abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:47:20 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143333971
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 3% gewijzigd door Burdie op 12-08-2014 11:53:30 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:50:26 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143334082
Hier is het CB ook lekker warm (heet :P) maar je moet eigenlijk altijd wachten, dus er zit standaard een omslagdoek in de tas als we daar naartoe gaan. Je meisje doet het goed, Sun!

Gaat lekker GM! Was je veel aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik zit zelf nog op +3 (maar was ~ 20 kilo aangekomen).

Leuk, de Efteling O+. Wij hebben ook nog kaartjes liggen, en twijfelen nog of we kuiken mee zullen nemen of niet. Die is denk ik na een half uur moe :').
Gaat het wel langzaam aan steeds beter, kursor?

@sim, wij hebben ook twee honden en de reactie op de baby verschilt per hond: de onze reu vindt het vooral spannend en soms irritant, dus die gaat de baby uit de weg. Hij respecteert wel dat de baby voor ons belangrijk is, maar die doet er verder niks mee. Dat wordt straks nog 'spannend' als onze zoon gaat kruipen en lopen... De andere hond, een teefje, baalt er vooral van dat kuiken mijn 'puppy' is en niet de hare :+. Die loopt liefst de hele dag te knuffelen.

Ik vind het momenteel trouwens wel weer even pittig, die baby. Hij wil van alles en toch ook weer niks... jengelt veel sneller dan anders... wil veel drinken en weinig slapen... Pfff. Hopen maar dat dit weer snel over is :Y).
KuikenGuppy
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:51:11 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143334106
Misschien leuk trouwens als het wiki linkje in de OP wordt aangevuld? O-)
KuikenGuppy
pi_143335126
dat plaatje. :')
pi_143335679
Hahaha dat plaatje! :D

Burdie, ik had verwacht dat de teckels (twee reutjes) het ontzettend leuk zouden vinden maar ze negeren de beeb gewoon :'( Ben wel benieuwd wat ze gaan doen als beebje eenmaal gaat kruipen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:41:49 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_143337869
Ja Lucas zit best veel in de doek. Gisteren een broek wezen shoppen. Het passen vond hij niet zo tof daar werd hij wakker van :') Maar het is gelukt. Nu heb ik weer 1 normale broek die past in een maat groter dan normaal. En vandaag hebben we samen Stofgezogen. Wel enorm warm en kan niet bukken om onder de bank en zo te zuigen maar hij sliep lekker door O+

En ondertussen ben ik vooral in de weer geweest met de onbekende poes. Niet gechipt -O- Maar mogelijk van een aantal deuren verderop maar die mensen zijn pas na vier uur thuis. Bij de dierenambulance zijn ze overigens ergggg onbehulpzaam :N

Kursor fijn dat je het UWV hebt gesproken, geeft weer wat rust. Ik moet ook binnenkort mijn ww maar weer aanvragen -O-

Which reminds me… er zaten hier toch wat mensen in het onderwijs??
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:19:42 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143339290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:38 schreef simsolobim het volgende:
Hahaha dat plaatje! :D

Burdie, ik had verwacht dat de teckels (twee reutjes) het ontzettend leuk zouden vinden maar ze negeren de beeb gewoon :'( Ben wel benieuwd wat ze gaan doen als beebje eenmaal gaat kruipen.
Wat had je gewild dat ze er mee deden dan?
KuikenGuppy
pi_143340020
burdie, volgens mij ook iets van +20... Maar mn bovenbenen zijn wel n stuk steviger merk ik aan mn broeken...

Simsolobim: wij hebben op de dag dat we thuis kwamen en we als gezin alleen waren, de honden aan een luier laten ruiken en ze daarna op bed laten kijken.. heel voorzichtig ruiken, en dat was t, sindsdien zijn ze erg lief en beschermend naar S. Willen ze erbij liggen en liggen ze bij het ledikant op de grond te slapen.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:54:13 #9
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143340552
Hier +26kg. Zitten er nog 13 vastgeplakt :+. Maar ben begonnen met 3x pw hardlopen en 3x pw krachttraining, dus moet goedkomen. Hoop ik. }:|
pi_143340995
Wat 'oneerlijk' verdeeld toch he met aankomen en weer kwijtraken van die kilo's. Wel een intensief programma zeg GotC! En Chanty, wel zo handig om even een 'overbrugbroek' aan te schaffen. Haha, L die het er niet mee eens is! Hier na bijna 12 weken nog 3-4kg (van bijna 15kg) te gaan en vind het nu al lang duren...maar dat is eigenlijk meer nog die slappe buik die ik zat ben. Komt wel weer goed (in ieder geval na de eerste, dan toch ook wel na de tweede?). Weet wel dat ik vorige keer na een maand of 4-5 weer op gewicht was, maar toen nog 5kg verder zakte. Is ook niet de bedoeling, want dan zie ik er echt zielig uit. Het is ook nooit goed :+.

Van sporten moet ik het echt nog niet hebben in ieder geval. Ommetje van bijna 20 minuten, ruime km. En fysio-oefeningen. Verder wat aanrommelen met de kinderen in huis. Ik zie het niet meer zo goed, maar ga geloof ik nog wel vooruit. Vertrouwen houden is lastig, maar kan mezelf tot nu toe steeds wel herpakken. Ook nodig voor rust in m'n kop.
pi_143341247
Ik zit nu op +7 na 5 weken. Kwam van +23 met veeeeel vocht, dus dat is ook niet eerlijk.
Oh, en voor de feestvreugde.. Geloof dat ik alweer ongesteld ben }:|
pi_143341293
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef Chanty het volgende:

Ja... Ik..

Oh, maar ik hoor hier pas over twee maanden weer ;)
pi_143341542
Ik pas al mijn kleren wel, maar wel met een muffin top :X En ik heb echt een HEKEL aan sporten of lijnen, maar misschien moet ik er toch echt een keer aan geloven :')

BE, nu al :o Sterkte :*

En voor Kursor ook een :* Goed dat je jezelf steeds kunt herpakken! En ik zag leuke momentjes in het vorige topic O+

Hoe is het eigenlijk afgelopen met TAP en de leidinggevende?

Burdie, jouw kleine man met een sprong? Hopelijk zit hij snel wat beter in zn vel!

Wij hebben twee poezen en de een vindt het nodig om op alles van Stip te gaan liggen (dus o-ve-ral haar) en gaat zodra je zit bovenop je zitten, want ze komt aandacht tekort vindt ze zelf. De ander gaat nog steeds haar eigen gangetje en geeft kopjes aan Stip O+ Ik vind honden die baby's in de gaten houden meestal maar een beetje vervelend :@ De hond van mijn broer gaat heel zenuwachtig rondjes rennen rond de box als Stip geluid maakt. De hond van mijn ouders is een ontzettend lieve hond met kinderen, maar baby's laat hij gelukkig gewoon met rust.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:53:41 #14
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_143342802
Ik was na 8 dagen weer terug op gewicht. Maar was ook maar 8 kg aangekomen. Daarna ging ik vocht vasthouden etc :+
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:12:00 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143343393
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef Dot. het volgende:
Ik pas al mijn kleren wel, maar wel met een muffin top :X En ik heb echt een HEKEL aan sporten of lijnen, maar misschien moet ik er toch echt een keer aan geloven :')
Hahahaha, muffintop check *) ik pas weer in de eerste van mijn 'oude' broeken, maar om die reden laat ik 'm toch nog even minimaal vier kilo liggen :+.

En geen idee of er een sprong zit rond de 5,5/6 maanden :? Ik denk eigenlijk gewoon dat hij niet (meer) genoeg heeft aan mijn bv alleen. Maar misschien is het idd een paar dagen en is het dan weer over (ik hoop het!)

Honden en babies vind ik ook een tricky combinatie, ik zie op FB soms foto's voorbij komen dat ik denk... :X . Maargoed, ieder moet dat voor zich weten ;).
KuikenGuppy
pi_143343477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hahahaha, muffintop check *) ik pas weer in de eerste van mijn 'oude' broeken, maar om die reden laat ik 'm toch nog even minimaal vier kilo liggen :+.

En geen idee of er een sprong zit rond de 5,5/6 maanden :? Ik denk eigenlijk gewoon dat hij niet (meer) genoeg heeft aan mijn bv alleen. Maar misschien is het idd een paar dagen en is het dan weer over (ik hoop het!)

Honden en babies vind ik ook een tricky combinatie, ik zie op FB soms foto's voorbij komen dat ik denk... :X . Maargoed, ieder moet dat voor zich weten ;).
26 weken schijnbaar:

quote:
26 weken: In, op, achter, voor en hoe ver?
Als je baby bijna een half jaar is, gaat hij de wereld van ‘relaties’ in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal. Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:18:53 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143343572
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Dot. het volgende:

[..]

26 weken schijnbaar:

[..]

Ah, dan zou het kunnen :+ Kuiken is 23 weken en 2 weken 'te laat' geboren.
Hij is voor zijn doen extreem aanhankelijk, wil niet dat je weg gaat, wil dingen samen doen (maar o-wee als hij het niet zelf mag doen! :') ) etc.
KuikenGuppy
pi_143343688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah, dan zou het kunnen :+ Kuiken is 23 weken en 2 weken 'te laat' geboren.
Hij is voor zijn doen extreem aanhankelijk, wil niet dat je weg gaat, wil dingen samen doen (maar o-wee als hij het niet zelf mag doen! :') ) etc.
Klopt, sprong :Y. Die gaat uit van de uitgerekende datum, dus ik corrigeer Ellie ook altijd 2 weken :)
Home is where the O+ is...
pi_143344303
Hier hebben we hond kennis laten maken door hem het eerste mutsje te geven wat Boaz op heeft gehad. Wij kwamen een dag later want we moesten een nachtje in het zkh bivakeren.

Honden en babies/kleine kinderen blijft tricky, welk ras je ook hebt. Ik laat de kids i.i.g. nooit alleen met hond in dezelfde ruimte :N, hoewel ik hond voor 99% vertrouw.
pi_143344344
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat had je gewild dat ze er mee deden dan?
Nou nou ze hoeven er niks mee te doen maar enige vorm van notie van beebje zou ik wel leuk gevonden hebben.
pi_143344579
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier hebben we hond kennis laten maken door hem het eerste mutsje te geven wat Boaz op heeft gehad. Wij kwamen een dag later want we moesten een nachtje in het zkh bivakeren.

Honden en babies/kleine kinderen blijft tricky, welk ras je ook hebt. Ik laat de kids i.i.g. nooit alleen met hond in dezelfde ruimte :N, hoewel ik hond voor 99% vertrouw.
Ik laat ze idd nooit alleen met haar, terwijl ik stellig durf te beweren dat de honden geen vlieg kwaad doen..
S. 2014
J. 2016
pi_143346200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef Chanty het volgende:
Check!

Wieso? Wil/ga je ook het onderwijs in?
pi_143346960
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik laat ze idd nooit alleen met haar, terwijl ik stellig durf te beweren dat de honden geen vlieg kwaad doen..
Met katten is het veel makkelijker idd, denk ik :Y. Hoewel er hier nu toch weleens ruzie ontstaat, onze ene poes wordt niet graag geplaagd...
Home is where the O+ is...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:06:23 #24
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_143347422
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef Loj het volgende:

[..]

Ja... Ik..

Oh, maar ik hoor hier pas over twee maanden weer ;)
Ik pm je ff want het hoort totaal niet hier :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Check!

Wieso? Wil/ga je ook het onderwijs in?
Ik zit er wel heel hard over te denken :Y Maar ik pm jou ook ff :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_143348122
OMG... Ik wil nog allemaal dingen doen met mijn 'baby'. Naar de dierentuin, naar de Apenheul enz. Maar ik heb nog maar een week :o ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')