjaardag klets ik gewoon tegen je. Tenzij ik het heel rot vind dat je niet geweest bent, dan zou ik het wel willen bespreken en daarna zand erover... Weet niet hoe je er zelf in staat?
Oh, en nog 1 nachtje slapen tot feestje![]()
Ik bedacht me dat een cakesmash wel leuk zou zijn... Ik heb nog nooit zo'n spannend versierde taart gemaakt. En ik van hysterische kleuren houdend, vond een groene taart een gele rand + gele '1' en rode botercreme toeven wel een goed idee... Tot hij daadwerkelijk aan het smashen was zogezegd...
Nu lijkt mijn kind net een serial killer op de foto's![]()
nu ben ik benieuwd...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Deez is wel écht heel erg leuk Twinkle
[..]
[..]
Mooie UD dag
Dat vestje is zeker tof Franny!!
Ik zou ook niet gaan denk ik Sunshine... Maar ik ben daar wel heel makkelijk in. Jij geen interesse in mij, ik niet in jou. En even goede vrienden hoor. Als ik je tegen kom op een verjaardag klets ik gewoon tegen je. Tenzij ik het heel rot vind dat je niet geweest bent, dan zou ik het wel willen bespreken en daarna zand erover... Weet niet hoe je er zelf in staat?
Oh, en nog 1 nachtje slapen tot feestje![]()
Ik bedacht me dat een cakesmash wel leuk zou zijn... Ik heb nog nooit zo'n spannend versierde taart gemaakt. En ik van hysterische kleuren houdend, vond een groene taart een gele rand + gele '1' en rode botercreme toeven wel een goed idee... Tot hij daadwerkelijk aan het smashen was zogezegd...
Nu lijkt mijn kind net een serial killer op de foto's
Thanks voor de tip! Ik had ergens ook al gelezen dat wat extra vocht soms helpt. Ik durf zelf niet de verhoudingen van haar flesje aan te passen (nieuwe mamma durft niets zelf aan te passenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet niet of het bij de hele kleintjes ook mag maar wij kregen t advies om 10cc extra water in de fles te doen, Saar mag nu 90cc en dan dus 3 schepjes en dan wat extra water, en hier werkt wat extra vocht wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag even opnieuw proberen... Hij is tenslotte nog niet écht jarig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Tja, dat is ook zo. Maar zonder me schuldig te voelen lijkt me niet en daar kan ik vanwege die stomme depressie heel erg slecht mee omgaan. Dus dan laat ik 'm toch maar gaan, met als gevolg dat ik alsnog geïrriteerd ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb trouwens met mijn vriend nu wel de afspraak dat als ik echt het even niet trek hij bij ons blijft en me ondersteunt. Het is voor mij ook een leerzame periode wat dat betreft in het leren van voelen van mijn grenzen en die ook aangeven, zonder me schuldig te voelen.
Doen ze al, maar is altijd een paar uur. Ik geef nog borstvoeding en ze weigert de fles of de beker - alleen bij mama. Maar als ze straks een jaar is ga ik het soms wel uitbreiden, dan kan het wel en houdt m'n productie het ook wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
cwen is er niemand in je omgeving die af en toe een dag op wil passen?
Ik heb het eerste setje maat 50 net weggelegd, mn moppie dr buik past er niet echt lekker meer inIk denk dat er snel meer pakjes gaan volgen.
Ik was nooit zo vh luieren in bed maar sinds saar er is vind k t echt heerlijk...
Dat ja... Hij aan de fastfood, zij aan de telefoonquote:Op zondag 17 augustus 2014 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die Amerikaanse bevallingsprogramma'sVaak zat gedacht : dit kan toch niet echt zijn?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:40 schreef Limone het volgende:
Ik ben niet meer jaloers op mijn man. Ik kan haar dan ook gerust bij hem achterlaten. M. drinkt uit een fles en eet als een bootwerker. Gister was ik de hele dag op pad geweest en mijn man had allemaal leuke dingen met haar gedaan. Toen ik thuiskwam, was het eerste wat hij zei: "Ik heb zo'n leuke dag met haar gehad!"![]()
Mis je niks aan, zo te horenquote:Op zondag 17 augustus 2014 09:50 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat ja... Hij aan de fastfood, zij aan de telefoon. Goh, wat een bevalling...
Ik baal echt van de snelheidquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:40 schreef Limone het volgende:
Wat een snelle, Moppert!![]()
Ik ben niet meer jaloers op mijn man. Ik kan haar dan ook gerust bij hem achterlaten. M. drinkt uit een fles en eet als een bootwerker. Gister was ik de hele dag op pad geweest en mijn man had allemaal leuke dingen met haar gedaan. Toen ik thuiskwam, was het eerste wat hij zei: "Ik heb zo'n leuke dag met haar gehad!"![]()
Ik hoop dat jullie snel ook weer die vrijheid hebben, Cwen en TAP
I. eet van alles met ons mee, - fruit, groenten, brood(korstjes) - maar ze slikt nog maar weinig echt door. Dus ze sabbelt/kauwt en krijgt wel vocht en kleine stukjes mee maar nog niet echt iets substantieels. Ik ga uit van het principe dat de borstvoeding haar hoofdvoeding is, dus dat betekent bij honger = borstvoeding geven. Maar ik denk ook dat iedereen hier anders in is en iedere baby is ook weer anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:50 schreef Burdie het volgende:
Wat zijn jullie trouwens allemaal gaan geven als bijvoeding, en hoeveel? Kuiken wordt sinds kort weer wakker voor een nachtvoeding en dan heeft hij echt honger. Hij drinkt overdag net als anders, plus dan nog een mini hapje fruit een soms ook nog pap, en dan toch ook nog 's nachts willen of vroeg wakker met honger. Moeten we hem dan meer gaan geven (of juist even een paar dagen niks anders dan melk?).
Dat is hier niet veel anders hoorquote:nl/user/profile/413540]Franny_G[/url] het volgende:
[..]
I. eet van alles met ons mee, - fruit, groenten, brood(korstjes) - maar ze slikt nog maar weinig echt door. Dus ze sabbelt/kauwt en krijgt wel vocht en kleine stukjes mee maar nog niet echt iets substantieels. Ik ga uit van het principe dat de borstvoeding haar hoofdvoeding is, dus dat betekent bij honger = borstvoeding geven. Maar ik denk ook dat iedereen hier anders in is en iedere baby is ook weer anders.
Mannendagquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:50 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat had ik gisteren ook, ik ben wezen lunchen met twee vriendinnen en onderwijl kreeg ik zulke leuke foto's van mini op de whatsapp, ze hadden een mannenmiddagje en zijn lekker er op uit gegaan in het bos.
Wat zijn jullie trouwens allemaal gaan geven als bijvoeding, en hoeveel? Kuiken wordt sinds kort weer wakker voor een nachtvoeding en dan heeft hij echt honger. Hij drinkt overdag net als anders, plus dan nog een mini hapje fruit een soms ook nog pap, en dan toch ook nog 's nachts willen of vroeg wakker met honger. Moeten we hem dan meer gaan geven (of juist even een paar dagen niks anders dan melk?).
Oeh! Maar van zitten zou ik niet balen. Dat geeft meer vrijheid en is beter tegen de reflux, toch? Heb ik ergens gelezen, dacht ik. Zitten is tof!quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:59 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik baal echt van de snelheidik vond het kruipen al zo vroeg
![]()
Wat heerlijk
Oh die luxe wil ik ook welquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben zo blij met onze nieuwe auto. De drie kindjes passen fatsoenlijk naast elkaar op de achterbank en de Bugaboo Donkey hoef niet meer in elkaar geschoven te worden om hem te vervoeren. Wat een luxe.
Ja dat is wel waar! zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:44 schreef Limone het volgende:
Oeh! Maar van zitten zou ik niet balen. Dat geeft meer vrijheid en is beter tegen de reflux, toch? Heb ik ergens gelezen, dacht ik. Zitten is tof!
Ohja, mijn baby trok zich net op aan het tafeltje. Wij zaten echt zo: en toen donderde ze heel hard om, op haar koppie. Moest papa er twee troosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
I. had dat denk ik wat eerder, rond de 5(en halve)de maand, want dat was de periode dat ze overdag zoveel aan het clusteren was dat ik er een beetje moedeloos van werd. Hier drinkt ze nu bij 6 1/2 maand weer normaal en 's nachts slaapt ze lekker door. (Alhoewel ze momenteel ook weer aan het clusteren is, maar dat schrijf ik toe aan de vakantie en dat ze, nu we weer thuis zijn, even moet bijtanken, letterlijk en figuurlijk.)quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is hier niet veel anders hoorik snap alleen niet waar ineens die Enorm Grote Honger vandaan komt, omdat hij drinkt als normaal plus dan nog de hapjes en ook nog een nachtvoeding.
Zal wel nog allemaal bij de 6 maanden dip horen. Die duurt lang, toch?
Dit klinkt als een heel goed plan Cwenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Moppert het volgende:
Een idee om na de fysio/psycg gewoon even een kwartiertje een lekker kopje koffie/glaasje cola ergens te drinken met een tijdschrift er bij of een boek of iets anders waar je blij van kan worden.?
Het oppassen is dan maar heel even langer maar jij hebt zo toch weer mooi even niets aan je hoofd?
Zo oud is kuiken nu ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:47 schreef Franny_G het volgende:
[..]
I. had dat denk ik wat eerder, rond de 5(en halve)de maand, want dat was de periode dat ze overdag zoveel aan het clusteren was dat ik er een beetje moedeloos van werd. Hier drinkt ze nu bij 6 1/2 maand weer normaal en 's nachts slaapt ze lekker door. (Alhoewel ze momenteel ook weer aan het clusteren is, maar dat schrijf ik toe aan de vakantie en dat ze, nu we weer thuis zijn, even moet bijtanken, letterlijk en figuurlijk.)
Heel goed idee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Moppert het volgende:
Een idee om na de fysio/psycg gewoon even een kwartiertje een lekker kopje koffie/glaasje cola ergens te drinken met een tijdschrift er bij of een boek of iets anders waar je blij van kan worden.?
Het oppassen is dan maar heel even langer maar jij hebt zo toch weer mooi even niets aan je hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |