abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143357196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef WcPot het volgende:

[..]

Als ik zeg maanlander Spaceshuttle ruimtevaart straat zit ik dan warm :@
je hebt hem gezegd :@
pi_143357251
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef Studiotje het volgende:

[..]

je hebt hem gezegd :@
O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143357307
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef WcPot het volgende:

[..]

O+
ben je over elke straat heen geweest? :@
pi_143357530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Studiotje het volgende:

[..]

ben je over elke straat heen geweest? :@
Vanaf de snelweg afrit 13. Einde afrit links. heb je die lus naar rechts links voor sorteren over rondweg Noord. 1ste afrit rechts ruimtevaart richting Praxis. Na de Praxis Bedrijf VSH op de Spaceshuttle toen naar de maanlander Sikkens en Bevela
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143357552
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef WcPot het volgende:

[..]

Vanaf de snelweg afrit 13. Einde afrit links. heb je die lus naar rechts links voor sorteren over rondweg Noord. 1ste afrit rechts ruimtevaart richting Praxis. Na de Praxis Bedrijf VSH op de Spaceshuttle toen naar de maanlander Sikkens en Bevela
bedankt hans
pi_143357736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef WcPot het volgende:

[..]

Vanaf de snelweg afrit 13. Einde afrit links. heb je die lus naar rechts links voor sorteren over rondweg Noord. 1ste afrit rechts ruimtevaart richting Praxis. Na de Praxis Bedrijf VSH op de Spaceshuttle toen naar de maanlander Sikkens en Bevela
Dan ben je heeeel dichtbij geweest, maar niet langs mee heen :P
pi_143357769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:44 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dan ben je heeeel dichtbij geweest, maar niet langs mee heen :P
:'( -O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143357816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:44 schreef WcPot het volgende:

[..]

:'( -O-
:D!

Ik zit normaliter wel te klagen over de hoeveelheid vrachtwagens die bij ons langs rijden :{w
pi_143357894
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:D!

Ik zit normaliter wel te klagen over de hoeveelheid vrachtwagens die bij ons langs rijden :{w
En de post bezorgsters met mannen stem :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143357964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef WcPot het volgende:

[..]

En de post bezorgsters met mannen stem :D
die zijn leuk O+

Ach nog 4,5 week. Dan ben ik weg uit die buurt met 't bedrijf
pi_143358368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef Studiotje het volgende:

[..]

die zijn leuk O+

Ach nog 4,5 week. Dan ben ik weg uit die buurt met 't bedrijf
Waarom ga je daar weg dan ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143358575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef WcPot het volgende:

[..]

Waarom ga je daar weg dan ?
Spiksplinternieuw pand :@ bij de huidige is de vertrouwen nogal op na 4 inbraken.
pi_143358639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Spiksplinternieuw pand :@ bij de huidige is de vertrouwen nogal op na 4 inbraken.
Wat een tuig dorp is dat Amersfoort :D :P
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143358725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:

[..]

Wat een tuig dorp is dat Amersfoort :D :P
Ja echt.. :') is niet leuk verder. Inbraken :r

Paar computers hebben we terug kunnen tracen die gejat waren. Polen en Rusland.
pi_143358980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ja echt.. :') is niet leuk verder. Inbraken :r

Paar computers hebben we terug kunnen tracen die gejat waren. Polen en Rusland.
Zijn daar nog beelden van opgenomen door beveiligings camera;s
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143359124
Hoi schatjes
pi_143359156
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef Toto69 het volgende:
Hoi schatjes
hoi
pi_143359162
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:20 schreef wuytack het volgende:

[..]

hoi
wuyyyy
pi_143359178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:20 schreef wuytack het volgende:

[..]

hoi
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143359180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:20 schreef wuytack het volgende:

[..]

hoi
Wuygod
pi_143359192
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wuygod
hoi
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143359214
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:20 schreef appelen het volgende:

[..]

wuyyyy
appje :D (ookal ben je evengroot :p )
pi_143359220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:22 schreef wuytack het volgende:

[..]

appje :D (ookal ben je evengroot :p )
oh ja? :+
pi_143359226
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:22 schreef appelen het volgende:

[..]

oh ja? :+
ja toch?
pi_143359241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:22 schreef wuytack het volgende:

[..]

ja toch?
geen idee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')