Jeetje, wat een bericht ineens, Cygne!
Ego: nauwelijks geslapen door tropische onweer- en regenbuien vannacht. Bleek heel plaatselijk, op internet lees ik er nauwelijks wat over.
De werkdag gister ging wel goed, maar ik was wel kapot om 15.00 toen ik vrij was. Vandaag weer een poging, aftellen geblazen, hierna nog maar 4 werkdagen.
Gister voor het eerst cursus gehad. Wat geweldig leuk! Ben nu weer flink wat wijzer geworden, vooral van de andere dames, dat badbevalling in ons ziekenhuis wél mogelijk is en huren hoeft niet zoveel meer te kosten dan ongeveer 50 euro. Alleen maar voordelen zei de cursusleidster; minder kans op inknippen, ontsluiting gaat sneller, minder pijn. (al kan het medisch gezien soms niet, maar als het wel kan..) Ik ben om

Dus dat ga ik onderzoeken. Ook dat met zo'n TENS ding, kan je gewoon zelf regelen. Ook maar onderzoeken. Ik ben het meest ver van het groepje, allemaal eerste kindje, allemaal rond de 25/30 jaar oud ongeveer, paar uit mijn verloskundigepraktijk. Vind het ook echt super gezellig. Bekkenbodem hebben we getraind en toen zag de cursusleidster mijn buik bewegen door de baby hahahha, ja dat is nu soms echt enorm opvallend
Oeh en vandaag komt het bevalbed. Het komt inderdaad (zoals iemand hier al aanraadde) in de woonkamer in de hoek, dus enigszins bij de tv
Mijn man zo, vind je zo'n bevalbed meer confronterend dan je eigen buik, ik zo eeh jaa.