Waarom verbaast je dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoor Ruud van Os net bij Rijnmond zeggen dat Bilal met bonussen kan oplopen tot 5 miljoen?
Wat?![]()
Was ook weinig reden om blij te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:58 schreef Cara het volgende:
Clasie vind het overigens allemaal wel gescheten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19 jarig eredivisie-talent met een half seizoen voetbal op zijn naam, is dat dan hetzelfde kaliber als een Kostic die voor 6 miljoen naar VFB Stuttgart vertrekt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom verbaast je dat?
Spelers van zijn kaliber zijn niet halen voor een miljoen of 2 a 3.
[..]
Klopt, maar hij is de aanvoerder van dit elftal. Wat voor indruk geeft het op je team als je aanvoerder een beetje chagrijnig over het veld loopt te sjokken?quote:Was ook weinig reden om blij te zijn
Absoluut niet, maar dit zijn wel de prijzen die er gevraagd wordt voor zulke spelers. Daar kan je als club in meegaan of niet. Weet wel dat ze dan op de proppen komen met spelers als Verhoek. Die kostte toen bij Twente tussen de 1 en 3 miljoen. Het is dat hij werd geruild voor Cabral.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:08 schreef Cara het volgende:
[..]
19 jarig eredivisie-talent met een half seizoen voetbal op zijn naam, is dat dan hetzelfde kaliber als een Kostic die voor 6 miljoen naar VFB Stuttgart vertrekt?
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 11-08-2014 om 13:26:18De UEFA heeft de volgorde van de wedstrijden van #Feyenoord tegen Zorya Luhansk omgedraaid. reageer retweet
wat de fuck?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 11-08-2014 om 13:26:18De UEFA heeft de volgorde van de wedstrijden van #Feyenoord tegen Zorya Luhansk omgedraaid. reageer retweet
Eerst een uitwedstrijd.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een uitwedstrijd.
15 augustus 2014 - Feyenoord v sc Heerenveen
21 augustus 2014 - Zorya Luhansk v Feyenoord
24 augustus 2014 - Feyenoord v FC Utrecht
28 augustus 2014 - Feyenoord v Zorya Luhansk
31 augustus 2014 - FC Twente v Feyenoord
Ik had al kaartjes voor de thuiswedstrijd gehaald en de 28ste ben ik op vakantiequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een uitwedstrijd.
15 augustus 2014 - Feyenoord v sc Heerenveen
21 augustus 2014 - Zorya Luhansk v Feyenoord
24 augustus 2014 - Feyenoord v FC Utrecht
28 augustus 2014 - Feyenoord v Zorya Luhansk
31 augustus 2014 - FC Twente v Feyenoord
Dus geen uitvak?quote:Gezien de situatie in Oekraïne en gezien de korte voorbereidingstijd richt Feyenoord geen kaartverkoop in voor de uitwedstrijd in Kiev.
Het lijkt me dat je daar wel geld voor kan terugkrijgen... Ik weet alleen niet precies hoe..quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had al kaartjes voor de thuiswedstrijd gehaald en de 28ste ben ik op vakantie
Ja, vast wel, maar dat maakt het niet minder kut dat ik nu niet kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je daar wel geld voor kan terugkrijgen... Ik weet alleen niet precies hoe..
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
ditquote:
Ja, das waar, ik dacht dat de kern van je punt ergens anders lag, aangezien de toevoeging van dat je al een kaart voor de 22e had, hiertoe minder relevant isquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar dat maakt het niet minder kut dat ik nu niet kan
Ja godverdomme ik ben er de 28ste ook niet, lekker dan wilde ook gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar dat maakt het niet minder kut dat ik nu niet kan
Waarom word er dan geloot wie er als eerste thuis speelt als de UEFA het kan omdraaien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben vooralsnog geen oplossing.. Waarschijnlijk zijn de thuiskaarten wel gewoon geldig voor de 28e.. Wellicht dat je ze nog aan iemand kan slijten. Hoe haal je je kaarten? Print je ze uit? Dan zijn mensen vaak huiverig om kaarten over te nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had al kaartjes voor de thuiswedstrijd gehaald en de 28ste ben ik op vakantie
Je zou al een reisje geboekt hebben...........quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop, maar er zullen wel mensen heengaan. Gekken heb je overal.
Russische clubs mogen niet tegen Oekraïnse clubs spelen, maar spelen in dat land zelf wordt wel toegelaten.. veiligheid boven alles lijkt me..quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, wtf, een wedstrijd spelen waarbij er bommen op 't stadion kunnen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |