En dat noemt zichzelf een beta.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of ontbreek alle logica bij missies? Ik moest een parachute testen, op een hoogte van 35.000 meter, terwijl ik 700 m/s ging. Waarom?_!
Jongen, op 35.000 m hoogte ja. In KPS is dat al halve ruimte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een beta.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een beta.
Het word pas leuk als je iets op de grond moet testenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of ontbreek alle logica bij missies? Ik moest een parachute testen, op een hoogte van 35.000 meter, terwijl ik 700 m/s ging. Waarom?_!
Ja, dus? Op 35000 meter begin je in de "dikkere" atmosfeer te komen, en zal je parachute dus significante drag gaan creëren. Als je dan 700 m/s gaat (ongeveer mach 2) dan is het wel belangrijk om te weten of de kerbals niet doodgaan aan de G krachten die er op dat toestel komen te staan door de wellicht hoge versnelling.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, op 35.000 m hoogte ja. In KPS is dat al halve ruimte.
Oh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, dus? Op 35000 meter begin je in de "dikkere" atmosfeer te komen, en zal je parachute dus significante drag gaan creëren. Als je dan 700 m/s gaat (ongeveer mach 2) dan is het wel belangrijk om te weten of de kerbals niet doodgaan aan de G krachten die er op dat toestel komen te staan door de wellicht hoge versnelling.
Dat is dus wat je test. Is hartstikke normaal, zou zomaar een echte test kunnen zijn, al kan je het in het echt natuurlijk wel berekenen.
Wat nog plausibeler is, is dat er getest moet worden of de parachute op die hoogte met die snelheid op de juiste manier opent, want dat kan je uberhaupt niet simuleren.
Ja natuurlijk gaat dat nergens over, maar je vroeg waarom dit specifieke geval nuttig is, en in het echt is een parachute testen misschien wel een van de belangrijkste dingen die er zijn. Tenzij je met een plamuurmes de astronauten van de grond wilt schrapen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:06 schreef Rezania het volgende:
Oké stelletje wijsneuzen, leg mij dan eens uit wat het nut is van het testen van een booster terwijl je raket in het water ligt?
Oh, dat verklaart wel een hoop problemen ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Altijd 3 landing legs gebruiken, is stabieler dan 4 op ongelijke ondergrond.
Dan nog, ik blijf geloven dat de helft van die missies geen logica bevat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat dat nergens over, maar je vroeg waarom dit specifieke geval nuttig is, en in het echt is een parachute testen misschien wel een van de belangrijkste dingen die er zijn. Tenzij je met een plamuurmes de astronauten van de grond wilt schrapen.
Zie het als een tafel met 1 te korte poot. Dat wiebelt ook altijd als een gek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart wel een hoop problemen ja.
Het is ksp.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, ik blijf geloven dat de helft van die missies geen logica bevat.
quote:
Was me bijna gelukt ja, op 1 miljoen kilometer na.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gaat je ook niet lukken met dat zielige hoopje fuel van je.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was me bijna gelukt ja, op 1 miljoen kilometer na.
Mechjeb kan het prima hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe de fuck kan ik twee objecten matchen in space. Ik kan het niet, mechjeb nietdie zit er vaak 100km naast
Je moet hem dan ook wel goed instellen natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die van mij niet. Ik geef hen een target etc, en nog 75 km er naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |