Wat had je gewild dat ze er mee deden dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:38 schreef simsolobim het volgende:
Hahaha dat plaatje!![]()
Burdie, ik had verwacht dat de teckels (twee reutjes) het ontzettend leuk zouden vinden maar ze negeren de beeb gewoonBen wel benieuwd wat ze gaan doen als beebje eenmaal gaat kruipen.
Ja... Ik..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef Chanty het volgende:
Which reminds me… er zaten hier toch wat mensen in het onderwijs??
Hahahaha, muffintop checkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef Dot. het volgende:
Ik pas al mijn kleren wel, maar wel met een muffin topEn ik heb echt een HEKEL aan sporten of lijnen, maar misschien moet ik er toch echt een keer aan geloven
26 weken schijnbaar:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hahahaha, muffintop checkik pas weer in de eerste van mijn 'oude' broeken, maar om die reden laat ik 'm toch nog even minimaal vier kilo liggen
.
En geen idee of er een sprong zit rond de 5,5/6 maandenIk denk eigenlijk gewoon dat hij niet (meer) genoeg heeft aan mijn bv alleen. Maar misschien is het idd een paar dagen en is het dan weer over (ik hoop het!)
Honden en babies vind ik ook een tricky combinatie, ik zie op FB soms foto's voorbij komen dat ik denk.... Maargoed, ieder moet dat voor zich weten
.
quote:26 weken: In, op, achter, voor en hoe ver?
Als je baby bijna een half jaar is, gaat hij de wereld van ‘relaties’ in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal. Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt!
Ah, dan zou het kunnenquote:
Klopt, sprongquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, dan zou het kunnenKuiken is 23 weken en 2 weken 'te laat' geboren.
Hij is voor zijn doen extreem aanhankelijk, wil niet dat je weg gaat, wil dingen samen doen (maar o-wee als hij het niet zelf mag doen!) etc.
Nou nou ze hoeven er niks mee te doen maar enige vorm van notie van beebje zou ik wel leuk gevonden hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat had je gewild dat ze er mee deden dan?
Ik laat ze idd nooit alleen met haar, terwijl ik stellig durf te beweren dat de honden geen vlieg kwaad doen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier hebben we hond kennis laten maken door hem het eerste mutsje te geven wat Boaz op heeft gehad. Wij kwamen een dag later want we moesten een nachtje in het zkh bivakeren.
Honden en babies/kleine kinderen blijft tricky, welk ras je ook hebt. Ik laat de kids i.i.g. nooit alleen met hond in dezelfde ruimte, hoewel ik hond voor 99% vertrouw.
Check!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:41 schreef Chanty het volgende:
Which reminds me… er zaten hier toch wat mensen in het onderwijs??
Met katten is het veel makkelijker idd, denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik laat ze idd nooit alleen met haar, terwijl ik stellig durf te beweren dat de honden geen vlieg kwaad doen..
Ik pm je ff want het hoort totaal niet hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja... Ik..
Oh, maar ik hoor hier pas over twee maanden weer
Ik zit er wel heel hard over te denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Check!
Wieso? Wil/ga je ook het onderwijs in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |