je hebt hem gezegdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik zeg maanlander Spaceshuttle ruimtevaart straat zit ik dan warm
Vanaf de snelweg afrit 13. Einde afrit links. heb je die lus naar rechts links voor sorteren over rondweg Noord. 1ste afrit rechts ruimtevaart richting Praxis. Na de Praxis Bedrijf VSH op de Spaceshuttle toen naar de maanlander Sikkens en Bevelaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ben je over elke straat heen geweest?
bedankt hansquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vanaf de snelweg afrit 13. Einde afrit links. heb je die lus naar rechts links voor sorteren over rondweg Noord. 1ste afrit rechts ruimtevaart richting Praxis. Na de Praxis Bedrijf VSH op de Spaceshuttle toen naar de maanlander Sikkens en Bevela
Dan ben je heeeel dichtbij geweest, maar niet langs mee heenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vanaf de snelweg afrit 13. Einde afrit links. heb je die lus naar rechts links voor sorteren over rondweg Noord. 1ste afrit rechts ruimtevaart richting Praxis. Na de Praxis Bedrijf VSH op de Spaceshuttle toen naar de maanlander Sikkens en Bevela
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan ben je heeeel dichtbij geweest, maar niet langs mee heen
En de post bezorgsters met mannen stemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Ik zit normaliter wel te klagen over de hoeveelheid vrachtwagens die bij ons langs rijden
die zijn leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de post bezorgsters met mannen stem
Waarom ga je daar weg dan ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
die zijn leuk
Ach nog 4,5 week. Dan ben ik weg uit die buurt met 't bedrijf
Wat een tuig dorp is dat Amersfoortquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Spiksplinternieuw pandbij de huidige is de vertrouwen nogal op na 4 inbraken.
Ja echt..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een tuig dorp is dat Amersfoort![]()
Zijn daar nog beelden van opgenomen door beveiligings camera;squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt..is niet leuk verder. Inbraken
Paar computers hebben we terug kunnen tracen die gejat waren. Polen en Rusland.
oh ja?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:22 schreef wuytack het volgende:
[..]
appje(ookal ben je evengroot :p )
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zijn daar nog beelden van opgenomen door beveiligings camera;s
Ik lig in bedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
he zit je in de trein we gaan je volgen hahah xdxdxd
trein naar polen zou ik volgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
he zit je in de trein we gaan je volgen hahah xdxdxd
psst kom curvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
bijna niet hahahahahhaha xd xd xd
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:29 schreef appelen het volgende:
[..]
allebei te fokken in bed en elkaar dan quoten
Nee joh ik zit alleen op fok zij nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:29 schreef appelen het volgende:
[..]
allebei te fokken in bed en elkaar dan quoten
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh ik zit alleen op fok zij niet
zij zit op jou?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh ik zit alleen op fok zij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |