 
		 
			 
			
			
			Bovenstaande is een lok-quote.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Totdat je naar Jool ofzo gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu twee weken vakantie. Dus ja, tijd teveel.Zo en nu een biertje.
[ Bericht 1% gewijzigd door zyx1981 op 19-08-2014 01:32:07 ]
 
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			


 
  

 
			 
			
			
			quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:47 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Bovenstaande is een lok-quote.
Hey K*tmanager, kan je de OP aanpasssen? Heb alvast een inleiding getypt voor bij de vele mods... het leek me leuk als gebruikers wat vertellen over de mods die zij zelf gebruiken. Het verzoek aan ander is: graag linkjes toevoegen naar waar je die mods kan downloaden!Goed bezig, zet het erin als ik weer neuchter ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu twee weken vakantie. Dus ja, tijd teveel.Zo en nu een biertje.
Nice, maar een shuttle is natuurlijk pas echt geslaagd als je een orange tank in orbit kan brengen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:16 schreef zyx1981 het volgende:
Mijn nieuwe Spaceshuttle, althans, de binnenkant van de cargobay.
[ afbeelding ]
Wie goed zoekt vind twee batterijen en twee dockingports die origineel in KSP zitten, de rest betreffen mods. Het grootste deel is de speespleen bestaande uit onderdelen uit de B9 mod-pack. Rechts zie je een printplaat uit de Flight Engineer mod en een wit blokje (info drive, uit de B9 mod). De infoDrive is een digitaal kladblok. Hierin kan je opschrijven welke functies je aan de sneltoetsen 1-9 hebt toegekend. Door in het spel op i te drukken, komt het spiekbriefje weer tevoorschijn. :-s) Verder zie je een grote rode perslucht tank uit de SM PulseJet mod. Eromheen zitten vier rode compressoren. Links van de grote rode tank zit een mini-kernreactor, afkomstig uit de Near Future Electronics-mod. De lampjes komen uit de Aviation-Flights Pack. De robot-arm is gemaakt met onderdelen uit de Infernal Robotics pack. Links zitten in een half boogje ook een serie harde schijven, om science data op te kunnen zetten. En als laatste: de mini-probe met bevat science uit diverse mod-packs die ik zo snel vergeten ben. Er zitten allerlei funky meters op + een mini-telescoop.
Het Ubercoole aan die PulseJet, is dat ik daarmee vrij eenvoudig in orbit kom zonder die gare motoren uit B9 of Ksp te hoeven gebruiken. Deze Shuttle kreeg ik in orbit zowel met als zonder FAR. Een vliegtuig is niet bedoeld als raket; raketmotoren op een vliegtuig maken zo'n toestel heel snel loodzwaar. De PulseJet mod houdt een toestel licht.
UItschuiftest van de robotarm:
[ afbeelding ]
En de Shuttle in Space!
[ afbeelding ]
Overigens heb ik hierna pas de lampjes ingebouwd... maar dat terzijde.
Edit: yay, we hebben een variant met een langere cargobay.
[ afbeelding ]
Ik had twee fuel-fuselage parts... een heb ik omgeruild voor meer cargobay. Leuk, genoeg ruimte nu om een serieuzere probe of Ruimtetelescoop te kunnen lanceren.
 
			 
			
			
			Thanxquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Goed bezig, zet het erin als ik weer neuchter ben.
[..]
Nice, maar een shuttle is natuurlijk pas echt geslaagd als je een orange tank in orbit kan brengen.

 Eens kijken of dat ook lukt......
 Eens kijken of dat ook lukt......  
											 
			 
			
			
			Yay, het is me gelukt om een volle orange tank met een SSTO in orbit te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Goed bezig, zet het erin als ik weer neuchter ben.
[..]
Nice, maar een shuttle is natuurlijk pas echt geslaagd als je een orange tank in orbit kan brengen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heel eerlijk, de 20 iteraties voor deze geslaagde vlucht zagen er ongeveer zo uit......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusfoto: Bob inspecteert de instrumenten- en machinekamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: na wat prutsen lukte het me toch om de Shuttle van betere vleugels te kunnen voorzien. Nu lijkt het ook meer een Shuttle, dan een passagiersvliegtuig.Gelijk ook maar de cargobay verlengt van 14 naar 16 meter, zodat er nu 1,5 oranje tank in past + een robotarm + engine/instrumenten gedeelte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door zyx1981 op 19-08-2014 19:06:32 ]
 Godver, deel 2 van het KSS bijna bij het KSS. afstand 50 meter, ik wil mn module loskoppelen en de sat richten op het kss ivm remote tech. KUT TERING geen comms gebouwd
Godver, deel 2 van het KSS bijna bij het KSS. afstand 50 meter, ik wil mn module loskoppelen en de sat richten op het kss ivm remote tech. KUT TERING geen comms gebouwd

 Zo ik ben er nu wel klaar mee, hehe. Bij deze het eindresultaat van 1 weggegooide dag van mijn leven: een groepsfoto van mijn space shuttles. Rechtsonder de kleinste... met meer een luik met science wat open kan, dan echt een Cargobay... Middenonderin met de Boeing-vleugels het toestel wat ik in een baan om de Mun heb gebracht. Linksboven twee verlengde versies van de Mun-shuttle met detlavleugels. De grootste shuttle heeft nu een cargobay van 24m.
Zo ik ben er nu wel klaar mee, hehe. Bij deze het eindresultaat van 1 weggegooide dag van mijn leven: een groepsfoto van mijn space shuttles. Rechtsonder de kleinste... met meer een luik met science wat open kan, dan echt een Cargobay... Middenonderin met de Boeing-vleugels het toestel wat ik in een baan om de Mun heb gebracht. Linksboven twee verlengde versies van de Mun-shuttle met detlavleugels. De grootste shuttle heeft nu een cargobay van 24m.Zie ook het oranje tankje (die hele grote oranje Rockomax-tank
) voor een idee van schaal.
![2qd5ro1.png]()

 Niet om je te beledigen ofzo verder maar ik moet zeggen dat ik die pulsejets wel een beetje lafjes vind. Ik bedoel, zo'n grote apparaten in orbit brengen met zo'n kleine en weinig engines, echt onzin gewoon.quote:
Niet om je te beledigen ofzo verder maar ik moet zeggen dat ik die pulsejets wel een beetje lafjes vind. Ik bedoel, zo'n grote apparaten in orbit brengen met zo'n kleine en weinig engines, echt onzin gewoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef zyx1981 het volgende:
Zo ik ben er nu wel klaar mee, hehe. Bij deze het eindresultaat van 1 weggegooide dag van mijn leven: een groepsfoto van mijn space shuttles. Rechtsonder de kleinste... met meer een luik met science wat open kan, dan echt een Cargobay... Middenonderin met de Boeing-vleugels het toestel wat ik in een baan om de Mun heb gebracht. Linksboven twee verlengde versies van de Mun-shuttle met detlavleugels. De grootste shuttle heeft nu een cargobay van 24m.Zie ook het oranje tankje (die hele grote oranje Rockomax-tank
) voor een idee van schaal.
[ afbeelding ]
Daarbij klopt het ingenieur technisch gezien (ja het is mijn opleiding) totaal niet, aangezien in het echt pulsejets echt zo'n beetje de meest onefficiënte motoren zijn die een traditionele verbrandingsreactie gebruiken en daarnaast, wat wellicht nog veel belangrijker is, helemaal niet functioneren boven mach 1, dus je kan er helemaal geen orbit mee halen.
Mooi dat het lukt hoor, daar niet van, maar als ik een dag (2 dagen wellicht) de tijd heb maak ik een shuttle met dezelfde capaciteit met slechts turbo/ramjets en atomic engines.
Daarom vind ik het een soort van cheatish.
 Leuk gedaan! Welke mods zijn dit qua shuttle parts en robot arm?quote:
Leuk gedaan! Welke mods zijn dit qua shuttle parts en robot arm?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:28 schreef zyx1981 het volgende:
Zo ik ben er nu wel klaar mee, hehe. Bij deze het eindresultaat van 1 weggegooide dag van mijn leven: een groepsfoto van mijn space shuttles. Rechtsonder de kleinste... met meer een luik met science wat open kan, dan echt een Cargobay... Middenonderin met de Boeing-vleugels het toestel wat ik in een baan om de Mun heb gebracht. Linksboven twee verlengde versies van de Mun-shuttle met detlavleugels. De grootste shuttle heeft nu een cargobay van 24m.Zie ook het oranje tankje (die hele grote oranje Rockomax-tank
) voor een idee van schaal.
[ afbeelding ]
 KSP draait om de fun.quote:
KSP draait om de fun.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet om je te beledigen ofzo verder maar ik moet zeggen dat ik die pulsejets wel een beetje lafjes vind. Ik bedoel, zo'n grote apparaten in orbit brengen met zo'n kleine en weinig engines, echt onzin gewoon.
Daarbij klopt het ingenieur technisch gezien (ja het is mijn opleiding) totaal niet, aangezien in het echt pulsejets echt zo'n beetje de meest onefficiënte motoren zijn die een traditionele verbrandingsreactie gebruiken en daarnaast, wat wellicht nog veel belangrijker is, helemaal niet functioneren boven mach 1, dus je kan er helemaal geen orbit mee halen.
Mooi dat het lukt hoor, daar niet van, maar als ik een dag (2 dagen wellicht) de tijd heb maak ik een shuttle met dezelfde capaciteit met slechts turbo/ramjets en atomic engines.
Daarom vind ik het een soort van cheatish.Natuurlijk ga ik proberen die shuttles door te ontwikkelen, daarom heb ik ook een ModPack met spaceshuttle motoren neergeladen. Maar het is ook wel fijn dat iets een keer lukt, in plaats van een experiment wat eindigt in een verloren dag zonder resultaat.
En natuurlijk hoor je niet om de Mun te kunnen vliegen, whehehehe.
Zelf ben ik civiel ingenieur; ik hou wel van een hoog detailniveau en enige realisme. Geef het tijd.Als KSP echter te realistisch wordt, ben je maanden bezig met het ontwikkelen van een raket / shuttle.... en dat gaat weer ten koste van de fun van een spel. In één avondje met satellieten spelen en landen op de Mun moet blijven kunnen.

 De hoofdonderdelen van al die shuttels zijn stock-KSP in combinatie met B9. Daar je een vrachtruim hebt en shuttles aerodynamisch horen te zijn, verwerk ik alle benodigde spullen voor de energievoorziening in het vrachtruim. In de shuttles stop ik een kleine kernreactor voor de stroomvoorziening tijdens de vlucht, deze is afkomstig uit de Goodspeed mod. Near Future Electronics geeft een set toffe zonnepanelen die ik graag gebruik. Voor de engines gebruik ik de SM PulseJet mod, maar die is voor zover ik weet nu nergens meer te downloaden. De robotarm heb ik gemaakt met Infernal Robotics. KSP-Moderator Romfarer biedt echter ook een mod waarin twee complete robotarmen in zitten.quote:
De hoofdonderdelen van al die shuttels zijn stock-KSP in combinatie met B9. Daar je een vrachtruim hebt en shuttles aerodynamisch horen te zijn, verwerk ik alle benodigde spullen voor de energievoorziening in het vrachtruim. In de shuttles stop ik een kleine kernreactor voor de stroomvoorziening tijdens de vlucht, deze is afkomstig uit de Goodspeed mod. Near Future Electronics geeft een set toffe zonnepanelen die ik graag gebruik. Voor de engines gebruik ik de SM PulseJet mod, maar die is voor zover ik weet nu nergens meer te downloaden. De robotarm heb ik gemaakt met Infernal Robotics. KSP-Moderator Romfarer biedt echter ook een mod waarin twee complete robotarmen in zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:48 schreef Reintji het volgende:
[..]
Leuk gedaan! Welke mods zijn dit qua shuttle parts en robot arm?
Kortom: met KSP + B9 kom je zeer ver bij het bouwen van shuttles.

 Ja je hebt ook gelijk natuurlijk, ik was dronken aan het ranten.quote:
Ja je hebt ook gelijk natuurlijk, ik was dronken aan het ranten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:23 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
KSP draait om de fun.Natuurlijk ga ik proberen die shuttles door te ontwikkelen, daarom heb ik ook een ModPack met spaceshuttle motoren neergeladen. Maar het is ook wel fijn dat iets een keer lukt, in plaats van een experiment wat eindigt in een verloren dag zonder resultaat.
En natuurlijk hoor je niet om de Mun te kunnen vliegen, whehehehe.
Zelf ben ik civiel ingenieur; ik hou wel van een hoog detailniveau en enige realisme. Geef het tijd.Als KSP echter te realistisch wordt, ben je maanden bezig met het ontwikkelen van een raket / shuttle.... en dat gaat weer ten koste van de fun van een spel. In één avondje met satellieten spelen en landen op de Mun moet blijven kunnen.


Het valt op die foto gewoon op, massive apparaten en dan 4 van die kleine engines erop

 Geen 4 maar 8 engines, ook 4 aan de onderkant.quote:
Geen 4 maar 8 engines, ook 4 aan de onderkant.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja je hebt ook gelijk natuurlijk, ik was dronken aan het ranten.

Het valt op die foto gewoon op, massive apparaten en dan 4 van die kleine engines eropMaar je hebt gelijk; ze zijn zwaar uit proportie.
Die grootste shuttle + die met de Boeing-vleugels vielen in Far in de lucht ook compleet uit elkaar, nog voor het einde van de landingsbaan.

 Ik heb vanmorgen een poging gedaan om een KSP replica te maken van de F22. Hij ziet er nog best aardig uit.
Ik heb vanmorgen een poging gedaan om een KSP replica te maken van de F22. Hij ziet er nog best aardig uit.Onderstaande afbeeldingen + spoiler is afkomstig uit KSP 0.23 zonder Far.
In KSP zonder Far zijn de specs (670m/2 op 20km) ruim haalbaar.
Zoals je in onderstaande spoiler kan zien is deze F22 ook best wendbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totdat je FAR aanzet natuurlijk, dik drama alomIn de spoiler hieronder staan drie afbeeldingen die uit KSP 0.23 mét FAR komen. Het grote verschil is dat FAR geen beweegbare vleugels uit het Procedural Wings Mod pack toestaat. Deze heb ik moeten vervangen door stock KSP-beweegbare vleugels. Het ziet er wel iets minder strak uit. Het origineel vliegt in het echt net geen mach 2. In Far kwam ik helaas niet verder dan mach 0.9... daarna kwam de onoverkoombare stall...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het had allemaal nog wel wat netter gekund, maar dat kost zoveel tijd.
[ Bericht 1% gewijzigd door zyx1981 op 21-08-2014 16:05:55 ]
 Woohoo!quote:
Woohoo!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Godver, B9 5.0
http://forum.kerbalspacep(...)-pre-release-updates



 Beetje rondvliegen in Winterwonderland met noorderlicht erbij. Het vliegtuig is behoorlijk efficiënt en kan in een omloopbaan komen waarbij minder dan 50% van totale brandstofvoorraad wordt verbruikt. Meeste onderdelen komen overigens van SP+ (Space Plane Plus), maar motor is een standaard RAPIER
Beetje rondvliegen in Winterwonderland met noorderlicht erbij. Het vliegtuig is behoorlijk efficiënt en kan in een omloopbaan komen waarbij minder dan 50% van totale brandstofvoorraad wordt verbruikt. Meeste onderdelen komen overigens van SP+ (Space Plane Plus), maar motor is een standaard RAPIER![b6ae4w.png]()

 Ligt het nou aan mij of ontbreek alle logica bij missies? Ik moest een parachute testen, op een hoogte van 35.000 meter, terwijl ik 700 m/s ging. Waarom?
Ligt het nou aan mij of ontbreek alle logica bij missies? Ik moest een parachute testen, op een hoogte van 35.000 meter, terwijl ik 700 m/s ging. Waarom?_!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 En dat noemt zichzelf een beta.quote:
En dat noemt zichzelf een beta.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of ontbreek alle logica bij missies? Ik moest een parachute testen, op een hoogte van 35.000 meter, terwijl ik 700 m/s ging. Waarom?_!


 Jongen, op 35.000 m hoogte ja. In KPS is dat al halve ruimte.quote:
Jongen, op 35.000 m hoogte ja. In KPS is dat al halve ruimte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een beta. Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een beta.


 Het word pas leuk als je iets op de grond moet testenquote:
Het word pas leuk als je iets op de grond moet testenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of ontbreek alle logica bij missies? Ik moest een parachute testen, op een hoogte van 35.000 meter, terwijl ik 700 m/s ging. Waarom?_!


 Oké stelletje wijsneuzen, leg mij dan eens uit wat het nut is van het testen van een booster terwijl je raket in het water ligt?
Oké stelletje wijsneuzen, leg mij dan eens uit wat het nut is van het testen van een booster terwijl je raket in het water ligt? Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 Ja, dus? Op 35000 meter begin je in de "dikkere" atmosfeer te komen, en zal je parachute dus significante drag gaan creëren. Als je dan 700 m/s gaat (ongeveer mach 2) dan is het wel belangrijk om te weten of de kerbals niet doodgaan aan de G krachten die er op dat toestel komen te staan door de wellicht hoge versnelling.quote:
Ja, dus? Op 35000 meter begin je in de "dikkere" atmosfeer te komen, en zal je parachute dus significante drag gaan creëren. Als je dan 700 m/s gaat (ongeveer mach 2) dan is het wel belangrijk om te weten of de kerbals niet doodgaan aan de G krachten die er op dat toestel komen te staan door de wellicht hoge versnelling.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, op 35.000 m hoogte ja. In KPS is dat al halve ruimte.
Dat is dus wat je test. Is hartstikke normaal, zou zomaar een echte test kunnen zijn, al kan je het in het echt natuurlijk wel berekenen.
Wat nog plausibeler is, is dat er getest moet worden of de parachute op die hoogte met die snelheid op de juiste manier opent, want dat kan je uberhaupt niet simuleren.
 Oh.quote:
Oh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, dus? Op 35000 meter begin je in de "dikkere" atmosfeer te komen, en zal je parachute dus significante drag gaan creëren. Als je dan 700 m/s gaat (ongeveer mach 2) dan is het wel belangrijk om te weten of de kerbals niet doodgaan aan de G krachten die er op dat toestel komen te staan door de wellicht hoge versnelling.
Dat is dus wat je test. Is hartstikke normaal, zou zomaar een echte test kunnen zijn, al kan je het in het echt natuurlijk wel berekenen.
Wat nog plausibeler is, is dat er getest moet worden of de parachute op die hoogte met die snelheid op de juiste manier opent, want dat kan je uberhaupt niet simuleren.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 Ja natuurlijk gaat dat nergens over, maar je vroeg waarom dit specifieke geval nuttig is, en in het echt is een parachute testen misschien wel een van de belangrijkste dingen die er zijn. Tenzij je met een plamuurmes de astronauten van de grond wilt schrapen.quote:
Ja natuurlijk gaat dat nergens over, maar je vroeg waarom dit specifieke geval nuttig is, en in het echt is een parachute testen misschien wel een van de belangrijkste dingen die er zijn. Tenzij je met een plamuurmes de astronauten van de grond wilt schrapen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:06 schreef Rezania het volgende:
Oké stelletje wijsneuzen, leg mij dan eens uit wat het nut is van het testen van een booster terwijl je raket in het water ligt?
 Oh, dat verklaart wel een hoop problemen ja.quote:
Oh, dat verklaart wel een hoop problemen ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Altijd 3 landing legs gebruiken, is stabieler dan 4 op ongelijke ondergrond.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 Dan nog, ik blijf geloven dat de helft van die missies geen logica bevat.quote:
Dan nog, ik blijf geloven dat de helft van die missies geen logica bevat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat dat nergens over, maar je vroeg waarom dit specifieke geval nuttig is, en in het echt is een parachute testen misschien wel een van de belangrijkste dingen die er zijn. Tenzij je met een plamuurmes de astronauten van de grond wilt schrapen. Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 Zie het als een tafel met 1 te korte poot. Dat wiebelt ook altijd als een gek.quote:
Zie het als een tafel met 1 te korte poot. Dat wiebelt ook altijd als een gek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart wel een hoop problemen ja.
 Het is ksp.quote:
Het is ksp.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, ik blijf geloven dat de helft van die missies geen logica bevat.
 quote:
quote:Mechjeb is de enige 'cheat' die ik gebruik.
 Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 Was me bijna gelukt ja, op 1 miljoen kilometer na.quote:
Was me bijna gelukt ja, op 1 miljoen kilometer na.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gaat je ook niet lukken met dat zielige hoopje fuel van je. Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was me bijna gelukt ja, op 1 miljoen kilometer na.

 Hoe de fuck kan ik twee objecten matchen in space. Ik kan het niet, mechjeb niet
Hoe de fuck kan ik twee objecten matchen in space. Ik kan het niet, mechjeb nietdie zit er vaak 100km naast


 Mechjeb kan het prima hoor.quote:
Mechjeb kan het prima hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe de fuck kan ik twee objecten matchen in space. Ik kan het niet, mechjeb nietdie zit er vaak 100km naast
 Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
 Je moet hem dan ook wel goed instellen natuurlijk.quote:
Je moet hem dan ook wel goed instellen natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die van mij niet. Ik geef hen een target etc, en nog 75 km er naast
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: