Je kan ook extreem rechts en tegen de uitroeiing van joden zijn. Wat je zegt is erg irrelevant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se extreemrechts te zijn om tegen de uitroeien van Joden te zijn. Dat is zo'n rare twist die door de redacteuren van Joop bedacht is.
Ja, over de groep neofascisten en neonazi's die de provocatiemars organiseerden. Die club is toch wel exemplarisch extreemrechts? Of vind je van niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij had het toch over 'extreem rechts'
ik hoop dat ze elkaar neermeppen. Soms is escalatie nodig voor groepen om in te zien dat het idee stupide is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Mocht die volgende demo de zelfde route lopen ( wat ik niet hoop !) , dan hoop ik dat de locals zich verstandig zullen gedragen en niet gaan rellen. Dan kunnen we allemaal zien hoe extreem rechts zich voor lul zet !
Of hij is in de truc van de schuilnaam Pro Patria getrapt en heeft slecht research gedaan naar de identiteit achter de organisatoren of hij heeft inderdaad toegeven aan de druk en dit toegestaan als goedmakertje inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
In dit geval was het inderdaad niet slim van Van Aartsen om toestemming te verlenen voor de demonstratie van deze gasten in de Schilderswijk. Mogelijk is zijn gedachtegang geweest dat als hij die pro-Gaza demonstratie met ISIS vlaggen en 'dood aan de joden' toestemming heeft gegeven om daar te demonstreren dan als 'goedmakertje?' ook de pro-Patria demonstratie maar moest toestaan?
Dat geld dan ook voor de organisatie van de demo. Maar daar zeg je weer helemaal niets over.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is aan de politie om dat op te lossen niet de knokploegen van Arnoud van Doorn of FreeAseer of hoe al die malle clubjes nu ook heten.
Dat is helemaal niet waar, het is de normale gang van zaken dat men ervoor zorgt dat bepaalde groepen niet tegenover elkaar komen te staan. Daarom mochten ze bij die ene pro palestina demo ook niet voor de ambassade van israel demonstreren, hoe vredig het ook geweest zou zijn. Zo werden die demo's ook op een route gezet die bepaalde plekken vermeed.quote:Ja het is geen fijn soort, maar dan hebben ze nog altijd het recht om te demonstreren, ook als de groep waartegen gedemonstreerd gaat worden dat liever niet wil.
Dat stukje ging niet over wat mag en wat niet mag, maar over je mening over zaken, dat bepaald de politie niet. Maar weer volledige stilte over dat extreem rechts, je blijft er gewoon achter staan, je hebt ze graag in je hoek?quote:Het is aan de politie om te bepalen wat wel en niet mag, van der Laan heeft prima laten zien hoe het ook kan.
Vind dit best een beetje slap, schreeuwen over mensen met een isis mening in nederland en nu je wordt gevraagd kleur te bekennen kom je hiermee?quote:Ik keur protesten verder goed van beide groepen mits dat vreedzaam verloopt. De grens is voor mij dat geraaskal over zionisten en andere hoe alle joden dood moeten. Ik heb de ProPatria op geen van de beelden van de demonstratie horen zeggen: "Alle moslims moeten dood".
Waarom zou extreem-rechts zich voor lul zetten? Nouja, los van hun soms wat lachwekkende verschijning dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Mocht die volgende demo de zelfde route lopen ( wat ik niet hoop !) , dan hoop ik dat de locals zich verstandig zullen gedragen en niet gaan rellen. Dan kunnen we allemaal zien hoe extreem rechts zich voor lul zet !
Misschien omdat het aantal echte isisfans best wel klein is ?:Pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze elkaar neermeppen. Soms is escalatie nodig voor groepen om in te zien dat het idee stupide is.
wat ik niet begrijp is waarom er geen breed gedragen isisdemo wordt georganiseerd.
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, over de groep neofascisten en neonazi's die de provocatiemars organiseerden. Die club is toch wel exemplarisch extreemrechts? Of vind je van niet?
Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer, echt oksel door de bocht![]()
Demo's van duizenden mensen met een enkeling die over de schreef gaat vergelijken met een ukkepukkerige demo georganiseerd door extreem rechts waar de meerderheid bij enge clubjes hoort.
Nja je zag bij die demo van zondag al dat ze met elkaar op de vuist gingen dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom zou extreem-rechts zich voor lul zetten? Nouja, los van hun soms wat lachwekkende verschijning dan.
Dit heeft niets met het recht op demonstreren te maken, het is zoals al gezegd doodnormaal om bepaalde groepen niet tegenover elkaar te zetten omdat het dan geen demonstreren is maar provoceren om een conflict te veroorzaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Volgens mij staat men niet achter extreemrechts maar vóór het recht op demonstratie.
Je hoeft het niet eens te zijn met het gedachtegoed, maar zolang men zich aan de regels houdt moet dat in NL kunnen.
Ik ben tegen extreem rechts, maar zolang ze zich aan de wet houden mogen ze van mij demonstreren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:04 schreef erodome het volgende:
Vind dit best een beetje slap, schreeuwen over mensen met een isis mening in nederland en nu je wordt gevraagd kleur te bekennen kom je hiermee?
anti isis. Snelle jelle.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien omdat het aantal echte isisfans best wel klein is ?:P
o gahaha, ja weet ik veelquote:
Mooi om te weten dat ze dat dus ook erg scherp in het oog houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zat ernaast, videoteam bleek ook bij de pro-gaza demo gewoon aanwezig.
Dan begrijp ik je daadwerkelijk niet. Doe eens uitleggen en kom met quotes. Ik gebruik extreemrechts hier alleen in de context van de groepen als Voorpost, Identitair Verzet, Ulfhednar en andere bekende figuren met neo-fascistisch gedachtegoed. De mannen achter Pro Patria dus.quote:
WTF? Zijn we al zo ver gekomen? Dat extreemrechts in Nederland tegenwoordig als beschermers van de joodse bevolking worden gezien? Wat is dit voor bizarre opmerking?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:57 schreef LXIV het volgende:
Je hoeft niet per se extreemrechts te zijn om tegen de uitroeien van Joden te zijn.
Leg maar eens uit hoe identitair verzet eigenlijk een hele lieve club is?quote:
Wie zegt dat het ook daadwerkelijk gebeurd is ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:09 schreef Nintex het volgende:
Wel mooi hoe de discussie gedraaid is van het verlies van een wijk aan de Islamitische Staat naar de vraag over of extreem rechts mag demonstreren of niet.
Omdat iedereen ook wel weet dat ze expres alle strafbare taal die ze normaal uitkramen achterwege gelaten hebben omdat ze anders niet eens voorbij Den Haag CS gekomen waren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:07 schreef NotYou het volgende:
Grappig wel hoe "Geen jihad in m'n straat!" en "Wij zijn Nederland!" wanneer het zo uitkomt ineens als extreem provocatief in plaats van knullig gelden.
gezonde Hollandse jongens. Niets mis mee. Ze protesteren immers tegen isis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:09 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
WTF? Zijn we al zo ver gekomen? Dat extreemrechts in Nederland tegenwoordig als beschermers van de joodse bevolking worden gezien? Wat is dit voor bizarre opmerking?
Even ter herinnering, hier is de organisator van deze Pro Patria demo indertijd voor veroordeeld.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |