Waarheid.quote:
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Tsja, das niet zo handig, Nutty.
Niks mis mee. Spa is ook wel lekker.quote:
Voelt lekker als je op je duim timmert en dan ff keihard KAK(KER)! roept ;pquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
mensen die kak gebruiken als scheldwoord cq uitroep
Wat is deze dubbele onzinquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Alleen madelief mag mij zo noemen hoor
[..]
Niks mis mee. Spa is ook wel lekker.
Onkruid dient gekapt te worden, heb ik wel eens geleerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Je hekelt thee maar je hebt in je ondertitel staan dat je spa drinkt.quote:
Nou nou nou....quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onkruid dient gekapt te worden, heb ik wel eens geleerd
Met muffins en cheesecakequote:
Koekjes dopen in thee is een serieuze wetenschap, daar moet je niet mee sollen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn kokosbiscuitje te lang in de thee laten hangen en nu is het een pasta geworden![]()
Klacht: koekjes te lang in de thee dippen.
undutchablesquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef Pharkus het volgende:
Balen man, en je krijgt altijd maar 1 koekje als je bij iemand op visite gaat.
Belachelijk als je daar grappen over maakt idd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
Koekjes dopen in thee is een serieuze wetenschap, daar moet je niet mee sollen.
Ik ga daarom hier ook niet op inquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef Pharkus het volgende:
Balen man, en je krijgt altijd maar 1 koekje als je bij iemand op visite gaat.
Wel er in, maar niet te lang, regel 1 van het koekje in de thee dopen manifest, Nuttyquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijk als je daar grappen over maakt idd.
[..]
Ik ga daarom hier ook niet op in
Mannen die bepaalde producten mijden omdat dan misschien mensen wel denken dat je hommo bentquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef PeterRusso het volgende:
Mannen die thee drinken![]()
Mannen die bescuitjes in hun thee doen
Hey!quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel er in, maar niet te lang, regel 1 van het koekje in de thee dopen manifest, Nutty
Dat valt toch onder regel 53 lid 3 sub a. Laat u niet afleiden nadat u het regel 34 (het doopproces red.) bent gestart.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey!
Ik ken het manifest uit mijn broekzak maar iemand zat mij af te leiden en toen gebeurde het ondenkbare.
Vind je het leuk ofzo om mij tegen de muur te zetten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat valt toch onder regel 53 lid 3 sub a. Laat u niet afleiden nadat u het regel 34 (het doopproces red.) bent gestart.
Sorry, maar voor je het weet is er op de eerst volgende vergadering onenigheid over het manifest, voor je het weet wordt er een kalifaat uitgeroepen en komt lucifer terug.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind je het leuk ofzo om mij tegen de muur te zetten?ok ik geef toe ik ken niet alles uit mijn hoofd.
Wow jij bent wel echt een doemdenker. Zo scheef zal het toch niet lopen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sorry, maar voor je het weet is er op de eerst volgende vergadering onenigheid over het manifest, voor je het weet wordt er een kalifaat uitgeroepen en komt lucifer terug.
Jij doopt je lepel met nasi ook niet in de appelmoes?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik snap mensen die iets in hun thee soppen sowieso niet. Dat is toch hartstikke smerig?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:39 schreef Aberella het volgende:
Ugh koekjes ergens in dopen, dan wordt het net een barfje
Hij heeft wel zo'n hippe bril en moeilijke fronsquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:05 schreef eend112 het volgende:
Haha ik zie jet al helemaal voor mezo'n hipster die met een kopje thee interessant de NRC next aan het lezen is
Ik gebruik al jaren super heteroseksuele poppers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen die bepaalde producten mijden omdat dan misschien mensen wel denken dat je hommo bentMensen die denken dat je hommo bent omdat je bepaalde producten gebruikt
Echte heteromannen die doen wat ze willen zonder stil te staan bij door hommos verzonnen regeltjes
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:05 schreef eend112 het volgende:
Haha ik zie jet al helemaal voor mezo'n hipster die met een kopje thee interessant de NRC next aan het lezen is
Hehe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n hippe bril en moeilijke frons
Maar nutsje. Kom je aandacht tekort?
Thee etenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:14 schreef Willoow het volgende:
Koekje in de thee dippen? Bah.
Volgende keer gewoon beiden apart eten, dan gebeurd het je sowieso niet nog een keer
Boks.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme dit is een terechte klacht.
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n hippe bril en moeilijke frons
Maar nutsje. Kom je aandacht tekort?
Omdat ik nauwelijks koffie drink. Chocomelk uit zo'n apparaat is echt chemische slijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:36 schreef vera166 het volgende:
Iel hoezo doe je koekjes in thee![]()
Waarom drink je thee
FOK.nl dan. De FrontPage.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:05 schreef eend112 het volgende:
Je bent een infantiele lul of je bent het nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey!
Ik ken het manifest uit mijn broekzak maar iemand zat mij af te leiden en toen gebeurde het ondenkbare.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:05 schreef eend112 het volgende:
Water is voor kikkers en thee voor flikkers!!!!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn kokosbiscuitje te lang in de thee laten hangen en nu is het een pasta geworden![]()
Klacht: koekjes te lang in de thee dippen.
En roze vla?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Water is voor kikkers en thee voor flikkers!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens de manifestatie moet deze inderdaad in een hoek van 148 graden gericht zijn. Jij niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef Polenbatser het volgende:
Houd je dan ook zo je pink omhoog tijdens het thee drinken?
Ik lust geen thee (quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens de manifestatie moet deze inderdaad in een hoek van 148 graden gericht zijn. Jij niet?
Bedoelt drinken natuurlijkquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:28 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik lust geen thee (voor mezelf).
Ik wil ook niet pretenderen bij de groten der aarde te horen. Denk dat het dus allemaal wel in orde komt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]een van de meest gedronken en oudste dranken ter wereld. Gedronken door de groten der aarde.
koffie is ook viesquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boks.
[..]
Ja.
[..]
Omdat ik nauwelijks koffie drink. Chocomelk uit zo'n apparaat is echt chemische slijk.
[..]
FOK.nl dan. De FrontPage.
Jij drinkt de hele dag op werk fernandes?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedoel*
Arm Nutty, hopelijk kom je er ooit overheen
Ik denk dat ook wel, polenbatserquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik wil ook niet pretenderen bij de grote der aarde te horen. Denk dat het dus allemaal wel in orde komt.
Ik werk maar 4 uurtjes per dagquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij drinkt de hele dag op werk fernandes?
[..]
[..]
Ik denk dat ook wel, polenbatser
luxe hoor weetje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik werk maar 4 uurtjes per dagen daar drink ik water, ranja, cola of dubbelfrisssss
Ja gratis ijs eten enzoquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
luxe hoor weetje.
Water drink ik ook veel idd.
quote:
zeg het ze hoor. Ik voel me nu wel een trendsetterquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit soort mannen zijn geen mannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef madeliefff het volgende:
o en
-thee![]()
-Mensen die geen theedoos hebben met verschillende smaken
- mannen die thee moeten mijden omdat ze niet mannelijk genoeg zijn van zichzelf
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg het ze hoor. Ik voel me nu wel een trendsetter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |