abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:12:08 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143295198

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_143295282
De Beljongen belt tegenwoordig overdag. Godver.

:').
pi_143295284
Bedankt Cue. Je m'excuse!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:18:55 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143295417
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:

Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt me :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:19:00 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143295419
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Graag gedaan :*
pi_143295604
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt me :)
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer :'). Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:28:46 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143295682
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer :'). Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
Flauw!

Na mijn vakantie weer dateverslagen vanuit mijn kant. Nu te druk met allemaal dingen. -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:31:27 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143295755
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Flauw!

Na mijn vakantie weer dateverslagen vanuit mijn kant. Nu te druk met allemaal dingen. -O-
we kunnen niet wachten!
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:33:52 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143295834
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

we kunnen niet wachten!
Weet ik poeps :* Nog even volhouden. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_143295847
quote:

Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.

OT: Wat een vervelend persoon zeg, bah.
pi_143296342
quote:

Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:55:02 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143296435
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

de jongen die Belt.
pi_143296456
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 11:58:30 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:00:50 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143296579
Ah ja. Voorzichtig zijn met je nummer uitgeven. :P
Gelukkig kan je bellers en whatsapp blacklisten in je telefoon. Anoniemen nummers sowieso negeren.
pi_143296685
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:05:58 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143296727
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja = nee, nee = ja toch?
pi_143297088
quote:

[..]

"KAP MET SMS'EN EN BELLEN KLAPJOKER, BIJ DE VOLGENDE KEER DOE IK AANGIFTE VAN STALKEN. IK MOET JE NIET!"

Send.

Of gewoon blokkeren. Kan ook.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143297498
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Blijkbaar. Dat ik hem daarna negeerde was ook niet duidelijk blijkbaar. Dan maar blokkeren inderdaad.
pi_143297564
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143297603
Selfies met handig gekozen camerastandpunten for teh win.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 12:57:28 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:36:09 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143297618
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:

Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
Uhm nee. Ik heb/maak zelden foto's van mezelf. Toevallig afgelopen donderdag omdat iemand ze maakte, maar die zijn alles behalve geschikt voor een datingsites gok ik zo :+
(wat me doet denken dat ik ze nog even moet vragen, tnx! :D )
pi_143297797
quote:

[..]

Nou, daar ben je ook lekker klaar mee dan :')
Zo gauw mogelijk blokkeren is de oplossing denk ik zo, en anders ff bij de politie vragen of ze meneer even een telefoontje willen geven met het verzoek om je niet meer lastig te vallen als ie aan de gang blijft (laatst al vaker gehoord dat ze dat gewoon doen als je erom vraagt)

Maar zelf sta ik niet zo vaak op de foto, want ik trek altijd zo'n raar gezicht op foto's, of ik heb me ogen dicht :') :')
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_143298267
Ga uit me ogen.
pi_143298484
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
pi_143298742
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
Ongeacht wie het doet, de waarheid komt toch wel uit. Dus wat de persoon in kwestie er mee denkt te bereiken is mij echt een raadsel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')