komt omdat je al die boys neuqt terwijl ze in een relatie zittenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:15 schreef -supergirl- het volgende:
Wtf is dat tegenwoordig alle relaties die kapot gaan hier
in lente beginnen relaties meestal want lente kriebels.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:15 schreef -supergirl- het volgende:
Wtf is dat tegenwoordig alle relaties die kapot gaan hier
Ik voel me als een steen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:16 schreef Scuidward het volgende:
Hoe voelt dat nu, de ontkenningsfase.
Dat heet shock. Bier helpt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:14 schreef tailfox het volgende:
Komt net mijn (nu ex) vriendin bij mij om het uit te maken.
En ik zat er hele gesprek gewoon dood naar voren te staren.
Nu nogsteeds niet echt een gevoel hebben.
Klacht : TS heeft break up gehad maar is geen emotioneel vrak.
verzonnen topicsquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:14 schreef tailfox het volgende:
Komt net mijn (nu ex) vriendin bij mij om het uit te maken
nouja dat klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:18 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat heet shock. Bier helpt.
En om je verder op te beuren:
Gelukkig kwam je ex nog persoonlijk langs dat is minder lulllig dan via een whatsappje of facebook status update.
ben zelfs emotioneel als ik het uitmaak.quote:
Weet even niet of je dit bijdehand bedoelt..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
je ziet alles altijd wel aankomen toch?
bedoelde van ja zag het aankomen maar niet meer dan normaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Weet even niet of je dit bijdehand bedoelt..
Ik doel er eerder op, als het al langer slechter ging tussen jullie, dat je van jezelf al had, dit wordt niks meer en al deels verwerkt is? Roep maar iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |