SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:
quote:
Dan hadden we die muziek weer weken op de radio en tv gehoord.quote:
ja klopt, gellukig dat hij nog leeft danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hadden we die muziek weer weken op de radio en tv gehoord.
echt zondequote:
Volgens mij 19u, Microsoft om 14uquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:12 schreef RRuben het volgende:
Hoelaat is de sony prescon? 5uur ofzo toch, kan het niet meer vinden
oh oke thanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij 19u, Microsoft om 14u
Klopt, niet dat ik het erg vind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef Morri het volgende:
Tot nu tot zijn alle indies die ze laten zien een 'first to console' voor Xbox, maar geen exclusives.
Jep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:35 schreef Morri het volgende:
Evolve nnu, daar ben ik benieuwd naar. 10 februari 2015 zei hij dat nou?
Dit niet anders word ik boosquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:39 schreef Morri het volgende:
Mja, ik blijf het even afwachten.
Nu komen de exclusives, wordt er gezegd.
met 3 vrienden bazen verslaan, steeds andere strategieën moeten gebruiken enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Evolve valt mij een beetje tegen, wat ik er zo van zie
Timed exclusivequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Friday12 het volgende:
Tomb Raider niet op de PS4???????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Evolve komt wel op de PS4quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met 3 vrienden bazen verslaan, steeds andere strategieën moeten gebruiken enzosowieso tof
jammer dat ie niet op ps4 komt
Ok dacht alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Timed exclusive
Hij heeft het over een release in 2015
Klopt. Ik hoopte op iets wat op Monster Hunter zou lijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mja, maar dat het monster ook door iemand bestuurd wordt staat me niet aan. Als die te goed is is heel je spel verneukt, als die er niks van kan is het te simpel...
Vond Left4Dead tof, hoopte meer op dat in een nieuw jasje...
Fucking trolls want ik wil helemaal geen Xbone kopen tot over aantal jaartjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:42 schreef Rossdale het volgende:
"exclusive in 2015" zei hij, beetje expres om het dramatischer over te laten komen.
Niks bijzonders
ja? gelukkigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Evolve komt wel op de PS4
[..]
Ok dacht almaar toch zeggen ze exclusive
Lekker met je armen naar de kinect wapperenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef Morri het volgende:
Fable Legends nu, eindelijk eens iets dat geen shooter is (behalve FIFA 15 dan helemaal aan het begin)
Tot half 4, nog een kwartier dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:00 schreef Morri het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk? Is het uur niet voorbij?
Moet je na een gamesessie van een paar uur de disc eens uit je PS4 halen. Erg warmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:29 schreef Cikx het volgende:
Hopelijk heeft PS iets waar ik warm van word.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je na een gamesessie van een paar uur de disc eens uit je PS4 halen. Erg warm
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:39 schreef Tain het volgende:
TR is echt Xbox exclusief![]()
http://tombraider.tumblr.(...)e-tomb-raider-update
Geloof er niets van, is gewoon timed exclusive. Maarja ze gaan natuurlijk niet nadat ze een flinke zak geld van MS hebben aangenomen, meteen na hun persconferentie uit de doeken doen dat de game later ook gewoon naar PS4 komtquote:we’ve just announced that Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox
Heb helaas alles digitaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je na een gamesessie van een paar uur de disc eens uit je PS4 halen. Erg warm
Rest ook gelezen van die blog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Geloof er niets van, is gewoon timed exclusive. Maarja ze gaan natuurlijk niet nadat ze een flinke zak geld van MS hebben aangenomen, meteen na hun persconferentie uit de doeken doen dat de game later ook gewoon naar PS4 komt
Ja? Staat gewoon over dat de nieuwe game niet in 2015 naar de PS komt, maar dat ze wel die andere TR game hebben. Staat niets over geen latere release voor RotTR in de blogquote:
Ze likken wel heel erg de kont van MS in de tweede alinea en als ik het goed lees dan geeft MS hun ook support bij de ontwikkeling van het spelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja? Staat gewoon over dat de nieuwe game niet in 2015 naar de PS komt, maar dat ze wel die andere TR game hebben. Staat niets over geen latere release voor RotTR in de blog
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef Rossdale het volgende:
Ok ik moet zeggen, de gepimpte doos van Kojima is toch wel de megaton van de Gamescom dit jaar
[ afbeelding ]
Ik hoop ergens nog dat het allemaal één grote grap is, maar Kojima kennende zal het wel niet...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt wat een bagger zegDit kan je toch niet meer als stealth game neerzetten...
http://www.polygon.com/20(...)a-guillermo-del-toroquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Flosje, jij als PS4 bezitter en aanbidder, was de Sony pers conference nog iets? Iets leuks aangekondigd?
Ja echt veel nieuwe games!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Flosje, jij als PS4 bezitter en aanbidder, was de Sony pers conference nog iets? Iets leuks aangekondigd?
Dat soort spellen moet je ook met een luier om spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Tof man, leuke dingen!
En die Kojima, hij flikt het toch elk jaar weer om met iets verrassends aan te komenal heeft hij historisch gezien niets met Silent Hill te maken toch? Nouja, horrorgame van Del Torro is broekpoepend vet, zijn designs zijn altijd zo
![]()
, ben benieuwd! (al zal ik de game nooit spelen want ik hou graag van schone broeken)...
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Microsoft was ook lekker aan het trollen, trouwens bij het laten zien van animated gif support gebruikten ze dit gifje:
[ afbeelding ]
Faalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Microsoft was ook lekker aan het trollen, trouwens bij het laten zien van animated gif support gebruikten ze dit gifje:
[ afbeelding ]
Haha ubercreapy hequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef Nebo het volgende:
Ik heb zojuist de Silent Hill teaser gespeeld, en ik heb drie keer in mijn broek gepoept. Allejezus
Ja was prima hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Flosje, hoe was de Gamescom? Nog vermaakt?
Perspasje is toch wel te regelen? Site in elkaar knutselen en wat reviews er op knallen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja was prima hoorHordes kinders uiteraard, maar als je een beetje goed rondkijkt kun je prima de games spelen die je wil zonder 2,5 uur in de rij te staan
Heb Counter-Spy (leek me awesome! Maar is meh..), Far Cry 4, Bloodborne (wat een zaadgame is dat), Shadows of Mordor en Project CARS (holy crap wat een game
) even kunnen spelen. En daar kwam ik eigenlijk ook wel voor.
Het enige wat ik wel kut vond is dat er een giga-rij bij Oculus stond, waardoor ik de rift helaas maar heb overgeslagen. Had die toch wel erg graag uitgeprobeerd, maar ik had geen tijd en zin om zo lang te wachten. Daarnaast vond mijn kleine het ook wel fijn om niet pas om 10 uur 's avonds van de kinderopvang gesleurd te worden
Maargoed, ik denk wel dat het de laatste keer was dat ik ben gegaan. Op zich is het wel leuk, maar als je weet hoe hendig sjiek het is met een perspasje valt het toch wel tegen
Viel me trouwens wel op dat ze superveel merchandise hadden dit jaar, echt veul meer dan anders. Ik had nog bijna een companion cube knuffel meegenomen voor de kleine, maar de kwaliteit was zo slecht dat hij bij de stand al bijna uit elkaar viel. Die kleine had dat ding binnen 10 minuten in stukken gereten volgens mij
Maargoed, overall prima vermaakt
Dan heb je het pasje, maar je moet ook afspraken bij de publishers zien te maken en die zijn voor de toffe dingen wat kritischerquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Perspasje is toch wel te regelen? Site in elkaar knutselen en wat reviews er op knallen.
Koop alvast een pak luiersquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond SH-teaser maar eens proberen in het donker dan
Ja ik werd ook echt helemaal weggeblazen toen ik die game even speelde. Niet alleen qua graphics, maar ook gewoon hoe de auto's reageren op de weersinvloeden. Echt bizarquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Project CARS lijkt zelfs mij echt geweldig trouwens. Op NeoGAF is een screenshot thread waar mensen echt helemaal losgaan met die game, ongelofeloos hoe prachtig
Hier kan ik zo slecht tegen. Ik zou hem uitrijden maar motivering zou op dat moment naar nul zakken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit zijn van die momenten in Forza waar je voorraan 1 keer geraakt wordt en tot achteraan de rij van de baan geramd wordt omdat anderen veel sneller gaan op dat moment.
Jammer dat ik net iets te laat was met opnemen maar dat duurde dan denk ik ook langer dan 30 seconden.
Ik had nog zilver te pakken na dit ongeluk dus nog aardig terug gekomen. Ik geef meestal niet op als dit gebeurd omdat het anderen ook weer kan gebeuren de rondes erna waarna ik hen weer inhaal. Was een een race in The A,B,C's sowieso lastig ontwijken voor en S of een A klasse als een C klasse ineens stil staat midden op de weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen. Ik zou hem uitrijden maar motivering zou op dat moment naar nul zakken.
Dat heb dan nog netjes gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had nog zilver te pakken na dit ongeluk dus nog aardig terug gekomen. Ik geef meestal niet op als dit gebeurd omdat het anderen ook weer kan gebeuren de rondes erna waarna ik hen weer inhaal. Was een een race in The A,B,C's sowieso lastig ontwijken voor en S of een A klasse als een C klasse ineens stil staat midden op de weg.
Where will it end??!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:40 schreef Donderjagers het volgende:
http://www.twitch.tv/fishplaystreetfighter
Nou zeker netjes gedaan, je werd gegimped als een motherfucker!quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had nog zilver te pakken na dit ongeluk dus nog aardig terug gekomen. Ik geef meestal niet op als dit gebeurd omdat het anderen ook weer kan gebeuren de rondes erna waarna ik hen weer inhaal. Was een een race in The A,B,C's sowieso lastig ontwijken voor en S of een A klasse als een C klasse ineens stil staat midden op de weg.
Flauw! Flauw! Flauw!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef Reintji het volgende:
Ingress, ben er nog niet achter of ik hooked ben of na een weekje weer flauw van.
En voor mijn volgende truc laat ik mijn broertje verdwijnen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Flauw! Flauw! Flauw!
[ afbeelding ]
quote:
Whut??Wist ik niet eens!quote:
DJ ouwe vos!quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:13 schreef DJ_ het volgende:
Arghhh, de nieuwe frustratie game van flappy bird maker.
[ afbeelding ]
highscore 5 jongequote:
In het Steam-topic spelen wat mensen het, zijn best enthousiast erover!quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.spaceengineersgame.com/
Wie kent dit spel en is het tof?
is best tofquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
Soort minecraft maar dan in space ofzoiets??quote:
zo zou ik het wel omschrijven jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Soort minecraft maar dan in space ofzoiets??
Is tofquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
lolquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |