Robin Williams niet kennen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef ntm het volgende:
Ik kende hem eigenlijk niet eensMisschien van voor mijn generatie. Iedereen nu R.I.P op facebook voor een dag en morgen weer zoals gewoonlijk alsof er niks gebeurd is, zoals elke celeb.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef ntm het volgende:
Ik kende hem eigenlijk niet eensMisschien van voor mijn generatie. Iedereen nu R.I.P op facebook voor een dag en morgen weer zoals gewoonlijk alsof er niks gebeurd is, zoals elke celeb.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Open je 'eye', want dit is een heel kortzichtige reactie.
Exact ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Jumanji, jeugdsentiment. Tig keer gekeken. Een groot gemis. Held
Verslaving is idd een ziekte jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh, lul niet. De man kampte met een alcoholverslaving, is natuurlijk ook een ziekte hè?
Jullie snotneuzen weten niet beter dus ik moet het je maar niet kwalijk nemen. Opgevoed met de gedachte dat geen enkel falen aan de mens te wijten is maar als een ziekte afgedaan kan worden.
joh laat die gast. hij weet niet waar hij over praatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Verslaving is idd een ziekte ja
Jij voelt je wel superieur he?![]()
Ja is ook zo...elke keer weeg ga ik erop in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
joh laat die gast. hij weet niet waar hij over praat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef renwan het volgende:
Vervelend voor de nabestaanden en alles maar ik vond het toch echt een verschrikkelijke acteur
Mwoah....ik denk zelf dat die gast met een flink aantal jaar dagelijks amphetamine gebruik, een jaar of drie fulltime coke en meer dan 30 jaar cannabiservaring toch wel enigszins weet waar hij over praat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
joh laat die gast. hij weet niet waar hij over praat
het is etcquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
held![]()
peter pan, jumanji, stem van geest in aladin ect ect![]()
rip
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah is meer dat de goeien altijd het eerst dood lijken te gaan, de idioten en vervelende mensen hebben het eeuwige leven.De slechten krijgen echt hun straf wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De goeien zijn juist minder lang op aarde omdat het zo'n verdorven plek is.Gr gr. de KLB Keizer
Gekke christen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
De slechten krijgen echt hun straf wel.
De goeien zijn juist minder lang op aarde omdat het zo'n verdorven plek is.
Heul niet, vandaag in de stromende regen nog moeten werken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |