abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143324741
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed :')
En dan daarna alsnog dezelfde vraag. Wat als het Panamese onderzoek is afgerond, met totáál andere conclusies over de telefoons zou komen dan het NFI. Denk je dan nog steeds dat het NFI denk 'Hm nou ja oké, dan houden we ons mond verder wel joh'.
Erg naief, heb je enig idee hoe onze nationale instituten werken en samenwerken (EU). Het gaat alleen om budget en wiens brood je eet ..........
pi_143324789
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Zijn finca is al doorzocht in de weken na de verdwijning
maar ik zie de Panamese politie er ook wel voor aan om e.e.a. onder het tapijt te vegen. Aangezien El Presidente not amused was over de eventuele negatieve gevolgen voor het toerisme
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:42:38 #153
430880 mig72
De Professional
pi_143324791
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Zijn finca is al doorzocht in de weken na de verdwijning
Zijn wat? Ik ken die taal niet.
pi_143324844
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef mig72 het volgende:

[..]

Zijn wat? Ik ken die taal niet.
o, zijn boerderij
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:46:29 #155
430880 mig72
De Professional
pi_143324970
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

o, zijn boerderij
Door wie is het onderzocht?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 23:47:14 #156
163650 Greys
pi_143325004
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef theavenger_ep het volgende:

[..]

Erg naief, heb je enig idee hoe onze nationale instituten werken en samenwerken (EU). Het gaat alleen om budget en wiens brood je eet ..........
Noem mij dan maar naïef, dat liever dan zo totaalnegatief dat je zelfs over 'alleen' spreekt :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143325011
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef mig72 het volgende:

[..]

Door wie is het onderzocht?
door de panameze politie, ik weet niet of Sinaproc er toen ook al bij was
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 23:48:09 #158
163650 Greys
pi_143325040
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik voorspel je vast het antwoord dat nu gaat volgen:

"Onderzocht ja. Door Panama."
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

maar ik zie de Panamese politie er ook wel voor aan om e.e.a. onder het tapijt te vegen. Aangezien El Presidente not amused was over de eventuele negatieve gevolgen voor het toerisme
Oh, dat je dat antwoord zélf op je eigen vraag zou geven zag ik zelfs niet aankomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:48:12 #159
430880 mig72
De Professional
pi_143325044
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Wat was de conclusie daarvan?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:49:26 #160
430880 mig72
De Professional
pi_143325108
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Oh, dat je dat antwoord zélf op je eigen vraag zou geven zag ik zelfs niet aankomen.
Dat eerste is jouw vraag; en dat tweede haar antwoord.
pi_143325153
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

:)
pi_143325182
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat was de conclusie daarvan?
nou hij is nog vrij man dus laat zich raden...
pi_143325190
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij gelooft misschien wel in een 'normale' dood, maar niet door alleen verdwalen, toch?
Want dan snap ik je posts over verkrachtingen en tassengevechten niet...

Ik denk niet dat Libres dat bedoelt, maar ik kan het mis hebben :)
Ik ben van een aantal dingen overtuigd door de berichten van ouders, gidsen, onderzoekers, e.d.:

- Dat het niet waarschijnlijk is dat de meiden zonder gids verder gaan dan de Mirador
- Dat vóór die eerste noodoproep iets is gebeurd wat bepalend is geweest voor het gehele vervolg
- Dat daar geen roofdieren zijn die (twee) mensen aanvallen
- Dat het pad tot aan die gevaarlijke overstekEN niet te missen is en verdwalen daar dus niet logisch
- Dat je in zo'n situatie, zo'n omgeving, niet sterft aan honger, dorst, ontberingen of uitputting in dat tijdbestek
- Dat ze niet terug konden of durfden
- Dat ze opgehouden/vertraagd zijn door iets waardoor ze maar een korte afstand hebben afgelegd
- Dat ze bij de 2e oversteek zijn geweest en dus bij/op het pad
- Dat ze tot het einde samen zijn geweest gezien de vindplaatsen van de resten
- Ze overleden zijn bij/in de rivier

Elk scenario dat niet volslagen absurd is (aliëns en zo) dat daar in past kan in mijn ogen kloppen. Ik verzon 'poging tot beroving'/verkrachting en dan bloedvergiftingsverhaal maar sta open voor andere scenario's die daar verklaringen voor hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 23:51:25 #164
163650 Greys
pi_143325197
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat eerste is jouw vraag; en dat tweede haar antwoord.
Joh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143325285
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed :')
En dan daarna alsnog dezelfde vraag. Wat als het Panamese onderzoek is afgerond, met totáál andere conclusies over de telefoons zou komen dan het NFI. Denk je dan nog steeds dat het NFI denk 'Hm nou ja oké, dan houden we ons mond verder wel joh'.
Ik twijfel.. maar het zou mij niet verbazen dat de gegevens nooit beschikbaar komen.
pi_143325317
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik voorspel je vast het antwoord dat nu gaat volgen:

"Onderzocht ja. Door Panama."
_O-

Dank je voor deze lach op mijn gezicht!
pi_143325375
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

bron?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 23:55:29 #168
163650 Greys
pi_143325379
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-

Dank je voor deze lach op mijn gezicht!
Ik moest al om mijn eigen grap lachen (dat heb je soms :') ), laat staan toen ze dat antwoord zelfs zélf gaf :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143325384
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ben van een aantal dingen overtuigd door de berichten van ouders, gidsen, onderzoekers, e.d.:

- Dat het niet waarschijnlijk is dat de meiden zonder gids verder gaan dan de Mirador
- Dat vóór die eerste noodoproep iets is gebeurd wat bepalend is geweest voor het gehele vervolg
- Dat het pad tot aan die gevaarlijke overstekEN niet te missen is en verdwalen daar dus niet logisch
- Dat je in zo'n situatie, zo'n omgeving, niet sterft aan honger, dorst, ontberingen of uitputting in dat tijdbestek
- Dat ze opgehouden/vertraagd zijn door iets waardoor ze maar een korte afstand hebben afgelegd

Elk scenario dat niet volslagen absurd is (aliëns en zo) dat daar in past kan in mijn ogen kloppen. Ik verzon 'poging tot beroving'/verkrachting en dan bloedvergiftingsverhaal maar sta open voor andere scenario's die daar verklaringen voor hebben.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze samen verder op avontuur zijn gegaan, maar welke gids was daar dan op dat moment?
pi_143325391
Ik denk dat zolang Panama zegt dat het onderzoek nog gaande is, het NFI niks kan eisen over openbaar maken van e.e.a.
pi_143325433
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Als ik lees dat twee overvallers die tot twee maal toe een buitenlands stel onder bedreiging met een vuurwapen hebben beroofd op het Pianista pad, nog steeds vrij rondlopen omdat de slachtoffers het lef hadden naar huis te gaan voor de veroordeling... Dan vrees ik het ergste voor justitie in Panama.
pi_143325448
quote:

[..]

1 tm 5 ja
6 tm 10 nee
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:57:28 #173
430880 mig72
De Professional
pi_143325471
quote:

[..]

Wat dacht je ervan, en het is nog maar een mogelijkheid, oftewel de aanwijzingen zijn nog niet door mij over nagedacht, dat ze uit vrije wil de jungle waren ingelopen, alwaar ze die prachtige foto's ed namen, en dat ze vervolgens ervoor kozen om terug te gaan dwz de jungle uitgaan, maar aan de bodem van het pad opgewacht werden door een kwaadwillende(n) die hen vervolgens terug de jungle in dwong, waar ze evt (ikdoen geen schattingen over tijdstip)'omgebracht zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 23:59:23 #174
163650 Greys
pi_143325561
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan, en het is nog maar een mogelijkheid, oftewel de aanwijzingen zijn nog niet door mij over nagedacht, dat ze uit vrije wil de jungle waren ingelopen, alwaar ze die prachtige foto's ed namen, en dat ze vervolgens ervoor kozen om terug te gaan dwz de jungle uitgaan, maar aan de bodem van het pad opgewacht werden door een kwaadwillende(n) die hen vervolgens terug de jungle in dwong, waar ze evt (ikdoen geen schattingen over tijdstip)'omgebracht zijn?
Wie heeft al die noodoproepen dan gedaan met de telefoons?
Of was de eventuele kwaadwillende zo aardig om ze die telefoons in de tussentijd gewoon te laten gebruiken al die dagen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143325765
Ik geloof niet in een doofpotkwestie van de Panamezen omtrent de telefoons.
Denk dan ook dat het NFI daar wel achter zou komen

Wat ik wel denk is dat Panama klaar is met deze zaak (ze zoeken ook alleen als de ouders er zijn!)
en het wel prima vinden zo.
2 toeristen vermoordt in Panama is slecht voor hun reputatie en slecht voor hun economie en daarom halen ze ook niet alles uit de kan.

Wat ik me wel afvraag, en dat zou iedereen moeten doen : waarom en wat mag Hans Kremers niet zeggen i.vm het onderzoek?! hij zegt constant dat "het gebruik van de telefoons is dermate vreemd idat wij niet geloven in een eenvoudige verdwaling"

Als Panama zegt het is een verdwaling geweest ,dan neem ik aan dat er verder ook niets meer onderzocht gaat worden.
Waarom moet Hans kremers dan toch nog steeds zijn mond houden.
En ik denk dat er op dit moment dus achter de schermen dus WEL een onderzoek plaatsvindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')