Je moet ook de rendezvous autopilot gebruiken, duh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb een target, auto ass. Stijgt zelf op etc, zelfde hoogt en nog er dik naast. En die rendezvous planner heeft 200 orbits nodig en dan nog missen

Die faalt nog harderquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook de rendezvous autopilot gebruiken, duh.

Nee, jij faalt. Stel hem eens in op 10 meter joh.quote:

Moet ik eerst een nieuwe kss core lanceren. De andere explodeerdequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij faalt. Stel hem eens in op 10 meter joh.

quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Moet ik eerst een nieuwe kss core lanceren. De andere explodeerde

http://imgur.com/a/EVQw6quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat NASA alles met de hand doet.

Dat komt volgens Scott Manley omdat die settings niet goed op elkaar zijn afgesteld. Je moet deadly reentry iets terugschroeven als je FAR gebruikt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:22 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik speel met FAR + DRE o.a. Verdraaid lastig dan om een spaceplane aan de grond te krijgen vanuit een omloopbaan zonder dat ie ge-bbq'd wordt of uit elkaar vliegt.

Moar struts, even MOAR boostersquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:28 schreef Rezania het volgende:
Jongens, zeg eens, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht is dit idee?
[ afbeelding ]

Je hebt meer roze lichten nodigquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:28 schreef Rezania het volgende:
Jongens, zeg eens, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht is dit idee?
[ afbeelding ]

Zo dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Moar struts, even MOAR boosters

quote:

Dat zijn geen boostersquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
[..][ afbeelding ]

Dat zijn toch echt booster rockets.quote:

quote:A booster rocket (or engine) is either the first stage of a multi-stage launch vehicle, or else a strap-on rocket used to augment the core launch vehicle's takeoff thrust and payload capability. Boosters are generally necessary to launch spacecraft into Earth orbit or beyond. The booster is dropped to fall back to Earth once its fuel is expended, a point known as booster engine cut-off (BECO). The rest of the launch vehicle continues flight with its core or upper stage engines. The booster may be recovered and reused, as in the case of the Space Shuttle.

Je moet de solid gebruiken. Die zijn veel beter qua vermogenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt booster rockets.
[..]

Dat zijn solid fuel boosters, idioot.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je moet de solid gebruiken. Die zijn veel beter qua vermogen

ik zie het anders niet. Of dat komt omdat mijn boosters er anders uitzien ivm b9 etcquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn solid fuel boosters, idioot.

Als het een motor en tank in één is is het altijd een solid fuel booster.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik zie het anders niet. Of dat komt omdat mijn boosters er anders uitzien ivm b9 etc

Ik zie nu pas dat het de stock solidfeul zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het een motor en tank in één is is het altijd een solid fuel booster.
 . Tevens, volgens mij hebben de tanks er boven geen nut
 . Tevens, volgens mij hebben de tanks er boven geen nut  

Niet waar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het een motor en tank in één is is het altijd een solid fuel booster.

Uhm nee. Er is prima een semi-oranje fuel tank met een 2000 kN motor eraan.quote:

Nog nooit gezien. Laatste keer dat ik speelde was een jaar geleden en sinds ik weer speel heb ik alleen career mode gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Uhm nee. Er is prima een semi-oranje fuel tank met een 2000 kN motor eraan.
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/LFB_KR-1x2

is van 0.23.5.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Laatste keer dat ik speelde was een jaar geleden en sinds ik weer speel heb ik alleen career mode gespeeld.

Ja, lekker hoog springen zonder moeite.quote:

Nee joh, gaat prima, totaal geen problemen mee. Heb altijd nog fuel over als ik weer bij Kerbin kom. Maar ik ga wel iets anders verzinnen als ik naar Duna wil, moet nog even kijken hoe en wat. Dit is allemaal gebouwd door steeds delen toe te voegen aan oude raketten, voor Duna ga ik van voor af aan beginnen.quote:Wat een lange lander jonguh! Is die niet topzwaar? Beetje kleinere tanks rond de centrale stack? Decouplers tussen je centrale tank en de tanks waar je pootjes aan zitten. Scheelt ook weer als je terug wil.

Heb je toevallig de 01-04-13 aangezet in mechjebquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
Bijna bij Duna, timewarp staat aan, geen potentiële crash op de orbitmap waargenomen, ontploft mijn schip zomaar

De wat? Anyway, Mechjeb stond uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb je toevallig de 01-04-13 aangezet in mechjeb

Was een aparte module in mechjeb, die werdt vorigjaar 1 april geintroduceert. Die module laat je object willekeurig ontploffenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
De wat? Anyway, Mechjeb stond uit.

Parachutes omhoog verplaatst, moet goed gaan nu.
 Parachutes omhoog verplaatst, moet goed gaan nu. 

Gooi al die priegeligge meuk rond je kern nu eens weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
Zo, tijd voor poging 15384903285.Parachutes omhoog verplaatst, moet goed gaan nu.
[ [url=http://puu.sh/b7MAV/c8d16227b8.jpg]afbeelding[/url] ]
 En plaats decouplers rond je centrale raket. Bouw daarna replica's van je centrale raket aan die decouplers vast. Plak aan de omringende raketten wat zij-motoren zodat de rondom-raketten iets eerder leegbranden dan je centrum-raket, en je hebt al een veel degelijkere raket.
 En plaats decouplers rond je centrale raket. Bouw daarna replica's van je centrale raket aan die decouplers vast. Plak aan de omringende raketten wat zij-motoren zodat de rondom-raketten iets eerder leegbranden dan je centrum-raket, en je hebt al een veel degelijkere raket.  

Het is een stabiele raket hoor, ben net op Ike geland ermee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:22 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Gooi al die priegeligge meuk rond je kern nu eens weg.En plaats decouplers rond je centrale raket. Bouw daarna replica's van je centrale raket aan die decouplers vast. Plak aan de omringende raketten wat zij-motoren zodat de rondom-raketten iets eerder leegbranden dan je centrum-raket, en je hebt al een veel degelijkere raket.
Niet heeeel veel kleine raketdingen aan elkaar plakken, maar enkele lomp grote. Dát is hoe ik in elk geval stabiele raketten weet te bouwen, ook bij hogere payloads.

Zoiets bedoel ik:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een stabiele raket hoor, ben net op Ike geland ermee.

1. Dat is een mod.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:29 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Wel tof dat je zoiets omhoog krijgt; bij mij vallen dat soort raketten vaak uit elkaar, maar wellicht ook omdat ik te weinig struts gebruik.

Ik bedoelde meer: grote onderdelen - zoals die grijze of oranje tanks - maken snel een stabiele raket.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
1. Dat is een mod.
2. Ik speel careermode.
3. Je kan nooit, maar dan ook echt nooit, genoeg struts hebben.

Die heb ik ook, zie je dat niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:39 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: grote onderdelen - zoals die grijze of oranje tanks - maken snel een stabiele raket.

Zoiets zou ikzelf ook bouwen, evt met wat vinnen eraan voor stabiliteit in de lucht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:29 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Wel tof dat je zoiets omhoog krijgt; bij mij vallen dat soort raketten vaak uit elkaar, maar wellicht ook omdat ik te weinig struts gebruik.

4 struts per poot terwijl je die poten uberhaupt niet nodig hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
Ook nog even snel op Duna geland.
[ afbeelding ]
Maar goed dat ik geen crew heb meegenomen.

Jawel, want anders dondert hij om. Op de Mun tenminste wel, heb hem gerecycled voor een probe naar Duna.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
4 struts per poot terwijl je die poten uberhaupt niet nodig hebt.

Topzwaar, ik zei het je!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt zo fucking slim._!

Munlanders zijn zo 2013. Kerbal space stations is de shitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Kutje, al jij zo goed bent, laat jouw oh zo geweldige munlander dan eens zien? Wel zonder mods hè.

Fixed!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Munlanders zijn zo 2013. Kerbal spaceMun Stations is de shit

Daar verdien je geen science mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Munlanders zijn zo 2013. Kerbal space stations is de shit

Ja ja, voortaan het massamiddelpunt in de gaten houden.quote:

Ik ben de mun allang voorbij ei.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Kutje, al jij zo goed bent, laat jouw oh zo geweldige munlander dan eens zien? Wel zonder mods hè.

En dan klagen over mijn raketten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben de mun allang voorbij ei.
[ afbeelding ]
Deze ging ooit naar Eeloo geloof ik. Toen je nog niet al je science uit die dingen kon halen en ze mee terug moest nemen. Volgens mij is dit op engineer redux na stock 0.22

, je kan je kerbal de science uit de machientjes laten halen, waardoor je de kleintjes kan hergebruiken en de science jr en dat langwerpige ding weg kunt flikkeren.
, je kan je kerbal de science uit de machientjes laten halen, waardoor je de kleintjes kan hergebruiken en de science jr en dat langwerpige ding weg kunt flikkeren.

Oh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:51 schreef Kutmanager het volgende:

quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben de mun allang voorbij ei.
[ afbeelding ]
Deze ging ooit naar Eeloo geloof ik. Toen je nog niet al je science uit die dingen kon halen en ze mee terug moest nemen. Volgens mij is dit op engineer redux na stock 0.22

Beetje zonde dit.
 Beetje zonde dit.

Kunnen ze gaan haringen en tentlijnen meenemen of zo?
 Kunnen ze gaan haringen en tentlijnen meenemen of zo?

Kan alle satelieten wel vernietigen en op nieuw gaan lanceren. Eerst maar eens uitdokteren wanneer ik dat moet doen met 6 stuks
  Kan alle satelieten wel vernietigen en op nieuw gaan lanceren. Eerst maar eens uitdokteren wanneer ik dat moet doen met 6 stuks  

Gewoon wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
233 jaarEven snel naar Jool en terug hoor, jezus.

Duurt te lang, dus ik heb mijn motoren in hun achteruit gegooid.quote:
 Heb toch nog een volle oranje tank.
 Heb toch nog een volle oranje tank.

Gewoon een andere missie starten, dan gaat die wel doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt te lang, dus ik heb mijn motoren in hun achteruit gegooid.Heb toch nog een volle oranje tank.

. Maar het idee is wel vet
 . Maar het idee is wel vet

Jongen, 233 jaar ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gewoon een andere missie starten, dan gaat die wel door
Ik ga remote tech maar deinstaleren. Het begint irritant te worden. Maar het idee is wel vet
 Motoren staan nu 3 minuten aan en ik heb de apoapsis al van 2.500 miljard naar 900 miljard meter gekregen.
 Motoren staan nu 3 minuten aan en ik heb de apoapsis al van 2.500 miljard naar 900 miljard meter gekregen.

Speedwarpquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, 233 jaar ja.Motoren staan nu 3 minuten aan en ik heb de apoapsis al van 2.500 miljard naar 900 miljard meter gekregen.

Zelfs met de hoogste warp duurt dat nog heeeeeel lang, een uur of zo.quote:

Daarom een andere missie starten. Clock mod er bijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs met de hoogste warp duurt dat nog heeeeeel lang, een uur of zo.
 begin een kss, of mun basis
 begin een kss, of mun basis  

Hoezo zou ik? Het is nu nog maar 30 jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daarom een andere missie starten. Clock mod er bijbegin een kss, of mun basis

Goed bezig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
Zo, eindelijk weer in de buurt van de zon. Nu nog naar Kerbin zien te geraken.
[ afbeelding ]

Het begint idd te lopenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Met dit tempo kunnen we het volgende topic komend weekend alvast klaar zetten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |