SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Peter?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en in the spectacular now is ze een setje met die peter
die gast van candor die zich niet had laten inspuitenquote:
quote:
Die Will vond ik tof.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
die gast van candor die zich niet had laten inspuiten
quote:
geef hem een preekquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Vikings verder kijken
Doei
quote:
nee hij heeft een leuk lief gezichtquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Will vond ik tof.
Speelt ook in Skins
Heeft echt zo`n bad guy-gezicht
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
even jongens
is het raar dat ik snapchat niet ken?
Slechte opvoeding gehad zekerquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Of misschien wel. Maar dat weet ik dan niet meer. Laat me gewoon oke
heb je het niet of ken je het echt niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
even jongens
dat laatstequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je het niet of ken je het echt niet?
Beetjequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
even jongens
ik ben raarquote:
oh dat is wel apart jaquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij heeft een leuk lief gezicht
four is zo knap omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |