Ziet er interessant uit! Ga er zeker eens naar luisteren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:16 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet waar ik 't anders neer moet gooien en vermoed dat er hier ook wel mensen zitten die het kunnen waarderen. Leden van Efterklang hebben een nieuw radiostation opgezet: The Lake.
[..]
Bron
Ik vind 't tof.
Identiek cijfer op Pitchfork ook grappig genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef DO2 het volgende:
Eigenlijk doet dat album ( vrijwel ) niets onder voor The Glow, Pt 2.
Maar vreemd genoeg hoor je daar bijna nooit iemand over.
Dacht ik na een beurt ook (sorry nog daarvoor, Tchockquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, kutplaat is misschien te negatief. Maar ik vind hem wel echt slecht. 6je. Maar goed, nog wat vaker luisteren...maar dat wordt een hele opgave
Ik zie het, ja. Beide een dikke 9. Terecht. Beide albums zijn fenomenaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Identiek cijfer op Pitchfork ook grappig genoeg.
Darksidequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:50 schreef Moody het volgende:
Live vanaf Pukkelpop zeg ik....
Darkside
Tsja, ik heb het sowieso niet echt met vrouwen-R&B-zangeressen, dus het is het wellicht gewoon niet voor mij....quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:37 schreef DO2 het volgende:
Saai? Vind haar naast The Weeknd en Frank Ocean het meest fascinerende wat er momenteel gebeurt op R&B gebied. Nu al. Toegegeven; ik heb niet zo veel met het genre an sich, maar hier kan ik geen genoeg van krijgen. Zo lust ik er ook wel pap van.
Ja sorry, saai is gewoon zo'n mooi woord DO2. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:49 schreef DO2 het volgende:
Oh ja, Janelle... Die mag er ook wel zijn. Maar je kan dit album onmogelijk saai noemen, Norrage.
Ja, het kan wel. Je doet het namelijk. Maar ik geloof toch dat je de definitie van saai moet herzien.
Saai, zegt ie. Jezus. Ik moet na elke luisterbeurt minimaal een uur bijkomen, man.
Er komt zoveel moois voorbij dat ik het allemaal niet meer kan bijbenen.
Hier, nog zo'n saai meesterwerkje:
Mooiste nummer van 2014. Schrijf het maar alvast op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |