Wat heeft iedereen plotseling met saffraan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef Aberella het volgende:
Saffraan is tegenwoordig duurder hoor.
Iedereen heeft het altijd al over saffraan gehad hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen plotseling met saffraan?
Nee, is pas sinds ik terug ben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Aberella het volgende:
[..]
Iedereen heeft het altijd al over saffraan gehad hoor.
Wij betalen ¤24,50.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oh ja, joh.Waar leid jij dat uit af, lieve jongen?
Dan zou ik er sowieso niet voor gaan betalen.quote:
Bij nog geen 4,5 cent per note is het bij jou nog wel interessant ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zou ik er sowieso niet voor gaan betalen.
whehehquote:
ditquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb 44 notes en het boeit me geen reet
Wow badass hier hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb 44 notes en het boeit me geen reet
112quote:
FOK! bestaat pas 15 jaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef Leonos het volgende:
Ik zit al 20 jaar op fok en heb 0 notes
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Copthorne het volgende:
Om je notes te kunnen bekijken.
Ik ben geen pauper, maar dat vind ik toch een beetje aan de hoge kant.![]()
Ik wil de reacties graag zien, zodat ik ervan kan leren.![]()
Klacht: Wel tientallen euro's overhebben om te comazuipen in Barcelona, maar geen ¤ 4,50 overhebben voor persoonlijke groei op een prachtig digitaal platform als FOK!
Niks.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef the-eye het volgende:
Ik heb één note maar wat kan je ermee als je weet wat die inhoudt?
Ter kennisgeving aannemen... of niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef the-eye het volgende:
Noem er ééns een paar zodat ik een indruk kan krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef beverton het volgende:
Ik heb 86 notes, ik heb een hoop te leren dus. Maar zonder de inhoud van die notes blijf ik hangen in mijn carriere als vuilnisman
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat kan hij niet, dat zegt hij toch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Noem er ééns een paar zodat ik een indruk kan krijgen
Doe mij maar een FOK! abbo cadeau, dan zal ik de inhoud van al die notes achter elkaar oplezen en het audiobestandje op FOK zettenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Noem er ééns een paar zodat ik een indruk kan krijgen
Als je een abbo hebt kan je ze inzien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef beverton het volgende:
[..]
Doe mij maar een FOK! abbo cadeau, dan zal ik de inhoud van al die notes achter elkaar oplezen en het audiobestandje op FOK zetten
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je een abbo hebt kan je ze inzien?
Wel alleen met full of pimp.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je een abbo hebt kan je ze inzien?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Ik ga me er ééns in verdiepen. Ik was toch al een tijdje van plan zo'n abbo te nemen
jonge ik ben gewoon badass verdommequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Faux. het volgende:
al die sneuneuzen die hier vol trots komen pronken met hun notesk zou het aantal op mn rechterwang laten tatoeëren, weet iedereen wat voor een baas je bent
jij welquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge ik ben gewoon badass verdomme [ afbeelding ]
leren van je foutquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef the-eye het volgende:
Die notes zijn in principe ook niet voor jou bedoeld. Het zijn gewoon aantekeningen die mods maken als ze bijvoorbeeld een post van je verwijderen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Proximo het volgende:
Serieus, wat staat er in? Ik zie nu pas dat je ze ter betaling () kunt lezen.
Lekkere verspilling ook als niemand het leest
Het is dus altijd commentaar?quote:
jawelquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is dus altijd commentaar?
Het kan niet zoiets zijn als: "We hebben een groot denker in ons midden, hou deze man in de gaten"?
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is dus altijd commentaar?
Het kan niet zoiets zijn als: "We hebben een groot denker in ons midden, hou deze man in de gaten"?
Weet jij toevallig waarom het een week duurt voor je een nieuwe note kan lezen?quote:
Ik ben niet van de herenliefde. Ik ben wel een aantal jaar achter elkaar uitgeroepen tot befkoning van Zuidholland maar of er zich onder de slachtoffers een mod bevond weet ik nietquote:
Ja, dan is t minder goed naar een mod terug te leiden of zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waarom het een week duurt voor je een nieuwe note kan lezen?
4,50 betalen en je weet hetquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben niet van de herenliefde. Ik ben wel een aantal jaar achter elkaar uitgeroepen tot befkoning van Zuidholland maar of er zich onder de slachtoffers een mod bevond weet ik niet
Oh ja, dat klinkt op zich wel logisch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, dan is t minder goed naar een mod terug te leiden of zo
Hoiquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoi
Nee
Tenzij je een mod gepijpt hebt
Zat trouwens enorm lang op 69. Had mijn laatste goede daad niet moeten doen eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:58 schreef Klaploper het volgende:
Ik hoef niet meer te kijken. Ik heb er 70 maar die zijn grotendeels positief.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Copthorne het volgende:
Om je notes te kunnen bekijken.
Ik ben geen pauper, maar dat vind ik toch een beetje aan de hoge kant.![]()
Ik wil de reacties graag zien, zodat ik ervan kan leren.![]()
Klacht: Wel tientallen euro's overhebben om te comazuipen in Barcelona, maar geen ¤ 4,50 overhebben voor persoonlijke groei op een prachtig digitaal platform als FOK!
Een aantal users gedragen zich een beetje bot, maar de meeste gebruikers zijn wel oké.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mensen hier zijn echt klootzakken, dat weet je? Over het algemeen dan
Schijnt erg duur te zijn tegenwoordigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Was altijd al zo tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Schijnt erg duur te zijn tegenwoordig
quote:
Aber en ik hebben samen een mega-notes abbo genomen, dan kunnen we elkaars notes lezen en dat van 10 andere users. Kost 24,50.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oh ja, joh.Waar leid jij dat uit af, lieve jongen?
Saffraan is altijd al duur geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Schijnt erg duur te zijn tegenwoordig
We moeten bijna verlengen he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Aber en ik hebben samen een mega-notes abbo genomen, dan kunnen we elkaars notes lezen en dat van 10 andere users. Kost 24,50.
Ja, regel jij dat deze keer? Ik heb het vorige keer geregeld en jij hebt nooit betaald terwijl je er het vaakst gebruik van maakt.quote:
Wauw, te gek! Kun je mijn notes even naar me pm'en?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Aber en ik hebben samen een mega-notes abbo genomen, dan kunnen we elkaars notes lezen en dat van 10 andere users. Kost 24,50.
Ik heb er 12 en ik scheld zelden met kanker. Waarschijnlijk ook offtopic gaan en provoceren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Zit ook al tijden te twijfelen maar de meeste van de notes gaan toch om schelden met kanker.
Vast wel. Geen idee, kan mijn notes niet inzien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb er 12 en ik scheld zelden met kanker. Waarschijnlijk ook offtopic gaan en provoceren?
Ik heb m'n Adblock al uitgezetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef robin007bond het volgende:
Zie het als een donatie aan FOK!
Jajoh, natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wauw, te gek! Kun je mijn notes even naar me pm'en?
Porsche1 had er 300, 3 jaar terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef appelepent het volgende:
Zou er al iemand 450 notes hebben?
Zou ik geld teruggestort krijgen?quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:10 schreef NoInspiration het volgende:
Hoe zie je hoeveel notes je hebt dan?
Volgens mij ben ik tot nu toe best braaf geweest
en jij kunt wel raden wat ik van jou vind..quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Aberella het volgende:
Ik heb 450 notes, jullie kunnen wel raden hoe ik dat vind!
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:33 schreef starla het volgende:
Ach, dat hele note systeem is super selectief. Ik wil niet zielig doen hier, maar heb zat goede posts en mensen geholpen in SES, MUZ en LIF, maar daar hoor je niets over, alleen als je iets negatiefs zegt.
Er zijn zat mods hier die ook notes verdienen omdat ze lopen te trollen en schelden ipv te moderaten.
Waardeloos systeem dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |