Precies, en daarbij komt, dat het noodnummer in zijn geval, het aller- maar dan ook het allerslechtste nummer in heel de wereld was wat hij op dat moment kon bellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daarmee maak je toch niet dagen achtereen onbedoelde 911 oproepen?
Dat je dat één keer fout doet, oké (lijkt me al stug, maar kan). Maar toch niet steeds weer dezelfde fout?
Ik dacht eigenlijk dat alleen op 1 april en daarna weer op 11 april noodoproepen zijn gedaan. Heb ik dat mis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daarmee maak je toch niet dagen achtereen onbedoelde 911 oproepen?
Dat je dat één keer fout doet, oké (lijkt me al stug, maar kan). Maar toch niet steeds weer dezelfde fout?
1 t/m 6 april, en daarna op 11 aprilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:27 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat alleen op 1 april en daarna weer op 11 april noodoproepen zijn gedaan. Heb ik dat mis?
Betrouwbare publicaties? Ik dacht uit de reconstructie nl dat het niet zo was. Op 1 april noodoproepen en daarna niets tot 11 april. Tenminste, wat noodoproepen betreft. Kan het mis hebben...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:30 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Tussentijds ook, tenminste volgens publicaties.
oke ga ik nog ff nakijken danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
1 t/m 6 april, en daarna op 11 april
Tenminste, volgens de tijdslijn in de OP![]()
Kijk maar even in de OP het staat wel in 1 van die linkjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Betrouwbare publicaties? Ik dacht uit de reconstructie nl dat het niet zo was. Op 1 april noodoproepen en daarna niets tot 11 april. Tenminste, wat noodoproepen betreft. Kan het mis hebben...
grijzermassa ik wacht nog steed op je bron. Zou je die kunnen zeggen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
door de panameze politie, ik weet niet of Sinaproc er toen ook al bij was
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:34 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Kijk maar even in de OP het staat wel in 1 van die linkjes
o sorry, wist niet dat je dat gevraagd had. Ik meen me te herinneren dat ik dat op WS heb gelezen, daar is Feliciano ook door de mangel gegaan.Ik wil wel terugzoeken maar kan even duren..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:34 schreef jackie12 het volgende:
ben benieuwd of je ook bereik hebt op de Pianistentrail. Hans kremers liet zien dat 3 kwartier na de Mirador er geen bereik meer was.
[..]
grijzermassa ik wacht nog steed op je bron. Zou je die kunnen zeggen?
Zoals er daar honderden rondliepen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:27 schreef jackie12 het volgende:
2 westerse mooie meiden met lange benen met heeele korte broekjes.
Volgens mij waren die trails geboekt via Eileen van de taalschool..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:27 schreef jackie12 het volgende:
of sterker nog ,ook bij hem gewoon deze trip hadden geboekt voor 1 april en hij ze gewoon kwam halen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:31 schreef Greys het volgende:
Maar omdat we in BNW zitten, ook dát kan allemaal verzonnen zijn natuurlijk.
(Ik wilde ook één keertje...)
Zie eenvandaag uitzending; Meerdere noodoproepen tussen 1 en 11 april.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Betrouwbare publicaties? Ik dacht uit de reconstructie nl dat het niet zo was. Op 1 april noodoproepen en daarna niets tot 11 april. Tenminste, wat noodoproepen betreft. Kan het mis hebben...
Jij bent een junglekenner?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:34 schreef mig72 het volgende:
De verfwalingstheorir lijkt me gewoon zeer onwaarschijnlijk aangezien deze twee jonge, relatief mobiele en gezonde vrouwen waren (ik snap dat de ene misschien klachten had van duizeligheid maar dat doet hier niet aan af) die in stast waren iedere dag als het nodig was 10-16 km af te leggen, over 10 dagen is dat 100-160 km waardoor ze heel de jungle waren overgestoken van de ene naar de andere kant.
Beide meishes waren altijd goed georganisserd, namen nooit onverantwoorde risico's, en niet zonder gids zo'n terrein in zouden zijn gegaan
beide vrouwen waren intelligent en nadenkend
hrt telt gewoon niet op
als het een 65 jarige diabeet was met een tekort aan spuutnaalden of als het iemand was die met krukken liep kan ik mij er iets bij voorstellen maar niet bij deze tweede dames
de kans dat ze in die tien dagen op een plek.zouden zijn gekomen waar ze wel bereik hadden of een induamendorp is te groot
bovendien is het veel te veel toeval dat allebei rondom hetzelfde tijdstip omkomen, zeker aangezien hun cinditie en leeftijd
las gisteren iets over edn 4 jarige russisch kind die 12 dagen uithoeld inhet bos, dan kunnen deze twee zeker dat nadoen
Het lijkt mij heel gezond dat de politie, toen zij nog geen enkel aanknopingspunt hadden, alle getuigen onder de loep namen. Dat werd echter overbodig toen de spullen en lichaamsdelen werden aangetroffen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:40 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk namelijkdat dat niet zo is drschnautzer en grijzermassa.
Er is namelijk nooit iemand in beeld geweest als mogelijke verdachte (heeft Pitty zelf gezegd)
Als feliciano zijn finca (zou graag willen weten waarie ligt) doorzocht is dan is er dus WEL een mogelijke verdachte in beeld geweest.
Ik denk niet dat jullie die link kunnen vinden. Maar ik hoop t wel!
Omdat beide mogelijkheden waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:44 schreef jackie12 het volgende:
nee ouder1 daar liepen er geen honderden van rond. Op 31 maart zijn ze WEL gezien door sowieso 5 verschillende getuigen. (er was zelfs iemand die zei dat ze zo opvielen omdat ze zo knap waren)
En waarom gaat iedereen zo makkelijk aan het feit voorbij dat hij in het ene interview zegt dat ze geboekt hebben via de telefoon, en in het andere interview zegt dat hij ze als laatste heeft gezien?
http://elsiglo.com/cronic(...)/23780363/foto/23391 lees de laatste regel, hier wordt gemeld dat er tenminste 3 personen zijn gearessteerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:40 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk namelijkdat dat niet zo is drschnautzer en grijzermassa.
Er is namelijk nooit iemand in beeld geweest als mogelijke verdachte (heeft Pitty zelf gezegd)
Als feliciano zijn finca (zou graag willen weten waarie ligt) doorzocht is dan is er dus WEL een mogelijke verdachte in beeld geweest.
Ik denk niet dat jullie die link kunnen vinden. Maar ik hoop t wel!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:45 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
http://elsiglo.com/cronic(...)/23780363/foto/23391 lees de laatste regel, hier wordt gemeld dat er tenminste 3 personen zijn gearessteerd, niet bevestigd door autoriteiten
Je hoeft het er niet mee eens te zijn met mijn theorie, maar ik krijg het idee dat je mij daarom persoonlijk aanvalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Jij bent een junglekenner?
en jij weet ook meer dan iedereen: de vrouwen zijn rondom dezelfde tijd omgekomen? Hoe weet je dat?
De bossen in Rusland in de zomer kan je niet vergelijken met de jungle in Panama. Kijk naar de doc. Miracle in the Jungle (zie OP) en kom dan met een betere theorie
ik ga nog verder zoeken over Feliciano maar zoals ik al zei dat duurt ff, had ik niet opgeslagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
niets, jacky 12 vroeg om een link over arrestaties
huh, 2 1/2 maand later?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:45 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel gezond dat de politie, toen zij nog geen enkel aanknopingspunt hadden, alle getuigen onder de loep namen. Dat werd echter overbodig toen de spullen en lichaamsdelen werden aangetroffen.
Omdat ik vragen stel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn met mijn theorie, maar ik krijg het idee dat je mij daarom persoonlijk aanvalt.
Die kan je ook niet helemaal vergelijken; dat heb ik eerder al punt voor punt uitgelegd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Jij bent een junglekenner?
en jij weet ook meer dan iedereen: de vrouwen zijn rondom dezelfde tijd omgekomen? Hoe weet je dat?
De bossen in Rusland in de zomer kan je niet vergelijken met de jungle in Panama. Kijk naar de doc. Miracle in the Jungle (zie OP) en kom dan met een betere theorie
Ze wisten aanvankelijk niet eens of die meiden wel in de jungle waren. Dat werd duidelijk toen die spullen en lichaamsdelen werden gevondenquote:
Is idd nooit bevestigd en volgens mij ook niet waar. Is nieuws van 20 juni en indien waar, allang bevestigdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:45 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
http://elsiglo.com/cronic(...)/23780363/foto/23391 lees de laatste regel, hier wordt gemeld dat er tenminste 3 personen zijn gearessteerd
Ja en op dag 2 of 3 ook al neigingen om er maar zelf een einde aan te maken om te voorkomen dat hij niet weer een nacht in de jungle te hoeven doorbrengen. En op nacht 1 werd hij wel degelijk aangevallen door iets waardoor hij een nare val maaktequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die kan je ook niet helemaal vergelijken; dat heb ik eerder al punt voor punt uitgelegd.
Wat wél duidelijk naar voren kwam is zijn bijna-dood oorzaak: bloedvergiftiging door infecties van kleine wondjes. Géén honger, géén dehydratie, géén buikloop, géén wilde dieren, géén dodelijke val maar infectie van relatief kleine wondjes wat in zo'n klimaat dus erg snel gaat. Na een dag of 3 al de eerste echte uitputting en concentratieproblemen, koorts e.d.
Een iphone en een Samsung. De eerste is dus sws touchscreen. De 2e niet perse.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:15 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja da's idd zo met touchscreen. Maar hadden ze dat, ik weet niet
Heb jij een computer met geluid?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:52 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee omdat je zegt op een cynische manier dat ik alles beter weet.
Ik ga daar ook vanuit. Omdat de resten opvallend dicht bij elkaar zijn gevonden en het niet logisch is bij een overledene te blijven (om tal van redenen) als je zelf instaat bent verder te gaan. Dus denk i'; of tegelijk overleden of de langst levende te ziek/gewond om zich te verplaatsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
de vrouwen zijn rondom dezelfde tijd omgekomen? Hoe weet je dat?
Je toon staat me niet aan, ik ga je verder negeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:53 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Heb jij een computer met geluid?
112 is dan ook het enige nummer dat gebeld kan worden op schermslot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een iphone en een Samsung. De eerste is dus sws touchscreen. De 2e niet perse.
Maar zet je mobiel eens op slot en druk 112 in. Dat pakt ie wel.
Althans, ik heb dat wel eens getest en dat werkt.
Dat was een ander punt dat ik toen al noemde; Alleen of met z'n tweeën. Samen scheelt angst, geeft steun, geeft warmte. Maar zoek even terug als je alle verschillen wilt weten. Je kunt beide gevallen niet 1 op 1 met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:52 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ja en op dag 2 of 3 ook al neigingen om er maar zelf een einde aan te maken om te voorkomen dat hij niet weer een nacht in de jungle te hoeven doorbrengen. En op nacht 1 werd hij wel degelijk aangevallen door iets waardoor hij een nare val maakte
Knap dat je toon hoort in geschreven tekst. Ik concludeer dat je niet ingaat op inhoudelijke vragen en dus ook geenszins van plan bent kritisch naar je eigen aannames te kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je toon staat me niet aan, ik ga je verder negeren.
Negeer hem nou..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:53 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Heb jij een computer met geluid?
Ik heb je post gemist. Maar ik denk dat er meer verschillen (op leven en dood) zijn dan overeenkomsten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was een ander punt dat ik toen al noemde; Alleen of met z'n tweeën. Samen scheelt angst, geeft steun, geeft warmte. Maar zoek even terug als je alle verschillen wilt weten. Je kunt beide gevallen niet 1 op 1 met elkaar vergelijken.
911 ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
112 is dan ook het enige nummer dat gebeld kan worden op schermslot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |