TS gaf al aan dat z'n hond ruimte nodig heeft om te ontwijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar gaat het dan mis met die van jou dat het zo een happer is???
Nee totaal niet dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:25 schreef quirina het volgende:
[..]
TS gaf al aan dat z'n hond ruimte nodig heeft om te ontwijken.
Dus......
De hond heeft niet zoveel ruimte, gaat bijten uit agressie/angst dus zo goed getrained is die hond niet vind ik.
Wat zou jij met zo'n baas doen, je moet toch al die opgekropte agressie kwijt...quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Droeftoeterquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:
En na twee jaar gezeik en gezeur over alles waar maar over te zeiken en te zeuren valt van hem aan te hebben moeten horen ga ik hem dus vanaf vandaag lekker pesten met een 'aangelijnde' hond. Ik ga hem vanavond lekker op wachten en hem dan op de voet volgen met mijn 'aangelijnde' hond. Net zo lang tot hij weer achter zijn eigen voordeur verdwijnt![]()
En niets geen appél dus, alleen aangelijnd aan een uitlooplijn. Kan ik maanden volhouden.
Laat hem de tyfus krijgen met zijn eeuwige gezeik.
Kan ik leuk klachten gaan indienen dat ik last heb van het geblaf van zijn hond tijdens het uitlaten.
Ja mag kiezen; Een snep of een beet. Wat kies je?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh honden aan uitlooplijnen, ook al zo een dikke no go, en dan die mensen die totaal niet met uitlooplijnen om kunnen gaan...
Hou toch op over dat sneppen.
Sneppen is gewoon bijten hoor.
Een spuitje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Ouder1 het volgende:
Ja mag kiezen; Een snep of een beet. Wat kies je?
Rustig aan maar hoor mamsje.. Tut tut..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wil je nu echt een discussie aan gaan over het houden van een Border collie als je op een flat woont? Serieus? Schaapherders e.d. die op een flat wonen en dagelijks kuddes hoeden mogen dan ook geen border hebben?
Een border moet uitdaging hebben; een baas die hem commando's geeft, traint, spelletjes doet. Het type woning doet er ansich niets toe. Een border op een boerderij die geen aandacht krijgt, geen uitdaging krijgt problemen. Een border die op een flat woont en veel uitdaging en aandacht krijgt is super tevreden.
Uitzonderlijk, dat zou immers betekenen dat TS in het losloopgebied zou wonen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef agter het volgende:
[..]
Das dan wel weer fijn! Vaak kom je dan op zo'n parkeerplaats uit.
Bijten is bijten, doe niet zo sneu.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
quote:
Ik ken heel wat borders door de trainingen en cursussen en niet één die dat niet doet. Al weet ik dat die wel bestaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens doodeng voor kinderen die de flat uitgelopen komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitzonderlijk, dat zou immers betekenen dat TS in het losloopgebied zou wonen.
In een maisonette...
Behalve die van jou dan...quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ken heel wat borders door de trainingen en cursussen en niet één die dat niet doet. Al weet ik dat die wel bestaan.
Doe mij die snep dan maarquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Ouder1 het volgende:
Bronquote:Geen resultaat voor ' snep '
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
2 uitgangen. Eén bos, één de weg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef agter het volgende:
[..]
Das dan wel weer fijn! Vaak kom je dan op zo'n parkeerplaats uit.
Hoe moet ik het zien dan qua taalgebruik? Snappen is bijten, en bijten is echt doorbijten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijten is bijten, doe niet zo sneu.
Oh dan ken jij hele andere borders dan ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ken heel wat borders door de trainingen en cursussen en niet één die dat niet doet. Al weet ik dat die wel bestaan.
Dan is de buurman bang met reden. Ik zou ook bang zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mag ik even een linkje naar een woordenboek met de definitie van een "snep" alvorens die vraag te beantwoorden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
DOORBIJTEN is doorbijten, bijten is bijtenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:33 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe moet ik het zien dan qua taalgebruik? Snappen is bijten, en bijten is echt doorbijten?
En dat.quote:
Dan hebben we nog afbijten, verbijten en ontbijten...quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DOORBIJTEN is doorbijten, bijten is bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |