Als het klopt dat het hier gaat over 14-jarige jongens die hond (en) aan het treiteren waren.......quote:Het dagblad meldt op basis van een getuige dat de kinderen de honden van de vrouw treiterden waarna zij woest in haar auto stapte om de achtervolging in te zetten.
dan? Is het ok dat ze ze aangereden heeft?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:08 schreef incoherent het volgende:
[..]
Als het klopt dat het hier gaat over 14-jarige jongens die hond (en) aan het treiteren waren.......
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef Libris het volgende:
[..]
dan? Is het ok dat ze ze aangereden heeft?
Iemand moet het voor de dieren opnemen. Wat voor minderwaardige mensen moeten dat soort kinderen wel niet worden? Ruzie hebben met een mens en dan de huisdieren maar aanpakken. Lafaards.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef Libris het volgende:
[..]
dan? Is het ok dat ze ze aangereden heeft?
Triest....quote:,Op grond van het eerste onderzoek lijkt er op dat een al langer lopend conflict ten grondslag ligt aan deze ernstige aanrijding'', meldt de politie. De vrouw is aangehouden en ingesloten.
Wie doet dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef ietjefietje het volgende:
Twee van die etters van 14 jaar....en dan doen of het om schattige kleine kindertjes gaat.
Gevalletje beïnvloeding door berichtgeving.
De pers.quote:
Het AD meldt geen leeftijden, zegt alleen 'kinderen'. Sterker nog, ze hadden 'tieners' moeten zeggen als ik me niet vergis.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef twiFight het volgende:
Vooropgesteld, die vrouw had ze niet mogen aanrijden. Dat had een dodelijk ongeluk kunnen worden en dat is natuurlijk niet goed te praten.
Dat gezegd hebbende. Ik heb geen medelijden dat die jongens in de kreukels liggen. Dit soort conflicten gaan echt niet over een paar keer modder gooien naar honden of zo. Als slachtoffer (nu heb ik het over het baasje van de honden) kan hier echter niets tegen doen. Je mag niets, al helemaal niet tegen kinderen. Als je ze durft beet te pakken dan kun je al naar het politiebureau. De kinderen houden toch niet op want dat zijn etters. Dan ben je afhankelijk van de ouders van die kinderen en ik heb zo het vermoeden dat die geen ene fuck gedaan hebben om hun kinderen te corrigeren. Vaak is het "mijn kinderen doen zulke dingen niet" of "je stelt je aan" of als je echt geluk hebt krijg je een "je moet je bek houden" of "ik sla je naar de kanker" van die ouders. De politie komt uiteraard niet opdraven voor zo'n conflict en als ze het al doen is er toch geen bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |