Fucking trolls want ik wil helemaal geen Xbone kopen tot over aantal jaartjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:42 schreef Rossdale het volgende:
"exclusive in 2015" zei hij, beetje expres om het dramatischer over te laten komen.
Niks bijzonders
ja? gelukkigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Evolve komt wel op de PS4
[..]
Ok dacht almaar toch zeggen ze exclusive
Lekker met je armen naar de kinect wapperenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef Morri het volgende:
Fable Legends nu, eindelijk eens iets dat geen shooter is (behalve FIFA 15 dan helemaal aan het begin)
Tot half 4, nog een kwartier dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:00 schreef Morri het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk? Is het uur niet voorbij?
Moet je na een gamesessie van een paar uur de disc eens uit je PS4 halen. Erg warmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:29 schreef Cikx het volgende:
Hopelijk heeft PS iets waar ik warm van word.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je na een gamesessie van een paar uur de disc eens uit je PS4 halen. Erg warm
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:39 schreef Tain het volgende:
TR is echt Xbox exclusief![]()
http://tombraider.tumblr.(...)e-tomb-raider-update
Geloof er niets van, is gewoon timed exclusive. Maarja ze gaan natuurlijk niet nadat ze een flinke zak geld van MS hebben aangenomen, meteen na hun persconferentie uit de doeken doen dat de game later ook gewoon naar PS4 komtquote:we’ve just announced that Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox
Heb helaas alles digitaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je na een gamesessie van een paar uur de disc eens uit je PS4 halen. Erg warm
Rest ook gelezen van die blog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Geloof er niets van, is gewoon timed exclusive. Maarja ze gaan natuurlijk niet nadat ze een flinke zak geld van MS hebben aangenomen, meteen na hun persconferentie uit de doeken doen dat de game later ook gewoon naar PS4 komt
Ja? Staat gewoon over dat de nieuwe game niet in 2015 naar de PS komt, maar dat ze wel die andere TR game hebben. Staat niets over geen latere release voor RotTR in de blogquote:
Ze likken wel heel erg de kont van MS in de tweede alinea en als ik het goed lees dan geeft MS hun ook support bij de ontwikkeling van het spelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja? Staat gewoon over dat de nieuwe game niet in 2015 naar de PS komt, maar dat ze wel die andere TR game hebben. Staat niets over geen latere release voor RotTR in de blog
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef Rossdale het volgende:
Ok ik moet zeggen, de gepimpte doos van Kojima is toch wel de megaton van de Gamescom dit jaar
[ afbeelding ]
Ik hoop ergens nog dat het allemaal één grote grap is, maar Kojima kennende zal het wel niet...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Echt wat een bagger zegDit kan je toch niet meer als stealth game neerzetten...
http://www.polygon.com/20(...)a-guillermo-del-toroquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Flosje, jij als PS4 bezitter en aanbidder, was de Sony pers conference nog iets? Iets leuks aangekondigd?
Ja echt veel nieuwe games!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Flosje, jij als PS4 bezitter en aanbidder, was de Sony pers conference nog iets? Iets leuks aangekondigd?
Dat soort spellen moet je ook met een luier om spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Tof man, leuke dingen!
En die Kojima, hij flikt het toch elk jaar weer om met iets verrassends aan te komenal heeft hij historisch gezien niets met Silent Hill te maken toch? Nouja, horrorgame van Del Torro is broekpoepend vet, zijn designs zijn altijd zo
![]()
, ben benieuwd! (al zal ik de game nooit spelen want ik hou graag van schone broeken)...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |