Waarheid.quote:
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Tsja, das niet zo handig, Nutty.
Niks mis mee. Spa is ook wel lekker.quote:
Voelt lekker als je op je duim timmert en dan ff keihard KAK(KER)! roept ;pquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
mensen die kak gebruiken als scheldwoord cq uitroep
Wat is deze dubbele onzinquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Alleen madelief mag mij zo noemen hoor
[..]
Niks mis mee. Spa is ook wel lekker.
Onkruid dient gekapt te worden, heb ik wel eens geleerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Alleen madelief mag mij zo noemen hoor
Je hekelt thee maar je hebt in je ondertitel staan dat je spa drinkt.quote:
Nou nou nou....quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Onkruid dient gekapt te worden, heb ik wel eens geleerd
Met muffins en cheesecakequote:
Koekjes dopen in thee is een serieuze wetenschap, daar moet je niet mee sollen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn kokosbiscuitje te lang in de thee laten hangen en nu is het een pasta geworden![]()
Klacht: koekjes te lang in de thee dippen.
undutchablesquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef Pharkus het volgende:
Balen man, en je krijgt altijd maar 1 koekje als je bij iemand op visite gaat.
Belachelijk als je daar grappen over maakt idd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
Koekjes dopen in thee is een serieuze wetenschap, daar moet je niet mee sollen.
Ik ga daarom hier ook niet op inquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef Pharkus het volgende:
Balen man, en je krijgt altijd maar 1 koekje als je bij iemand op visite gaat.
Wel er in, maar niet te lang, regel 1 van het koekje in de thee dopen manifest, Nuttyquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijk als je daar grappen over maakt idd.
[..]
Ik ga daarom hier ook niet op in
Mannen die bepaalde producten mijden omdat dan misschien mensen wel denken dat je hommo bentquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef PeterRusso het volgende:
Mannen die thee drinken![]()
Mannen die bescuitjes in hun thee doen
Hey!quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel er in, maar niet te lang, regel 1 van het koekje in de thee dopen manifest, Nutty
Dat valt toch onder regel 53 lid 3 sub a. Laat u niet afleiden nadat u het regel 34 (het doopproces red.) bent gestart.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey!
Ik ken het manifest uit mijn broekzak maar iemand zat mij af te leiden en toen gebeurde het ondenkbare.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |