joinsquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt wel erg dicht bij nu, het buurmeisje van m'n nichtje's collega zat in het vliegtuig dat neergehaald werd door een Russische huursoldaat die vaak bij de broer van een kerel die ik laatst op straat trof op de koffie komt die weer een vrouw heeft die wel eens een film met Williams erin gezien had.
Matige UI hoor.quote:
Wat is er nu weer met m'n UI?quote:
Het kwam wel erg dichtbij, of niet?quote:
Heb echt na het maken van de gif echt 2 uur lopen kloten met frames en kwaliteit om hem maar onder 50kB te krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het 2de stuk zou erin moeten faden, maar dat zou te veel frames zijn
Hij was als een soort broer voor me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het kwam wel erg dichtbij, of niet?
op·he·me·len (hemelde op, heeft opgehemeld)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het kwam wel erg dichtbij, of niet?
Misschien moet je even teruglezen, het ging niet meer over ophemelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
op·he·me·len (hemelde op, heeft opgehemeld)
1
al te hoog prijzen
nee.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
Krijgen we nu weer dagenlang gejank en ophemeling van deze matige acteur?
Je begrijpt het allemaal niet zo goed hè?quote:
Probeer je er maar uit te wurmen. Het feit dat je net reageerde "maar het komt er wel heel dichtbij?" zegt genoeg. Robin Williams - Awards - IMDbquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je begrijpt het allemaal niet zo goed hè?
Hij zat in Insomniaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:29 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Probeer je er maar uit te wurmen. Het feit dat je net reageerde "maar het komt er wel heel dichtbij?" zegt genoeg. Robin Williams - Awards - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |