Mag het glas tegenwoordig niet meer half vol zijn in plaats van half leeg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Kan deze man zijn lach van zijn smoel halen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander vroeger bij het avondeten altijd aan zijn mama vroeg: ''Hoeveel hapjes nog???''. Man, wat een anorexiahoofd.
Ja, ben even een paar dagen iets minder actief geweest op fok. Dan merk je dat meteen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes ouwe reus lang niet gesproken
Jij doet dat nog steeds, of niet Stinho?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander vroeger bij het avondeten altijd aan zijn mama vroeg: ''Hoeveel hapjes nog???''. Man, wat een anorexiahoofd.
Nu vergelijk je het met het hoofd van De Mos...dat is ook niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ben even een paar dagen iets minder actief geweest op fok. Dan merk je dat meteen!
Nee, ik eet netjes mijn bord leeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij doet dat nog steeds, of niet Stinho?
Jij hebt holocaust-tourettes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
Alexander kan ook prima in zo'n film over de tweede wereldoorlog. Waar hij proeven uitvoert op joden.
Wat heb je allemaal meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ben even een paar dagen iets minder actief geweest op fok. Dan merk je dat meteen!
Mag je ook al zelf opscheppen, of dat nog niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik eet netjes mijn bord leeg.
Rector magnificus van de universiteit van Harderwijk.quote:
Ook nog een weekje vakantie in Riga gehad #vakantieleefquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal meegemaakt dan?
Ik heb nog 2 weken vakantie trouwens.
Ik gaf even een voorzet, zodat de rest van FOK! ook kan meegenieten van jouw leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
oa Boot Strand Familie Groningen
Doe nou niet alsof jij niet precies weet wat ik doe.
The fuck heeft dit nu weer met de PvdA te maken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pvda is dan ook de ultieme sell-out partij
Maar vertel eens Mani, heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gaf even een voorzet, zodat de rest van FOK! ook kan meegenieten van jouw leven.
Nee dat is professor Fetze Alsvanouds.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Rector magnificus van de universiteit van Harderwijk.
Ik schep al sinds mijn geboorte op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag je ook al zelf opscheppen, of dat nog niet?
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
The fuck heeft dit nu weer met de PvdA te maken?
Mani hoe is het ouwe pikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gaf even een voorzet, zodat de rest van FOK! ook kan meegenieten van jouw leven.
Hai, hallo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Hier ben ik. Is was nog even aan het bijkomen van een geniale Rijdende Rechter.
De Telegraaf rukt uitspraken van de PvdA graag uit het verband bleek vanmiddag maar weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
is miste je alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Dat vinden de mensen helemaal niet interessant, jij bent hier de ster, niet ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar vertel eens Mani, heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Laat maar, jij bent er vast weer zo één van hard roepen, maar elke discussie uit de weg gaan.quote:
Jaja, Stijntje, straks ga je ons nog vertellen dat je zonder slabber mag eten ook zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schep al sinds mijn geboorte op.
Heb ik gemist, jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Niks, maar het ligt altijd aan de PvdA. Ook al is er een VVD-burgemeester, dan ligt het nog aan de PvdA.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar was 'ie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik mis een beetje een zwevende camera in deze setting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |