Mag het glas tegenwoordig niet meer half vol zijn in plaats van half leeg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Kan deze man zijn lach van zijn smoel halen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander vroeger bij het avondeten altijd aan zijn mama vroeg: ''Hoeveel hapjes nog???''. Man, wat een anorexiahoofd.
Ja, ben even een paar dagen iets minder actief geweest op fok. Dan merk je dat meteen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes ouwe reus lang niet gesproken
Jij doet dat nog steeds, of niet Stinho?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat Alexander vroeger bij het avondeten altijd aan zijn mama vroeg: ''Hoeveel hapjes nog???''. Man, wat een anorexiahoofd.
Nu vergelijk je het met het hoofd van De Mos...dat is ook niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ben even een paar dagen iets minder actief geweest op fok. Dan merk je dat meteen!
Nee, ik eet netjes mijn bord leeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij doet dat nog steeds, of niet Stinho?
Jij hebt holocaust-tourettes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
Alexander kan ook prima in zo'n film over de tweede wereldoorlog. Waar hij proeven uitvoert op joden.
Wat heb je allemaal meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ben even een paar dagen iets minder actief geweest op fok. Dan merk je dat meteen!
Mag je ook al zelf opscheppen, of dat nog niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik eet netjes mijn bord leeg.
Rector magnificus van de universiteit van Harderwijk.quote:
Ook nog een weekje vakantie in Riga gehad #vakantieleefquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal meegemaakt dan?
Ik heb nog 2 weken vakantie trouwens.
Ik gaf even een voorzet, zodat de rest van FOK! ook kan meegenieten van jouw leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
oa Boot Strand Familie Groningen
Doe nou niet alsof jij niet precies weet wat ik doe.
The fuck heeft dit nu weer met de PvdA te maken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pvda is dan ook de ultieme sell-out partij
Maar vertel eens Mani, heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gaf even een voorzet, zodat de rest van FOK! ook kan meegenieten van jouw leven.
Nee dat is professor Fetze Alsvanouds.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Rector magnificus van de universiteit van Harderwijk.
Ik schep al sinds mijn geboorte op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag je ook al zelf opscheppen, of dat nog niet?
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
The fuck heeft dit nu weer met de PvdA te maken?
Mani hoe is het ouwe pikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gaf even een voorzet, zodat de rest van FOK! ook kan meegenieten van jouw leven.
Hai, hallo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Hier ben ik. Is was nog even aan het bijkomen van een geniale Rijdende Rechter.
De Telegraaf rukt uitspraken van de PvdA graag uit het verband bleek vanmiddag maar weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
is miste je alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Dat vinden de mensen helemaal niet interessant, jij bent hier de ster, niet ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar vertel eens Mani, heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Laat maar, jij bent er vast weer zo één van hard roepen, maar elke discussie uit de weg gaan.quote:
Jaja, Stijntje, straks ga je ons nog vertellen dat je zonder slabber mag eten ook zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schep al sinds mijn geboorte op.
Heb ik gemist, jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Niks, maar het ligt altijd aan de PvdA. Ook al is er een VVD-burgemeester, dan ligt het nog aan de PvdA.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Daar was 'ie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik mis een beetje een zwevende camera in deze setting.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Laat maar, jij bent er vast weer zo één van hard roepen, maar elke discussie uit de weg gaan.
Ik kan jou vertellen, KingRoland, dat het fantastisch met mij gaat. En jij, pik?quote:
Gooi je telefoon door de kamer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze hebben wel een mooie camera met adelaarsperspectief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jij mag meeliften op mijn succesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vinden de mensen helemaal niet interessant, jij bent hier de ster, niet ik.
Ik zit zelfs niet meer in de kinderstoel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jaja, Stijntje, straks ga je ons nog vertellen dat je zonder slabber mag eten ook zeker?
Sowieso die naam. Die kun je gewoon raden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal top, alleen nog niet klaar voor het nieuwe seizoen. Vakantie ensoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan jou vertellen, KingRoland, dat het fantastisch met mij gaat. En jij, pik?
Schokkend dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit zelfs niet meer in de kinderstoel.
Ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zouden jullie dat iraakse grietje doen?
Hij is een echte fan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Caland het volgende:
Let ook op de geel-groene stropdas van De Mos.
Gelukkig hebben ze Bres niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Richard vertolkt de stem van het Haagse volk.
Waarom niet. Gewoon laten rijden die hap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
Malieveld, dan rijdt mijn tram dus niet...
Yazidi's doen erg aan eer- en bloedwraak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zouden jullie dat iraakse grietje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |