abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143325091


Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt :( Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!! O+


liv.gif2eyut8g.jpgandre.jpghera.jpgphpKvSDcX_c2PM.jpgbttf50kb.gifwcpotfokavatar.jpg28vb034.pngfok.gifKeen.gifspaghetti.pngavatar100-2-1.jpgVictoria.jpegMrB4.png32373.gifddd.jpgFOKUI.pngbild2.jpgTiger_Lick_Fok.png b5qzhw.jpg
pizza.jpgFokUI.jpg



Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.

• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!

Geyl



Vorige delen en statistiekjes O+



SPOILER: linkjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een keurmerk van Rob!


SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt!

En hier weer verder:


Alberto klust graag wat bij.


En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt :D

SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrr

Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325099
Fipo
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325112
Maak dan godverdomme een nieuwe tt aan kk sloerie
pi_143325117
#Klagenopmijnu
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325124
Ik neem mijn woorden terug appelen.
pi_143325126
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef Studiotje het volgende:
Maak dan godverdomme een nieuwe tt aan kk sloerie
SLOERIE?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325127
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nope nog geen enkele grote eredivisie wedstrijd gezien aangezien je maar 1 kaartje per cc kan halen. En er is maar 1 cc aanwezig.

[..]

:D :6

[..]

Nee joh dat is alles wat binnen Groot- Amsterdam valt.
Als je even geld overmaakt mag je mijn cc gebruiken.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143325140
quote:
8s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik neem mijn woorden terug appelen.
sorry?
pi_143325142
Ik maak dit goed met jullie O+
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325154
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

SLOERIE?
Overdag een maagd, 's avonds een sloerie. ja.
pi_143325158
Where is dem good TT
pi_143325159
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Als je even geld overmaakt mag je mijn cc gebruiken.
Wat lief van je. Hoeveel?
pi_143325167
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Overdag een maagd, 's avonds een sloerie. ja.
:N :N :N
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325177
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:50 schreef appelen het volgende:

[..]

sorry?
Dat je lief bent omdat je net 1-3 voor Ajax zei
pi_143325189
Ajax w/
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325200
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat je lief bent omdat je net 1-3 voor Ajax zei
Ja hallon ok omdat jij hebt

Dit is mijn voorspelling voor az-ajax

3-0 voor ajax

en na rust 4-3 az
pi_143325221
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja hallon ok omdat jij hebt

Dit is mijn voorspelling voor az-ajax

3-0 voor ajax
:D :'(
pi_143325231
Geen 538ers hier?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143325242
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:D :'(
kijk mijn edit
pi_143325254
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef CookieSlikker het volgende:
Geen 538ers hier?
radio?
pi_143325270
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef appelen het volgende:

[..]

kijk mijn edit
Lief. Bedankt.
pi_143325276
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Wat lief van je. Hoeveel?
Kosten van kaartje + 50 euro voor de moeite
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143325279
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef appelen het volgende:

[..]

radio?
Of TV.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:53:18 #25
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143325290
Kut TT :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')