quote:
tekstueel ook fantastischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Norrage het volgende:
Live was het tamelijk fantastisch trouwens, wat een charismatische vrouw
Die is al te vinden. Vind de vorige beter, dit is meer van hetzelfde.quote:
Is net die nieuwe AM plaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je die leadsingle ook al gehoord? Toen moest ik zachtjes huilen maar vergeleken met dit is het puike muziek
COURTNEY BARNETTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:51 schreef kciR het volgende:
Na twee weken vakantie weer terug.
Wat heb ik allemaal gemist aan nieuwe releases?
Op de luisterpaal zag ik Courtney Barnett (EP's gemist) , Adult Jazz, The Magic Numbers (debuut vond ik vermakelijk toendertijd, daarna uit het oog verloren), FKA Twigs en Engineers staan. Die ga ik sowieso even aanzetten..
Dat was wel hoe ik met de Cocteau Twins in aanraking kwam, via de single Iceblink Luck. Die lifte toen mee op de shoegazepopulariteitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Gehenna het volgende:
Volgens mij is hier net heel hard het kwartje gevallen voor Cocteau Twins 'Heaven & Las Vegas'![]()
Ik heb 'm door de jaren al wel 10 keer geluisterd, maar het deed me steeds erg weinig. En nu ineens verkocht
Ja ik was tot voor kort ook van mening dat hoe meer post-punk invloeden er nog inzaten, hoe leuker ik hun vond (met Head over Heels als favoriet), maar ik denk dat dat nu verleden tijd isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat was wel hoe ik met de Cocteau Twins in aanraking kwam, via de single Iceblink Luck. Die lifte toen mee op de shoegazepopulariteit![]()
Maar ik blijf Garlands en Treasure betere albums vinden, eigenlijk alle eerste 4 wel.
En een echte 4AD band natuurlijk
neem ook meteen even de EP van Wolf Alice mee dan... maar 4 nummertjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:51 schreef kciR het volgende:
Na twee weken vakantie weer terug.
Wat heb ik allemaal gemist aan nieuwe releases?
Op de luisterpaal zag ik Courtney Barnett (EP's gemist) , Adult Jazz, The Magic Numbers (debuut vond ik vermakelijk toendertijd, daarna uit het oog verloren), FKA Twigs en Engineers staan. Die ga ik sowieso even aanzetten..
Acid Bathquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef Kerftminister het volgende:
Zit laatste tijd wat meer aan de Metal, wat is dit bijvoorbeeld lekker zeg.
Heerlijk man, ik zoek meer bands met zulke vocalen.quote:
Acid Bath heeft wel een beetje een unieke combinatie van zangstijlen in het genre, maar wellicht is je Eyehategod, Iron Monkey, Soilent Green en Buzzov•en ook wel wat voor jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik zoek meer bands met zulke vocalen.
Ja bedoelde vooral die schreeuwen met distortion, is bij Electric Wizard bijvoorbeeld ook een beetje, maar dan minder krachtig. Zal eens kijken naar die bands. Eyehategod had ik al eens van gehoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Acid Bath heeft wel een beetje een unieke combinatie van zangstijlen in het genre, maar wellicht vind je wat je Eyehategod, Iron Monkey, Soilent Green en Buzzov•en ook wel tof
Die Dax Riggs (zanger van Acid Bath) heeft trouwens wel meer leuke projectjes. 'Daisyhead and the Mooncrickets' en 'Deadboy & the Elephantmen' zijn vrij toffe indie bandjes b.v. en solo maakt hij een soort bluesy singer/songwriter rock, ook de moeite waard
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:11 schreef ranja het volgende:
Cocteau Twins heeft ook nog wat EP's trouwens zo tussendoor uitgebracht, die zijn bijna allemaal ook geweldig. Oa. Lullabies.
Misschien dat 'High on Fire' ook wel wat is, behoorlijk zware stoner rock, maar dan wel meer uptime en in-your-face dan de meeste anderen. (zoals the wizzard, wat meer zone-out muziek is, heerlijk bandje overigensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja bedoelde vooral die schreeuwen met distortion, is bij Electric Wizard bijvoorbeeld ook een beetje, maar dan minder krachtig. Zal eens kijken naar die bands. Eyehategod had ik al eens van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |