terechte klacht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
niks mis met deo, maar spuit dat dan wel thuis op!!!
dat was gewoon overduidelijk te zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef roodborst het volgende:
Hoe weet je dat ze homo zijn? Hebben ze je poepertje pijn gedaan?
Dat is echt heel vies, ongeacht wie het is.quote:
dan nog nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat is echt heel vies, ongeacht wie het is.
tenzij een lekker wijf + sideboob
dat is juist t beste moment om deo te spuiten man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:15 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik zie ze op de sportschool ook vaak met deo spuiten, terwijl ze net onder de douche vandaan komen...
Wie zegt dat ik dat gebruik? als je wil bijten gebruik dan je tanden, poesjequote:
heb je nog afgesproken met die geile chick om te neuken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Terechte klacht want spuitende hommo's.
gr
Jep! Was voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
heb je nog afgesproken met die geile chick om te neuken?
nicequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jep! Was voor herhaling vatbaar.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jep! Was voor herhaling vatbaar.
Goed douche en je kan een dag door zonder geurquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Je hebt liever dat ze naar zweet stinken?
Nee. Alles beter dan zo'n brugklaskleedkamerluchtquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:56 schreef Aberella het volgende:
Beter dan naar zweet stinken in de bus.
Waarom app je me niet?quote:
Eventjes nog danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |