SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Really? Daar moest je 2 minuten over nadenken?
Deze schijnt Kelly Brook te zijn, helaasch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doe mij de dokter van Chelsea maar, goddamnit
[ afbeelding ]![]()
Boeiend, nog steeds lekker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Deze schijnt Kelly Brook te zijn, helaasch.
Oh.![]()
quote:Eto'o approaches Inter over return
The striker won the treble with the club back in 2010 and harbours hopes of playing for the club again, despite spending the weekend in talks with Ajax
EXCLUSIVE
Fabrizio Romano
Samuel Eto’o is dreaming of a sensational return to former club Inter and has put a potential move to Ajax on hold as he holds out for a second spell at San Siro.
The Cameroonian is a free agent after his contract with Chelsea expired this summer and spent the weekend in talks with Ajax over a possible move to the Amsterdam Arena.
But Eto’o’s preferred destination is Inter, the club where he won the treble during a brilliant two-year spell between 2009 and 2011.
The club's president, Erick Thohir, is currently against the idea of re-signing the 33-year-old due to his age and salary – which will be at least ¤4-5 million a season, working out at ¤10m gross.
Coach Walter Mazzarri is in the market for a frontman to complement current attackers Mauro Icardi, Pablo Osvaldo and Rodrigo Palacio, but would prefer a second striker rather than another penalty box type player.
But the ex-Barcelona star is not giving up just yet and, despite having offers on the table from both Ajax and Wolfsburg, he is prepared to give Thohir and Mazzarri more time to change their minds. The veteran will wait at least another week in the hope of receiving good news.
One month ago, Eto’o had agreed a potential transfer to Juventus but after discussions with the player’s representatives the Bianconeri decided that his wages were too high.
The veteran originally joined Inter as part of a swap deal involving Zlatan Ibrahimovic five years ago, with Barcelona paying ¤46 million for the Sweden star as well as allowing Eto'o to move in the other direction.
Under Jose Mourinho he scored 33 goals in 67 Serie A appearances before leaving the club for Anzhi Makhachkala in 2011.
http://www.goal.com/en/ne(...)t&utm_medium=twitter![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Samuel Eto’o is dreaming of a sensational return to former club Inter and has put a potential move to Ajax on hold as he holds out for a second spell at San Siro.
The ex-Barcelona star is not giving up just yet and he is prepared to give Thohir and Mazzarri more time to change their minds. The veteran will wait at least another week in the hope of receiving good news.![]()
![]()
Staat nog 95 miljoen op de bank, niks aan de hand.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
4-5 miljoen per jaar. Moet kunnen toch.![]()
Je kan teruglezen. Best wel genot.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, wie geloofde daadwerkelijk dat Eto'o zou komen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Helemaal kansloos is/was Ajax ook weer niet voor zijn handtekening.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, wie geloofde daadwerkelijk dat Eto'o zou komen?![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Uiteindelijk de meerderheid niet denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Samuel is niet zo gek. Ik vind het eerder kansloze tijdverspilling. Ga voor reële opties en niet voor zulke onhaalbare targets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Helemaal kansloos is/was Ajax ook weer niet voor zijn handtekening.![]()
Die Raptor nog wat geloofde er echt in volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, wie geloofde daadwerkelijk dat Eto'o zou komen?Oh.![]()
Op een leuke foto van hem ofzo. Voor Ajax, van Eto'o.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Helemaal kansloos is/was Ajax ook weer niet voor zijn handtekening.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik verwacht(te) dat hij supersub zou worden bij een (sub)topclub in Engeland, Spanje of Italie. Anders een rijke Rus of Turk ofzo, Duitsland lijkt me dan weer niks voor hem, en de Eredivisie al helemaal niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Samuel lacht zich samen met zijn management van kapot hoe hij Kinsbergen en Overmars nog hoop loopt te bieden.![]()
Oja, die ging Tarado belachelijk maken omdat die zeker wist dat Eto'o niet zou komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Raptor nog wat geloofde er echt in volgens mij.
Vervelend ventje.![]()
Eto'o of Bas Dost...ik zou de gok wel nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Op een leuke foto van hem ofzo. Voor Ajax, van Eto'o.![]()
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Samuel lacht zich samen met zijn management van kapot hoe hij Kinsbergen en Overmars nog hoop loopt te bieden.![]()
doet het niet voor het geldquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
4-5 miljoen per jaar. Moet kunnen toch.![]()
Is Bas Dost tegenwoordig al een ervaren spits? Shit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eto'o of Bas Dost...ik zou de gok wel nemen.![]()
in vergelijking met te vredequote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Bas Dost tegenwoordig al een ervaren spits? Shit.![]()
Maar een spits is ook helemaal niet de positie waar we perse versterking nodig voor hebben, zie liever een goede middenvelder komen.![]()
Tuurlijk niet. Hij wil gewoon graag CL spelen en een jong team bij de hand nemen. Geld speelt voor hem absoluut geen rol meer hoor.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik wacht op het nieuws dat Blind voor 20 mio verkocht is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wacht op het nieuws dat Blind voor 20 mio verkocht is.
Al zei Overmars toch dat ze een vervanger voor op het oog hadden, iemand anders dan Mokotjo. Vraag me af wie.![]()
Een sensatieartikeltje zonder enige quote of bron. Waarom dit wel geloven en alle andere berichten niet?
Het is allemaal koffiedik kijken met die transferverhalen. Dit bericht is net zo veel (weinig) waard als alle andere sensatieartikeltjes.![]()
Als de Telegraaf het bericht, is het geen sensatieartikel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef Vriezzer het volgende:
Een sensatieartikeltje zonder enige quote of bron. Waarom dit wel geloven en alle andere berichten niet?
Het is allemaal koffiedik kijken met die transferverhalen. Dit bericht is net zo veel (weinig) waard als alle andere sensatieartikeltjes.![]()
Mwah, dit artikel + een ander artikel dat ze dit weekend in Milan waren komt dan toch redelijk betrouwbaar over.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef Vriezzer het volgende:
Raakte heel erg enthousiast over de nieuwe lichting zelf opgeleide jeugdspelers. El-Ghazi, Muric, Zivkovic, Milik, Kishna.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij wil gewoon graag CL spelen en een jong team bij de hand nemen. Geld speelt voor hem absoluut geen rol meer hoor.![]()
Zijn daar beelden van?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raakte heel erg enthousiast over de nieuwe lichting zelf opgeleide jeugdspelers. El-Ghazi, Muric, Zivkovic, Milik, Kishna.![]()
Klopt. Al reageerde hij wel wat kribbig toen Overmars voor de zoveelste keer zijn achternaam verkeerd uitsprak.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raakte heel erg enthousiast over de nieuwe lichting zelf opgeleide jeugdspelers. El-Ghazi, Muric, Zivkovic, Milik, Kishna.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hiljemark hopelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Al zei Overmars toch dat ze een vervanger voor op het oog hadden, iemand anders dan Mokotjo. Vraag me af wie.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
lijkt me sterk, we hebben Boccara alquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Al zei Overmars toch dat ze een vervanger voor op het oog hadden, iemand anders dan Mokotjo. Vraag me af wie.![]()
Las alleen dat de zaakwaarnemer in Milaan was. Maar zijn kantoor staat in Milaan, dus dat is niet zo gek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, dit artikel + een ander artikel dat ze dit weekend in Milan waren komt dan toch redelijk betrouwbaar over.![]()
Ik ben Eriksen een beetje uit het oog verloren eerlijk gezegd. Maar in potentie is Hiljemark beter ja. Heeft bijvoorbeeld al 6 interlands gespeeld voor Zweden. Dat zie ik Eriksen nog niet snel doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is beter dan Eriksen toch? Laat maar komen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij had ook een voorcontract meegenomen met "Samuel Etoh" erop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Al reageerde hij wel wat kribbig toen Overmars voor de zoveelste keer zijn achternaam verkeerd uitsprak.![]()
En Bazoer hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me sterk, we hebben Boccara alWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die duurt nog even, je kan een kind wel uit het psv-voetbal halen, maar het psv-voetbal haal je niet zomaar uit het kind.quote:![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Die duurt nog even, je kan een kind wel uit het psv-voetbal halen, maar het psv-voetbal haal je niet zomaar uit het kind.
Maar serieus, die jongen zou toch een optie moeten zijn op die positie? Ik heb hem - op wat flarden bij Jong Ajax na - niet meer zien spelen. Hoe staat hij er voor?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Volgens mij prima, maar je moet niet vergeten dat hij pas 17 is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar serieus, die jongen zou toch een optie moeten zijn op die positie? Ik heb hem - op wat flarden bij Jong Ajax na - niet meer zien spelen. Hoe staat hij er voor?
Schijnt wel erg goed te spelen op praktisch elk jeugdtoernooi, gaat niet voor niks mee op elk trainingskamp van de afgelopen tijd en stond vorig seizoen zelfs ingeschreven voor de CL. Denk dat we hem dit jaar wel zullen zien in het eerste, al is zijn positie natuurlijk wel wat moeilijker dan bijv de linksback van Riedewald.![]()
Gelukkig maar dat die zakkenvuller niet schijnt te komen. Hij is al 3 jaar aan het aftakelen qua voetbal, je zou er weinig aan gehad hebben en het zou alleen maar gezeik opleveren.
Als Overmars die miljoenen persé kwijt wil dan mag ie het ook aan mij doneren, ik ben de moeilijkste niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veel pech gehad met knie en enkelblessures.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar serieus, die jongen zou toch een optie moeten zijn op die positie? Ik heb hem - op wat flarden bij Jong Ajax na - niet meer zien spelen. Hoe staat hij er voor?![]()
Ik weet dat hij bijna 18 is. Maar ik weet ook dat het een enorm talent was toen hij bij PSV vertrok. En ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij wellicht al wat minuten had gemaakt. Ajax staat er nu niet bepaald om bekend dat ze schromen 17-jarige hun debuut te laten maken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij prima, maar je moet niet vergeten dat hij pas 17 is.
Schijnt wel erg goed te spelen op praktisch elk jeugdtoernooi, gaat niet voor niks mee op elk trainingskamp van de afgelopen tijd en stond vorig seizoen zelfs ingeschreven voor de CL. Denk dat we hem dit jaar wel zullen zien in het eerste, al is zijn positie natuurlijk wel wat moeilijker dan bijv de linksback van Riedewald.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Die duurt nog even, je kan een kind wel uit het psv-voetbal halen, maar het psv-voetbal haal je niet zomaar uit het kind.![]()
![]()
Jeugdspelers van PSV moet je vooral eerst qua gedrag helemaal heropvoeden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Die duurt nog even, je kan een kind wel uit het psv-voetbal halen, maar het psv-voetbal haal je niet zomaar uit het kind.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voorbereiding op dit seizoen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veel pech gehad met knie en enkelblessures.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bij PSV was het een verdediger toch terwijl ze hem bij Ajax omvormen naar een middenvelder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat hij bijna 18 is. Maar ik weet ook dat het een enorm talent was toen hij bij PSV vertrok. En ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij wellicht al wat minuten had gemaakt. Ajax staat er nu niet bepaald om bekend dat ze schromen 17-jarige hun debuut te laten maken.Sowieso die boerenlucht eruit krijgen duurt ook al wat jaren extra.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeugdspelers van PSV moet je vooral eerst qua gedrag helemaal heropvoeden.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 11-08-2014 om 18:45:02Line-up #JongAjax vs Telstar (20:00): Cillessen; Tete, Veltman, Denswil, Riedewald, Bazoer, Andersen, Duarte; Becker, Zivkovic, Menig. reageer retweet
![]()
Jong #Ajax: Cillessen; Tete, Veltman, Denswil, Riedewald, Bazoer, Andersen, Duarte; Becker, Zivkovic, Menig.
Vanaf 20:00 op FOX Sports Eredivisie 1![]()
Eredivisie ploegjequote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef wieisboos het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 11-08-2014 om 18:45:02Line-up #JongAjax vs Telstar (20:00): Cillessen; Tete, Veltman, Denswil, Riedewald, Bazoer, Andersen, Duarte; Becker, Zivkovic, Menig. reageer retweet
![]()
![]()
Dat is niet mis.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef wieisboos het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moest lachen om deze post.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Die duurt nog even, je kan een kind wel uit het psv-voetbal halen, maar het psv-voetbal haal je niet zomaar uit het kind.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt inderdaad. Hij ambieerde de positie van middenvelder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij PSV was het een verdediger toch terwijl ze hem bij Ajax omvormen naar een middenvelder.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Voor de winterstop was hij een dikke maand afwezig, in de winterstop raakte bij geblesseerd aan de binnenband van zijn knie waardoor ie 6 weken out was. Toen kwam ie terug en anderhalve wedstrijd later kreeg hij een schop op zijn enkel.quote:
21 JL wedstrijd gespeeld uiteindelijk.![]()
Mwa, hij heeft niets te zeggen natuurlijk maar het was meer Ajax die daar meer in zag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Hij ambieerde de positie van middenvelder.![]()
blijft toch ook superkut, sta je dan als JL ploegje dat graag wil promoveren. Moet je tegen een halve A selectie met 2 WK gangers. Gelukkig is het Telstar maar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Hij heeft inderdaad helemaal niets te zeggen. Zo werkt het in het moderne voetbal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft niets te zeggen natuurlijk maar het was meer Ajax die daar meer in zag.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Blijft competitievervalsing inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
blijft toch ook superkut, sta je dan als JL ploegje dat graag wil promoveren. Moet je tegen een halve A selectie met 2 WK gangers. Gelukkig is het Telstar maar.![]()
Mja, Roda, NEC zal het niet zoveel interesseren denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
blijft toch ook superkut, sta je dan als JL ploegje dat graag wil promoveren. Moet je tegen een halve A selectie met 2 WK gangers. Gelukkig is het Telstar maar.![]()
Als er een steekje los zit wel ja, vieze nazi clubquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen zou Inter boven Ajax verkiezen.![]()
![]()
Totdat Ajax één euro meer kan bieden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen zou Inter boven Ajax verkiezen.![]()
Dat gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Totdat Ajax één euro meer kan bieden.![]()
![]()
Maar dat kunnen/willen ze niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Totdat Ajax één euro meer kan bieden.![]()
Lijkt wel wat op Feyenoord .quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als er een steekje los zit wel ja, vieze nazi club![]()
bazoer juist, een van de redenen dat hij overstapte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft niets te zeggen natuurlijk maar het was meer Ajax die daar meer in zag.![]()
Nee, hij kwam al klaar bij de gedachte dat hij in het goddelijke shirt komt te spelen. Maar zal vast ook wel, Ajax heeft gewoon in de gesprekken hem tevreden gesteld. Groot talent..maar daar waren er meer van die maar niet bij het eerste komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
bazoer juist, een van de redenen dat hij overstapte.![]()
ze hebben nota bene nazi in hun clubnaam gezetquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moest weer lachen. Dit begint eng te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ze hebben nota bene nazi in hun clubnaam gezet![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lazio was toch de Nazi-club?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jong ajax. Apart voor Cillessen en Veltman, je begint in de JL, breekt door bij ajax, komt in het nederlands elftal, en mag uiteindelijk mee naar het WK en vrij snel daarna speel je weer in de JL. De cirkel is rond![]()
leuk om te horenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest weer lachen. Dit begint eng te worden.
dan ga ik eens koken, stoppen op je hoogtepunt zeggen ze wel eens![]()
Ik moest ook om je lachen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk om te horen
dan ga ik eens koken, stoppen op je hoogtepunt zeggen ze wel eens![]()
Caland, jij en ik hebben dan ook dezelfde humor.![]()
Goed teamquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef wieisboos het volgende:
Oh.![]()
(AN)quote:Was net ff op de Toekomst en Dijks zou bij de selectie zitten ipv v Bruggen, maar laatstgenoemde werd in allerijl alsnog gebeld dat hij zich moest melden. Wellicht transfer in de maak voor Mitch?
#DijksBedankt![]()
Hoor ik al jarenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker doorselecteren deze zomer.![]()
Gebeurt nu toch wel? Voorin zeker.quote:
Milik, Zivkovic, El-Ghazi, Muric, Eto'o en Kishna hebben bij elkaar minder dan 20 wedstrijden Ajax 1.![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gebeurt nu toch wel? Voorin zeker.
Milik, Zivkovic, El-Ghazi, Muric, Eto'o en Kishna hebben bij elkaar minder dan 20 wedstrijden Ajax 1.
Oh.![]()
En waarom moet Dijks weg? Oke het is geen echte geweldenaar maar Boilesen is geen betrouwbare speler tot nu toe. Gaan we dan Viergever gebruiken voor 3 posities die slecht zijn ingevuld? Linksback, verdedigende middenvelder en linker centrale verdediger? Kan nu al niet wachten tot er wat blessures komen![]()
![]()
Gewoon Boerrigter terug halen, prima linksbackie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En waarom moet Dijks weg? Oke het is geen echte geweldenaar maar Boilesen is geen betrouwbare speler tot nu toe. Gaan we dan Viergever gebruiken voor 3 posities die slecht zijn ingevuld? Linksback, verdedigende middenvelder en linker centrale verdediger? Kan nu al niet wachten tot er wat blessures komenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties Forumhop: Hop naar: