Ik kan dat ook hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doe ik in een maand a zemmel.
Cookieslikker ik een dikke week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doe ik in een maand a zemmel.
Ja zij is het nieuwe hoertje hier volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cookieslikker ik een dikke week.
Zal thuis wel niet genoeg aandacht krijgen, zo werkt het bij mij tenminste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zij is het nieuwe hoertje hier volgens mij.
Maar wat boeit het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:04 schreef Leafeon672 het volgende:
http://insidemovies.ew.com/2014/08/11/robin-williams-dead-at-63/
Misschien was het wel zelfmoord...
Als jij komt te overlijden zal ik iig geen kaarsje voor je aansteken.quote:
Ik kan nu met een gerust hart dood gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als jij komt te overlijden zal ik iig geen kaarsje voor je aansteken.
Voor mij wel hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als jij komt te overlijden zal ik iig geen kaarsje voor je aansteken.
Heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou bijna denken dat er mensen zijn die idolaat zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:07 schreef Leafeon672 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Robin_Williams
Op Wikipedia hebben ze het al gelijk aangepast....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb ik niet
Je moet wel nageslacht maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op Good Will Huntingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
Krijgen we nu weer dagenlang gejank en ophemeling van deze matige acteur?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter zou zijn voor de wereld als ik dat niet zou doen
Komt wel erg dicht bij nu, het buurmeisje van m'n nichtje's collega zat in het vliegtuig dat neergehaald werd door een Russische huursoldaat die vaak bij de broer van een kerel die ik laatst op straat trof op de koffie komt die weer een vrouw heeft die wel eens een film met Williams erin gezien had.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
quote:
Hier is de eerste al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef Teydelyk het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
Vorige week nog Good Will Hunting gekeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |