abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143320784
Zwangerschap & geboorte

2014

8 augustus: marel88
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra
28 februari: Risu

11 maart: Cholula

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_143324124
Jeetje Cygne, wat vreselijk ;(
Heel veel sterkte met dit verdriet :*
pi_143329743
Volgens mij zijn we er allemaal stil van. Cygne heel veel sterkte met afspraak regelen vandaag, ik hoop dat je gauw terecht kunt :*
pi_143329772
Ah Cygne wat naar... Het was je zo gegund. Succes vandaag. En blijf bij jezelf in de beslissing die je neemt. :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_143329818
Jeetje, wat een bericht ineens, Cygne! :'(

Ego: nauwelijks geslapen door tropische onweer- en regenbuien vannacht. Bleek heel plaatselijk, op internet lees ik er nauwelijks wat over.
De werkdag gister ging wel goed, maar ik was wel kapot om 15.00 toen ik vrij was. Vandaag weer een poging, aftellen geblazen, hierna nog maar 4 werkdagen.

Gister voor het eerst cursus gehad. Wat geweldig leuk! Ben nu weer flink wat wijzer geworden, vooral van de andere dames, dat badbevalling in ons ziekenhuis wél mogelijk is en huren hoeft niet zoveel meer te kosten dan ongeveer 50 euro. Alleen maar voordelen zei de cursusleidster; minder kans op inknippen, ontsluiting gaat sneller, minder pijn. (al kan het medisch gezien soms niet, maar als het wel kan..) Ik ben om _O- Dus dat ga ik onderzoeken. Ook dat met zo'n TENS ding, kan je gewoon zelf regelen. Ook maar onderzoeken. Ik ben het meest ver van het groepje, allemaal eerste kindje, allemaal rond de 25/30 jaar oud ongeveer, paar uit mijn verloskundigepraktijk. Vind het ook echt super gezellig. Bekkenbodem hebben we getraind en toen zag de cursusleidster mijn buik bewegen door de baby hahahha, ja dat is nu soms echt enorm opvallend :Y

Oeh en vandaag komt het bevalbed. Het komt inderdaad (zoals iemand hier al aanraadde) in de woonkamer in de hoek, dus enigszins bij de tv :D Mijn man zo, vind je zo'n bevalbed meer confronterend dan je eigen buik, ik zo eeh jaa.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:01:40 #6
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143329948
:O meld na wederom een baggernacht.
Ga maar weer terug naar bed :z

Hilmo hoelang moet je nou tegen dat bed aankijken?

En cygne nogmaals sterkte :*
W
Z
E
pi_143330016
Hier ook bizar hard onweer vannacht!

Mooi dat de cursus zo leuk was, Hilmo. Ik heb geloof ik even gemist waarom je een bevalbed in huis hebt?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143330055
Goedemorgen! Nacht met spookpeuter achter de rug en vandaag de hele dag alleen met haar. Ben benieuwd of het gezellig wordt...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:26:10 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_143330130
Mogge! Ik ga zo de thuiszorg maar even bellen... Kreeg gisteravond een geautomatiseerd bericht dat mijn klossen vandaag om half drie bezorgd worden. Dat is mooi, maar ik had 12 september ingevuld op het formulier :') ga met 32 weken echt nog geen bed op klossen zetten :P
disclaimer
pi_143330158
Goedemorgen, nou ik ben wel wakker. Vriend valt net van boven naar beneden van de trap. Ben me helemaal lamgeschrokken (visioenen van gebroken nekken enzo). Maar hij heeft gelukkig niks, alleen wat beurs en schaven (dat krijg je ervan als je in je nakie even naar t toilet loopt een verdieping lager O-) )

T is een enge steile trap met smalle treden, maar ik ben m na dertig jaar wel gewend zeg maar...

Boh wat een klap, katje ook helemaal over de zeik :')
Kwak
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:31:00 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_143330182
Oh dat is schrikken kwak! :o gelukkig heeft ie niks!
Hier ben ik juist de traproetsjer :')
disclaimer
pi_143330217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat is schrikken kwak! :o gelukkig heeft ie niks!
Hier ben ik juist de traproetsjer :')
Zo sleeën op je billen ja?

Ik val ook weleens maar meestal vanaf bijna beneden en dan voorover met veel drama. Laatst wel op mn kont van de portiektrap :')
Kwak
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:36:45 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_143330238
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zo sleeën op je billen ja?

Ik val ook weleens maar meestal vanaf bijna beneden en dan voorover met veel drama. Laatst wel op mn kont van de portiektrap :')
nee, ik ga nooit op mijn kont, ik ga altijd head first :'(

Maar nog nooit iets gebroken en ook al even niet meer gebeurd sinds ik de juiste maatregelen tref (niet meer op 13 cm hakken van de trap, niet met beide handen vol en niet op panty's). Maar ik vrees wel een beetje voor straks met kind :')
disclaimer
pi_143330282
Cygne.... Ownee toch! Gisteren samen nog gepost in het irrationele gedachten topic over de angst dat het mis gaat. Wat is dit ongelooflijk verdrietig (en herkenbaar). Sterkte lieve Cygne :*.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:49:31 #15
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143330374
Pffff Kwak, daar zou ik ook een hartverlamming van krijgen :o

Ik ga zo door de énorme regen naar de verloskundige. Ik ben vandaag 34 weken *O*
pi_143330405
Dat lijkt me inderdaad even schrikken, kwak!

Stomme vraag. :+. Kan een buikbaby ook té druk zijn? Als ik 'm gister een uur níet heb gevoeld, is het veel, en vandaag lijkt het ook weer die kant op te gaan. Hij zal toch ook af en toe moeten slapen? :@. En de huid rond m'n navel is helemaal blauw, kan dat met elkaar te maken hebben? :P.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:56:28 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_143330449
Nee, een baby kan niet te druk zijn :) hij kan wel een drukke dag hebben. Blauw ook echt! :o
disclaimer
pi_143330528
Ja, ik weet niet of dat van het schoppen komt, maar mijn buik is helemaal beurs.

Ik vind het prima als 'ie veel beweegt, als 'ie dan ook nog maar goed groeit tussendoor. :+.
pi_143330544
Moge!

Hier gelukkig weer fijn geslapen, zonder buitenpoezels. Nou zijn ze de hele riolering aan het opgraven beneden dus ik heb straks geen afvoer :o ... waar moet ik dan 4 keer per uur plassen?

Straks even naar de VK, voelt alsof het een half jaar geleden is.

Kwak wat schrikken op de trap!
SQ lekker, met die klossen :D
Hilmo, tuurlijk is dat bed meer confronterend! Als dat bed nou langzaam in die hoek gegroeid was over het afgelopen half jaar... :P
Soesa 34 weken! *O*
pi_143330599
Goeiemorgen! Zal thuis bijlezen ben net klaar bij de gyn.
Bruinverlies was.niet erg maar ik heb dus wel zwangerschapsdiabetes.. Niet verwacht :{
pi_143330609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
Goeiemorgen! Zal thuis bijlezen ben net klaar bij de gyn.
Bruinverlies was.niet erg maar ik heb dus wel zwangerschapsdiabetes.. Niet verwacht :{
-O- nou, die zag ik ook niet aankomen idd. balen. en nu, op dieet met zn 3en?
pi_143330787
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 07:42 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje, wat een bericht ineens, Cygne! :'(

Ego: nauwelijks geslapen door tropische onweer- en regenbuien vannacht. Bleek heel plaatselijk, op internet lees ik er nauwelijks wat over.
De werkdag gister ging wel goed, maar ik was wel kapot om 15.00 toen ik vrij was. Vandaag weer een poging, aftellen geblazen, hierna nog maar 4 werkdagen.

Gister voor het eerst cursus gehad. Wat geweldig leuk! Ben nu weer flink wat wijzer geworden, vooral van de andere dames, dat badbevalling in ons ziekenhuis wél mogelijk is en huren hoeft niet zoveel meer te kosten dan ongeveer 50 euro. Alleen maar voordelen zei de cursusleidster; minder kans op inknippen, ontsluiting gaat sneller, minder pijn. (al kan het medisch gezien soms niet, maar als het wel kan..) Ik ben om _O- Dus dat ga ik onderzoeken. Ook dat met zo'n TENS ding, kan je gewoon zelf regelen. Ook maar onderzoeken. Ik ben het meest ver van het groepje, allemaal eerste kindje, allemaal rond de 25/30 jaar oud ongeveer, paar uit mijn verloskundigepraktijk. Vind het ook echt super gezellig. Bekkenbodem hebben we getraind en toen zag de cursusleidster mijn buik bewegen door de baby hahahha, ja dat is nu soms echt enorm opvallend :Y

Oeh en vandaag komt het bevalbed. Het komt inderdaad (zoals iemand hier al aanraadde) in de woonkamer in de hoek, dus enigszins bij de tv :D Mijn man zo, vind je zo'n bevalbed meer confronterend dan je eigen buik, ik zo eeh jaa.
Hahah, zitten wij bij dezelfde cursus? :P
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:28:26 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_143330865
Ai Zoë, dat is wel even een tegenvaller! Wat waren je waardes?
disclaimer
pi_143330976
Oh Zoë, dat is balen!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:38:52 #25
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_143331001
Hilmo fijn dat de cursus zo goed bevalt! ^O^ .

Kwak, wat schrikken idd :o .

DaD mijn baby is niet superdruk, maar ik heb ook dat het rond mijn navel blauwig is. Vorige week voelde mijn buik (en vooral navel) ook heel beurs, maar ik kwam erachter dat door tillen komt (dreumes op de wc tillen en er weer af... :') ). Nu doe ik dat niet meer en het scheelt enorm.

Crumpette straks geen afvoer, balen! Succes bij de vk.

Zoë, ahw dat is echt balen zeg! Had ik ook niet zien aankomen -O- .

Ik doe een poging om weer een beetje mee te schrijven :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')