Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt mequote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De Beljongen belt tegenwoordig overdag. Godver..
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummerquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt me
Flauw!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer. Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
we kunnen niet wachten!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Flauw!
Na mijn vakantie weer dateverslagen vanuit mijn kant. Nu te druk met allemaal dingen.
Weet ik poepsquote:
Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
de jongen die Belt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Ja = nee, nee = ja toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
"KAP MET SMS'EN EN BELLEN KLAPJOKER, BIJ DE VOLGENDE KEER DOE IK AANGIFTE VAN STALKEN. IK MOET JE NIET!"quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Blijkbaar. Dat ik hem daarna negeerde was ook niet duidelijk blijkbaar. Dan maar blokkeren inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.quote:
Uhm nee. Ik heb/maak zelden foto's van mezelf. Toevallig afgelopen donderdag omdat iemand ze maakte, maar die zijn alles behalve geschikt voor een datingsites gok ik zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
Nou, daar ben je ook lekker klaar mee danquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ongeacht wie het doet, de waarheid komt toch wel uit. Dus wat de persoon in kwestie er mee denkt te bereiken is mij echt een raadsel..quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |