Was een aparte module in mechjeb, die werdt vorigjaar 1 april geintroduceert. Die module laat je object willekeurig ontploffenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
De wat? Anyway, Mechjeb stond uit.
Gooi al die priegeligge meuk rond je kern nu eens weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
Zo, tijd voor poging 15384903285.Parachutes omhoog verplaatst, moet goed gaan nu.
[ [url=http://puu.sh/b7MAV/c8d16227b8.jpg]afbeelding[/url] ]
Het is een stabiele raket hoor, ben net op Ike geland ermee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:22 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Gooi al die priegeligge meuk rond je kern nu eens weg.En plaats decouplers rond je centrale raket. Bouw daarna replica's van je centrale raket aan die decouplers vast. Plak aan de omringende raketten wat zij-motoren zodat de rondom-raketten iets eerder leegbranden dan je centrum-raket, en je hebt al een veel degelijkere raket.
Niet heeeel veel kleine raketdingen aan elkaar plakken, maar enkele lomp grote. Dát is hoe ik in elk geval stabiele raketten weet te bouwen, ook bij hogere payloads.
Zoiets bedoel ik:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een stabiele raket hoor, ben net op Ike geland ermee.
1. Dat is een mod.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:29 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Wel tof dat je zoiets omhoog krijgt; bij mij vallen dat soort raketten vaak uit elkaar, maar wellicht ook omdat ik te weinig struts gebruik.
Ik bedoelde meer: grote onderdelen - zoals die grijze of oranje tanks - maken snel een stabiele raket.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
1. Dat is een mod.
2. Ik speel careermode.
3. Je kan nooit, maar dan ook echt nooit, genoeg struts hebben.
Die heb ik ook, zie je dat niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:39 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: grote onderdelen - zoals die grijze of oranje tanks - maken snel een stabiele raket.
Zoiets zou ikzelf ook bouwen, evt met wat vinnen eraan voor stabiliteit in de lucht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:29 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Wel tof dat je zoiets omhoog krijgt; bij mij vallen dat soort raketten vaak uit elkaar, maar wellicht ook omdat ik te weinig struts gebruik.
4 struts per poot terwijl je die poten uberhaupt niet nodig hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
Ook nog even snel op Duna geland.
[ afbeelding ]
Maar goed dat ik geen crew heb meegenomen.
Jawel, want anders dondert hij om. Op de Mun tenminste wel, heb hem gerecycled voor een probe naar Duna.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
4 struts per poot terwijl je die poten uberhaupt niet nodig hebt.
Topzwaar, ik zei het je!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt zo fucking slim._!
Munlanders zijn zo 2013. Kerbal space stations is de shitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Kutje, al jij zo goed bent, laat jouw oh zo geweldige munlander dan eens zien? Wel zonder mods hè.
Fixed!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Munlanders zijn zo 2013. Kerbal spaceMun Stations is de shit
Daar verdien je geen science mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Munlanders zijn zo 2013. Kerbal space stations is de shit
Ja ja, voortaan het massamiddelpunt in de gaten houden.quote:
Ik ben de mun allang voorbij ei.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Kutje, al jij zo goed bent, laat jouw oh zo geweldige munlander dan eens zien? Wel zonder mods hè.
En dan klagen over mijn raketten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben de mun allang voorbij ei.
[ afbeelding ]
Deze ging ooit naar Eeloo geloof ik. Toen je nog niet al je science uit die dingen kon halen en ze mee terug moest nemen. Volgens mij is dit op engineer redux na stock 0.22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |