SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Peter?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en in the spectacular now is ze een setje met die peter
die gast van candor die zich niet had laten inspuitenquote:
quote:
Die Will vond ik tof.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
die gast van candor die zich niet had laten inspuiten
quote:
geef hem een preekquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Vikings verder kijken
Doei
quote:
nee hij heeft een leuk lief gezichtquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Will vond ik tof.
Speelt ook in Skins
Heeft echt zo`n bad guy-gezicht
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
even jongens
is het raar dat ik snapchat niet ken?
Slechte opvoeding gehad zekerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Of misschien wel. Maar dat weet ik dan niet meer. Laat me gewoon oke
heb je het niet of ken je het echt niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
even jongens
dat laatstequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je het niet of ken je het echt niet?
Beetjequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
even jongens
ik ben raarquote:
oh dat is wel apart jaquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij heeft een leuk lief gezicht
four is zo knap omg
Trustenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik ga nog even wat boterhammen eten en dan ga ik slapen
doei
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
doei
in tfios is hij leukerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spelen verder niet echt knappe jongens in nee, Caleb vind ik ook meh
Ja, volgens mij is zij ook leuker in tfios of niet?quote:
trustequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
doei
ik reed met mijn familie in een camper de wereld over om een natuurserie te maken. De familie Berenklauw. Daarom keek ik nooit tv. Mijn gevonden broertje Donnie was al problematiek an sich. Genoeg te doen dusquote:
Goed verhaal man, lekker kort ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef richolio het volgende:
[..]
ik reed met mijn familie in een camper de wereld over om een natuurserie te maken. De familie Berenklauw. Daarom keek ik nooit tv. Mijn gevonden broertje Donnie was al problematiek an sich. Genoeg te doen dus
Goed verhaal, 0/10quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef richolio het volgende:
[..]
ik reed met mijn familie in een camper de wereld over om een natuurserie te maken. De familie Berenklauw. Daarom keek ik nooit tv. Mijn gevonden broertje Donnie was al problematiek an sich. Genoeg te doen dus
Zo gaan die dingenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Je recensie klopt niet met je score
Over Donnie gesprokenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef richolio het volgende:
[..]
LB is een gekke pakiquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef richolio het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef richolio het volgende:
Niemand snapt 'm.NickelodeonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Niemand snapt 'm.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nehquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Donnie gesproken
Heb je Donnie Darko ook nog nooit gezien?
....quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef richolio het volgende:
[..]
NehMaar ik zie 'm nooit daadwerkelijk ergens posten. Laatst had ik hem opgezocht hehe, maar bleek dat hij wel nog actief is. Zomaar weggegaan ofzo
Ik moet denken aan die Nickelodeon serie. :")quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef richolio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet denken aan die Nickelodeon serie. :")
Niemand snapt 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Niemand snapt 'm.Oh updaten was handig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik ook maar dat heb ik eigenlijk met vrijwel alle Disneyfilmsquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel maar te jong om daadwerkelijk alles nog te weten.
Nee. Lowlands is voor vuige hipstersquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Haha deze man snapt er geen reet van hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Lowlands is voor vuige hipsters
quote:
Je bent zelf voor vuige hipstersquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Lowlands is voor vuige hipsters
Lekker origineel ook steeds.quote:
hoi pinoquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lekker origineel ook steeds.
Sorry hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lekker origineel ook steeds.
Nigelquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vergatquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gekke paki girl komt weer curry halen denken ze bij de AH
Daarom zit ik ook in deze sc.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha deze man snapt er geen reet van haha
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt er ook nog 2 stoners bij.
en een gekke paki
quote:
Wat nou?quote:
Heb je ze ook nog uit 2012?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
fokkie krijgt even paki van lb
hohoho
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
fokkie krijgt even paki van lb
hohoho
Nee, toen zei je dat nietquote:
Te langquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Kennen elkaar gewoon al 2 jaar wejoohh
hij had vannacht weer een leuke discussie met JariLitmanenAFCAquote:
Wow.quote:
Die is staarten van honten aan het verzamelen met haar ouders XDquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Jhali
ha ok eigenlijk niet echt
De actieve Ajacieden zijn infantiel en geestelijk vrij beperkt op FOK!.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij had vannacht weer een leuke discussie met JariLitmanenAFCA
rens ging ook weer losquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De actieve Ajacieden zijn infantiel en geestelijk vrij beperkt op FOK!.
wie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik werd trouwens laatst in een WhatsApp groep met AppelCake en ch0c0prince gegooid
NEEquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is zij ook leuker in tfios of niet?
Dat whatsappgroepjequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik werd trouwens laatst in een WhatsApp groep met AppelCake en ch0c0prince gegooid
Gelukkig ben ik voor Volendam en jij voor Den Haag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die clubreeksen überhauptquote:
Jij post ook niet mee in de clubreeksen toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik voor Volendam en jij voor Den Haag.
Soms irritant maar stiekem een baasjequote:
Standaard van die kansloze discussies.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij had vannacht weer een leuke discussie met JariLitmanenAFCA
JNG SC-ersquote:
Samen met OFquote:
Zijn superveel mensen erin ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat whatsappgroepje![]()
die Chocoprince
Feyenoorders ook toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al zijn chickiesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn superveel mensen erin ook
Eens. Niet voor niks werd ik lang voor PSV'er aangezienquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoorders ook toch?
Blijven de PSV'ers over
Tompsv18quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Niet voor niks werd ik lang voor PSV'er aangezien
Tompsv hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tompsv18
Hoplahopla
3M1N3M
waardeloos punt
DAM toch ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tompsv18
Hoplahopla
3M1N3M
waardeloos punt
DAMquote:
3M1N3Mquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tompsv18
Hoplahopla
3M1N3M
waardeloos punt
Volgens mij niet hoor. Zal hij inmiddels al wedstrijden kunnen bezoeken?quote:
Was het nog lekker?quote:
daar niet al in zittenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
Kom we beginnen een grtd whatsapp gesprekje![]()
VBL-ban denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
DiegoArmandoMaradona of komt die niet in VBL zag hem wel tijdens de WK losgaan paar keer
oh ik heb dus een kutlevenquote:
Hij is op 5 subfora gebanned. VBL en WK horen hierbijquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
DiegoArmandoMaradona of komt die niet in VBL zag hem wel tijdens de WK losgaan paar keer
Verdriet weg drinken op Lowquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ik heb dus een kutleven
drama
zijn verhalen over voetbalquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is op 5 subfora gebanned. VBL en WK horen hierbij
Weet ik.quote:
had allemaal van die balletjes gegeten jwtquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar je kon wel meer eten
5?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja kip bedoel je?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had allemaal van die balletjes gegeten jwt
Om 5:00 's nachts een heel verslag uittypen over de plaatselijke Argentijnse linksback uit de 4de divisie die naar Denemarken vertrokquote:
Zoiets. Hij maakt zich al vrij snel weinig geliefd gek genoeg.quote:
Wtf moet je daarvoor wel niet doen danquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt je ook niet vol van.quote:
ja straks misschienquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je ook niet vol van.
Gewoon Maccie nog toch
Vast nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Ro-ald het volgende:
wie weet of het mooi weer gaat worden zaterdag?
haha u wot m8quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
Inso heb via Dota een wijf ontmoet online ze beweert dat ze family is van Geri Haliwell
nee wordt aidsweerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Ro-ald het volgende:
voelde me wel vieze pleb daarquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je ook niet vol van.
Gewoon Maccie nog toch
Het verandert continu. Eerst gaf weeronline vrijdag een 1 en nu een 6 ofzo. Vanmorgen een 4. Een andere site zegt heel het weekend goed weer. Een andere zegt vrijdag en zaterdag 90% kans op regen. Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Ro-ald het volgende:
Nee jij bent mijn weervrouw.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kunt het ook gewoon op Google vinden Roald
Afwijkend op FOK! Wowowowowow. Dat dit kan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heb ik ook maar dat heb ik eigenlijk met vrijwel alle Disneyfilms. Vrij afwijkend wel zo blijkt op FOK!.
Vanaf welke wijk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Oh kut ik wilde zaterdag naar Oostvaardersplassen fietsen
Walibi?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Het verandert continu. Eerst gaf weeronline vrijdag een 1 en nu een 6 ofzo. Vanmorgen een 4. Een andere site zegt heel het weekend goed weer. Een andere zegt vrijdag en zaterdag 90% kans op regen. Ik weet het allemaal niet meer.
Als het maar in Biddinghuizen goed weer wordt.
Ik woensdag weerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voelde me wel vieze pleb daar
iedereen sushi eten alles
Kruidenwijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanaf welke wijk?
Fiets dan gelijk door naar Lelystad
moest gewoon bijna van kotsen zo viesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woensdag weer![]()
In een Japans restaurant alles eten behalve Sushi
Heb ik ook hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest gewoon bijna van kotsen zo vies
Lowlandsquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Lowlands
Overigens;
[ afbeelding ]
Kijk dat weer eens joh
Ik zie alvast twee pluspuntenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Lowlands
Overigens;
[ afbeelding ]
Kijk dat weer eens joh
Wow 85 gradennquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Lowlands
Overigens;
[ afbeelding ]
Kijk dat weer eens joh
Kruidenwijk west heeft een AH, Lidl is in Kruidenwijk - Oost.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah bij de Lidl das wel een aardig stukje fietsen sowieso
quote:
Kan welquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kruidenwijk west heeft een AH, Lidl is in Kruidenwijk - Oost.
Kruidenwijk - Oost best wel tokkies ja West niet, maar ik woon zelf in Almere Haven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel
Kruidenwijk sowieso een kutwijk wat ik me voor de geest kan halen allemaal tokkies daaro maar misschien verschilt het per stuk waar je zit.
waar???quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Sexcetera op tv. Wow dat is lang geleden.
Als 12-jarig jochie altijd stiekem kijken op tv
rtl 7quote:
Kijk je zeker dezelfde aflevering als toen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Sexcetera op tv. Wow dat is lang geleden.
Als 12-jarig jochie altijd stiekem kijken op tv
Dat weet ik 12 jaar later niet meer JanCees sorryquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kijk je zeker dezelfde aflevering als toen?
Te grote tettenquote:
Nicequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kruidenwijk - Oost best wel tokkies ja West niet, maar ik woon zelf in Almere Haven.
ja, en er is geen MP4quote:
Omdat ze al jaren dezelfde afleveringen herhalen..quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik 12 jaar later niet meer JanCees sorry
Ohquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat ze al jaren dezelfde afleveringen herhalen..
Haha ja ik zat op Groenhorst in Almere Haven maar is al jaren weg daar. Sommige schoolgenoten bijna altijd fittie met Meergrondenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Mijn neefje zat daar op school bij Meergronden ken je vast wel
nee rtl doet gay, kanjer rtlquote:
Hoe bedoel je moeilijk?quote:
de site doet t nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je moeilijk?
Moeilijk als in moeilijk over de rechten, dreigen met claims of moet je überhaupt betalen om m terug te gaan kijken dat zou wel enorm kut zijn.
Ik trok het breder dan FOK! Hier ben ik sowieso afwijkend en speciaal als almachtige moderatorquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afwijkend op FOK! Wowowowowow. Dat dit kan.
Niks mis mee. Succes met je zessenquote:
Met wie was je eigelijkquote:
MP4 doet het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je moeilijk?
Moeilijk als in moeilijk over de rechten, dreigen met claims of moet je überhaupt betalen om m terug te gaan kijken dat zou wel enorm kut zijn.
Fuck RTL man echt kutzaak vroeger kon je via smart tv bijna alles gratis terugkijken wat ook op de site stond tegenwoordig balhaar aanwezig alleen bold en beautiful en die bullshit van wegmisbruikers uit 1990quote:
Oh sorry hoor dat ik dat niet begreepquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trok het breder dan FOK! Hier ben ik sowieso afwijkend en speciaal als almachtige moderator
[..]
Niks mis mee. Succes met je zessen
Oh zal morgen wel komen dan of ze hebben nieuwe DRM er opgezet sowieso raar dat Sigaarsnor die afleveringen gewoon op hun site kan zetten, FOK! stonden ze ook een poos is gewoon beschermde contentquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
MP4 doet het niet.
En ze mogen aan tafel niet meer over randzaken praten van de directie.
Vriendin is 1 dag weg en meteen...quote:
Doe ff normaal gek inso is geen vreemdgangerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriendin is 1 dag weg en meteen...
Nee grapje
moet beetje onder mensen blijvenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriendin is 1 dag weg en meteen...
Nee grapje
Dat is wel verstandig jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet beetje onder mensen blijven
en het liefst mensen die niet gelijk willen zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |