quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kosten van kaartje + 50 euro voor de moeite
quote:Hij was maar een neger, zo’n zwarte
Zoiets haal je niet in je huis
Omdat je ‘t noodlot dan tartte
Want die zwarten zijn immers niet pluis
Nog 5 minutenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga weer. Leuk om jullie weer even kort gezien/gesproken te hebben. Dag
Dag Flipsquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga weer. Leuk om jullie weer even kort gezien/gesproken te hebben. Dag
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga weer. Leuk om jullie weer even kort gezien/gesproken te hebben. Dag
Een SC voor AZ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
Ik ga denk ik ook een scc aanschaffen voor az
scc?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
Ik ga denk ik ook een scc aanschaffen voor az
http://www.xlntradio.nl/xlnt-playlists/trance/quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef CookieSlikker het volgende:
En xlnt troep, zoals musical, kleuternummers, nederpop e.c.t.
Ja of heereveenquote:
Seizoens club cardquote:
Jup de helft hebben ze niet hier. Kan je zeker nergens luisteren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:56 schreef appelen het volgende:
[..]
http://www.xlntradio.nl/xlnt-playlists/trance/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |