De kosten van dit conflict in termen van doden en gewonden is zeer relevant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, wat moet dit zeggen? Als de gevechten toenemen vallen er meer doden? Whats next; water is nat en vuur is heet?
Want we wisten nog niet dat het escaleerde zonder deze cijfers?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De kosten van dit conflict in termen van doden en gewonden is zeer relevant.
Mei 69
Juni 135
Juli 304
Dat is een verdubbelling elke maand --> exponentiele groei --> ESCALATIE
Burgerslachtoffer 1,129 doden: Dat is een hoge prijs.
Hier kan ik mij kwaad over maken. Volgen mij besef jij niet wat dit conflict voor mensen betekent. Je bent nog een puber. Geile wijven vind je lekker. Donder toch op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want we wisten nog niet dat het escaleerde zonder deze cijfers?
Waarom ben je zo zuur? Het is een mooie infographic. Past beter in dit topic dan drie mooie dames met lelijke bh'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want we wisten nog niet dat het escaleerde zonder deze cijfers?
Stel je aan zeg. Er gaan mensen dood in een conflict, das heel erg. Maar laten we nou niet gaan doen alsof iemand slechter slaapt van die Igor's die daar om het leven komen. Maakt niet onbelangrijk, maar een obvious chart'je met dat er meer doden vallen als het conflict escaleert dat vind ik van het niveau'tje 'does a bear shit in the woods'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hier kan ik mij kwaad over maken. Volgen mij besef jij niet wat dit conflict voor mensen betekent. Je bent nog een puber. Geile wijven vind je lekker. Donder toch op.
en met een mooi konijntje zijn reet afvegenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Er gaan mensen dood in een conflict, das heel erg. Maar laten we nou niet gaan doen alsof iemand slechter slaapt van die Igor's die daar om het leven komen. Maakt niet onbelangrijk, maar een obvious chart'je met dat er meer doden vallen als het conflict escaleert dat vind ik van het niveau'tje 'does a bear shit in the woods'
twitter:maxseddon twitterde op woensdag 13-08-2014 om 11:19:06Avakov says that Ukraine will block Putin's aid convoy. "He can take those 30 tons of salt and stick 'em." https://t.co/CwNTVgNqWT reageer retweet
Een kapitalistische take-over is ook niet fijn.twitter:ASLuhn twitterde op woensdag 13-08-2014 om 12:06:56Russia-Ukraine humanitarian aid race: Yatsenyuk says Kiev will spend 10 million hryvnia on aid for east & form its own humanitarian convoy reageer retweet
twitter:ASLuhn twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 21:03:31Consequences of IMF & EU deals for #Ukraine: Big ag & GMOs, crushing tax & utility hikes. People pay for rulers' sins http://t.co/mOpnTAnU2V reageer retweet
quote:Poetin opnieuw op de Krim
De Russische president Poetin brengt een tweedaags bezoek aan de Krim. Het is de tweede keer dat hij het schiereiland bezoekt sinds de annexatie in maart.
Het Russische persbureau Itar-Tass meldt dat vrijwel de hele bestuurlijke top van Rusland met hem meereist, onder wie premier Medvedev, de voorzitter van de Doema, parlementsleden en ministers.
Geïntegreerd
Tijdens het werkbezoek wordt onder meer gepraat over hoe de Krim verder kan worden geïntegreerd in de Russische Federatie. Ook wordt gesproken over de economische ontwikkeling van het schiereiland, dat tot begin dit jaar deel uitmaakte van Oekraïne.
http://nos.nl/artikel/685819-poetin-opnieuw-op-de-krim.html
Tijd voor Poetin om in te grijpen om alle etnische Russen in Oekraïne te beschermen tegen de facisten in Kiev.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:37 schreef UpsideDown het volgende:
Nu gaat Rusland natuurlijk zeggen dat Oekraïne zijn bevolking bewust laat verhongeren door hulp te weigeren.
Dus als jij gaat solliciteren. hoef je niet te weten hoeveel je gaat verdienen. Je werkt, dus verdien je geld. Dat vind je van het niveau'tje 'does a bear shit in the woods'. Hoeveel precies maakt je niet uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Er gaan mensen dood in een conflict, das heel erg. Maar laten we nou niet gaan doen alsof iemand slechter slaapt van die Igor's die daar om het leven komen. Maakt niet onbelangrijk, maar een obvious chart'je met dat er meer doden vallen als het conflict escaleert dat vind ik van het niveau'tje 'does a bear shit in the woods'
Ik werk liever voor vodka en voedselbonnen, geld is voor kapitalisten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dus als jij gaat solliciteren. hoef je niet te weten hoeveel je gaat verdienen. Je werkt, dus verdien je geld. Dat vind je van het niveau'tje 'does a bear shit in the woods'. Hoeveel precies maakt je niet uit.
Dat kan ook. Hoeveel wodka & voedselbonnen maakt je niet uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik werk liever voor vodka en voedselbonnen, geld is voor kapitalisten.
twitter:MiddleEast_BRK twitterde op woensdag 13-08-2014 om 12:27:57#BreakingNews Ukrainian forces retreated from the yesterday liberated town of #Yasinovataya due 2 heavy Russian invaders' artillery shelling reageer retweet
Zowel het accepteren als het weigeren is een slag voor Poetin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:37 schreef UpsideDown het volgende:
Nu gaat Rusland natuurlijk zeggen dat Oekraïne zijn bevolking bewust laat verhongeren door hulp te weigeren.
Yatseniuk on 'humanitarian aid': Russia should better send empty trucks for terroristsquote:No 'humanitarian convoy' from [Russian President Vladimir] Putin will be admitted through the Kharkiv region's territory. A provocation by the cynical aggressor on our territory is unacceptable.
He said that the assistance foundation already has about $6 million, which is in the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights.quote:The level of Russian cynicism knows no bounds. First they supplied tanks, Grads, terrorists, and bandits who shot the Ukrainians, and then they bring water and salt.
He said that the government allocates an additional UAH 10 million for the purchase of essential goods. Yatseniuk also said that Ukraine can accept any kind of humanitarian aid solely within international law and only from the Red Cross.quote:We, as the government of Ukraine, the president of Ukraine, supply essential commodities to all liberated territories. We, as the Ukrainian state, provided and are able to provide our citizens [with the necessary goods]
Yatseniuk also asked the Red Cross to help ensure that the goods sent by the Ukrainian authorities could reach the people who remain in areas controlled by terrorists.quote:As for our actions, the Infrastructure Ministry, the Agricultural Policy and Food Ministry, the Health Ministry, the Interior Ministry, [First Deputy Prime Minister] Volodymyr Borysovych [Hroisman] are forming a column again (we have already supplied 270 tonnes) - we are doing everything to bring essential commodities to the relevant areas.
quote:They (the Russians) should better send 300 empty KamAZ trucks and take back their bandits, and then there will be no need to send humanitarian aid.
Vraag me altijd af hoe betrouwbaar dit soort dingen zijn; waarom zouden ze die vlag meenemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef homme7 het volgende:
[ afbeelding ]
Geretweet door ConflictReporter
^(*$@!@qw5164·44 min
@euromaidan: pic.twitter.com/l4ZgGEs5Gn @lennutrajektoor @MiddleEast_BRK russia's special operations forces flag found
troepen hebben altijd vlaggen bij zich voor eventueel , ook al gebruik je hem niet , misschien maanden niet , is onderdeel van de standaarduitrustingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe betrouwbaar dit soort dingen zijn; waarom zouden ze die vlag meenemen?
Ja, maar niet als je undercover bent lijkt me?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:40 schreef homme7 het volgende:
[..]
troepen hebben altijd vlaggen bij zich voor eventueel , ook al gebruik je hem niet , misschien maanden niet , is onderdeel van de standaarduitrusting
kij maar eens bij de nderlanders,
Je bent er trrots op .
Je gaat niet een andere vlag maken ff snel, dat is niet jou vlag
dan nog heb je je uitrusting bij jequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je undercover bent lijkt me?
Als dat wel normaal gebruik is vind ik het ronduit achterlijk
Heeft de president al iets gezegd of laat hij het aan z'n voetvolk over?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zowel het accepteren als het weigeren is een slag voor Poetin.
Er werd eerst gezegd dat de hulp was ingezameld door de bevolking, maar dat betwijfel ik. Ik weet niet in welke mate de bevolking erbij betrokken was, maar dat is ook relevant.
'Putin's convoy' not to be let into Kharkiv region - Avakov
[..]
Yatseniuk on 'humanitarian aid': Russia should better send empty trucks for terrorists
[..]
He said that the assistance foundation already has about $6 million, which is in the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights.
[..]
He said that the government allocates an additional UAH 10 million for the purchase of essential goods. Yatseniuk also said that Ukraine can accept any kind of humanitarian aid solely within international law and only from the Red Cross.
[..]
Yatseniuk also asked the Red Cross to help ensure that the goods sent by the Ukrainian authorities could reach the people who remain in areas controlled by terrorists.
[..]
Het perfecte antwoord zou natuurlijk zijn een humanitaire missie onder leiding van het Rode Kruis met spul ingezameld door de EU en de VS. Genoeg fruit en groente over voor een missie in Europa iig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zowel het accepteren als het weigeren is een slag voor Poetin.
http://peoplestrustmalays(...)n-boeing-in-ukraine/quote:#MH17 – Hackers Learned Who Shot Down Boeing In Ukraine.
The hacker group “KiberBerkut” hacked personal correspondence of the Ukrainian officials regarding downed July 17 Malaysian “Boeing”. In the correspondence of two lieutenants of the oligarch and part time governor Kolomoisky, as well as the new defence minister of Ukraine Valery Geletey actively discussing Ukrainian fascist AF actions and how the local media should present the circumstances of the crash. Earlier conversations indirectly referring to the doctor who refused to remove organs from wounded Ukrainian National Guard soldiers in one of the hospitals.
Konvooi heeft z'n route gewijzigd en gaat niet meer richting Kharkiv, maar nu op de P185 bij Alekseevka, richting Morozovkatwitter:radio24_ua twitterde op woensdag 13-08-2014 om 13:47:57Гуманітарна колона змінила маршрут, #Харків відміняєтьсяhttp://t.co/3lbF14Tx8e#гуманітарка #росія #Україна http://t.co/AAaRX2ISoV reageer retweet
twitter:lennutrajektoor twitterde op woensdag 13-08-2014 om 13:55:09#Putin made an ultimatum - if #Ukraine won't accept #RUS humanitarian aid it will cross the border in #ATO zone. http://t.co/Gtxat5QKfw reageer retweet
Lol, ja die speciale troepen laten dit soort vlaggen achter. Lachwekkend om dan ook de denken dat die troepen dit soort vlaggen hanteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef homme7 het volgende:
[ afbeelding ]
Geretweet door ConflictReporter
^(*$@!@qw5164·44 min
@euromaidan: pic.twitter.com/l4ZgGEs5Gn @lennutrajektoor @MiddleEast_BRK russia's special operations forces flag found
is dat niet de vlag van die special troepen dan??quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef Cherna het volgende:
[..]
Lol, ja die speciale troepen laten dit soort vlaggen achter. Lachwekkend om dan ook de denken dat die troepen dit soort vlaggen hanteren.
Izvarino ligt praktisch naast Krasnodon, precies in het midden van het gedeelte van de grens wat onder controle van de rebellen staat, langs de E40/M21quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:12 schreef Automatisch het volgende:
Routewijziging
Volgens journalisten van de website MIGnews.com.ua, die ter plaatse zijn, heeft het konvooi woensdag zijn koers gewijzigd en rijdt het nu richting Loehansk.
De vrachtwagens waren aanvankelijk onderweg naar de grensplaats Belgorod, op zo'n tachtig kilometer van Charkov. Die stad is in handen van de Oekraïense regering. Nu is de grensovergang bij Izvarino de bestemming, zegt een bron tegen een van de journalisten.
Izvarino ligt in de regio Loehansk, een bolwerk van de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne. Als de Russische hulpgoederen daar de grens passeren, heeft Oekraïne geen controle over wat de grens passeert.
De vlag is mij niet bekend althans niet een officiële versie. Heb deze vorm nog nooit gezien bij Spetsnaz troepen. Het kan zijn dat pro-russen deze vlag zelf gemaakt hebben als afschrikmiddel. Maar mij is niet bekend dat dit een officiële vlag is van de speciale troepen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef homme7 het volgende:
[..]
is dat niet de vlag van die special troepen dan??
Of zou die door de Ukraine zijn nagemaakt
Lijkt me wel. Deze stunt verdient weinig aandacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Heeft de president al iets gezegd of laat hij het aan z'n voetvolk over?
Flinke omweg is dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:12 schreef Automatisch het volgende:
Routewijziging
Volgens journalisten van de website MIGnews.com.ua, die ter plaatse zijn, heeft het konvooi woensdag zijn koers gewijzigd en rijdt het nu richting Loehansk.
De vrachtwagens waren aanvankelijk onderweg naar de grensplaats Belgorod, op zo'n tachtig kilometer van Charkov. Die stad is in handen van de Oekraïense regering. Nu is de grensovergang bij Izvarino de bestemming, zegt een bron tegen een van de journalisten.
Izvarino ligt in de regio Loehansk, een bolwerk van de pro-Russische separatisten in Oost-Oekraïne. Als de Russische hulpgoederen daar de grens passeren, heeft Oekraïne geen controle over wat de grens passeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |