abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 11 augustus 2014 @ 08:33:40 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_143292145
Een vrouw heeft gisteravond in Sint Nicolaasga twee kinderen aangereden met haar auto. Beide kinderen zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Een van de slachtoffertjes is zwaargewond. Er is mogelijk sprake van opzet, dat melden RTL Nieuws en De Telegraaf.

De politie heeft de vrouw aangehouden en haar auto in beslag genomen. Ook deed zij gisteravond onderzoek op de plek van het incident. De auto reed de twee jonge fietsers volgens het ANP aan op een plek waar geen auto's mogen rijden.

Tegen De Telegraaf zegt de politie een vermoeden van opzet te hebben: 'We concluderen dat op basis van getuigenverklaringen. Er zijn acht mensen die het ongeluk hebben zien gebeuren.' Het dagblad meldt op basis van een getuige dat de kinderen de honden van de vrouw treiterden waarna zij woest in haar auto stapte om de achtervolging in te zetten.

Ernstig gewond
Het ernstig gewonde fietsertje werd met een traumahelikopter naar een ziekenhuis in Groningen gebracht. De ander is naar een ziekenhuis in Heerenveen vervoerd.

Volgens RTL Nieuws wordt de vrouw vanochtend verhoord door de politie.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jk-opzettelijk.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143292159
En ze was altijd zo goed met dieren.....

Hieronder ook nog wat reacties over hoe vervelend kinderen wel niet kunnen zijn:
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:35:48 #3
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_143292161
In je auto een kind achterna rijden en deze vervolgens het ziekenhuis in rijden. Wat voor een tokkie is dit dan?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_143292175
Valt niet goed te praten. :N
Ура для россии
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:43:20 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_143292221
Achterlijk wijf, die mogen ze een paar jaar opsluiten voor poging tot doodslag/moord.

Als de berichtgeving klopt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_143292267
Wat een lijp
pi_143292309
Van honden blijf je af B-)
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_143292458
En van volwassenen roept het telegraaftokkievolk altijd dat dierenmishandelaars de strop moeten krijgen... maarja.... het zijn maar kinderen he? Niet dat ik zelf onder welke omstandigheid dan ook geweld als oplossing zie, en deze mevrouw mag ook fijn gaan 'zitten' als je het mij vraagt, maar die kleine krengetjes mogen ook wel wat beter door hun ouders in de gaten gehouden worden....
Ja doei.
pi_143292466
quote:
Het dagblad meldt op basis van een getuige dat de kinderen de honden van de vrouw treiterden waarna zij woest in haar auto stapte om de achtervolging in te zetten.
Als het klopt dat het hier gaat over 14-jarige jongens die hond (en) aan het treiteren waren.......
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:10:08 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_143292500
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:08 schreef incoherent het volgende:

[..]

Als het klopt dat het hier gaat over 14-jarige jongens die hond (en) aan het treiteren waren.......
dan? Is het ok dat ze ze aangereden heeft?
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:10:32 #11
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143292506
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef Libris het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen :D. Mag toch hopen van niet.
pi_143292511
Ik wil eerst de voorgeschiedenis weten van dit verhaal. Als ze die kids opzettelijk heeft aangereden, zal ze daar ook haar redenen voor hebben. Daarmee wil ik haar daad niet goedpraten, laat dat duidelijk zijn.
pi_143292527
Dat uitlokken hebben ze op het RTL nieuws even vergeten erbij te vermelden. Wel het hele verhaal vertellen natuurlijk.

Maargoed, wel een beetje overdreven reactie, dat wel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_143292612
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef Libris het volgende:

[..]

Iemand moet het voor de dieren opnemen. Wat voor minderwaardige mensen moeten dat soort kinderen wel niet worden? Ruzie hebben met een mens en dan de huisdieren maar aanpakken. Lafaards. :r
  Trouwste user 2022 maandag 11 augustus 2014 @ 09:18:01 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_143292632
Twee jongens van 14 jaar zijn gisteravond in Sint Nicolaasga vermoedelijk met opzet aangereden door een auto die werd bestuurd door een 57-jarige vrouw. Een van de jongens raakte ernstig gewond, de ander is lichtgewond. .

Zowel de automobiliste als de jongens komen uit het Friese dorp. Het lijkt erop dat een al langer lopend conflict ten grondslag ligt aan de aanrijding, liet de politie vandaag weten.

De vrouw is aangehouden. De politie heeft een vermoeden waarover het conflict gaat, maar doet daar nog geen mededelingen over. De vrouw, die werd aangehouden, zit nog vast en wordt verhoord.

De aanrijding had plaats op een fiets- en voetpad. Onder haar auto lag een fiets en ze had ook een lantaarnpaal omvergereden.

Eerste hulp
Diverse omstanders verleenden eerste hulp aan de jongens, die op de grond lagen. De zwaargewonde jongen werd met een traumaheli overgevlogen naar het UMCG in Groningen. Het andere slachtoffer bleek lichtgewond en mocht na behandeling in het ziekenhuis in Heerenveen weer naar huis.

Slachtofferhulp is ingeschakeld om de vele getuigen op te vangen, aldus de politie. De auto van de vrouw is in beslag genomen.

http://www.volkskrant.nl/(...)es-jongens-aan.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:18:06 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_143292634
quote:
,Op grond van het eerste onderzoek lijkt er op dat een al langer lopend conflict ten grondslag ligt aan deze ernstige aanrijding'', meldt de politie. De vrouw is aangehouden en ingesloten.
Triest....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_143292672
Nou, als deze kinderen echt de honden van de vrouw lastigvielen doen ze dat iig nooit weer.

Vrouw heeft ze verder ook niet allemaal op een rijtje.
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:21:47 #18
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_143292676
Ik vraag mij dus af of die hond gewoon ergens los liep of thuis in de tuin zat?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_143292834
Twee van die etters van 14 jaar....en dan doen of het om schattige kleine kindertjes gaat.

Gevalletje beïnvloeding door berichtgeving.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_143292871
Treitertokkies van 14 zijn inderdaad geen 'kindertjes' meer :')
Niet dat iemand dan ineens wél het recht heeft om iemand aan te rijden, maargoed....
Ja doei.
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:38:27 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_143292966
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef ietjefietje het volgende:
Twee van die etters van 14 jaar....en dan doen of het om schattige kleine kindertjes gaat.

Gevalletje beïnvloeding door berichtgeving.
Wie doet dat?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_143292973
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:38 schreef mstx het volgende:

[..]

Wie doet dat?
De pers.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_143292987
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:38 schreef mstx het volgende:

[..]

Wie doet dat?
Het AD meldt geen leeftijden, zegt alleen 'kinderen'. Sterker nog, ze hadden 'tieners' moeten zeggen als ik me niet vergis.
Ja doei.
  maandag 11 augustus 2014 @ 09:49:11 #24
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143293155
Vooropgesteld, die vrouw had ze niet mogen aanrijden. Dat had een dodelijk ongeluk kunnen worden en dat is natuurlijk niet goed te praten.

Dat gezegd hebbende. Ik heb geen medelijden dat die jongens in de kreukels liggen. Dit soort conflicten gaan echt niet over een paar keer modder gooien naar honden of zo. Als slachtoffer (nu heb ik het over het baasje van de honden) kan hier echter niets tegen doen. Je mag niets, al helemaal niet tegen kinderen. Als je ze durft beet te pakken dan kun je al naar het politiebureau. De kinderen houden toch niet op want dat zijn etters. Dan ben je afhankelijk van de ouders van die kinderen en ik heb zo het vermoeden dat die geen ene fuck gedaan hebben om hun kinderen te corrigeren. Vaak is het "mijn kinderen doen zulke dingen niet" of "je stelt je aan" of als je echt geluk hebt krijg je een "je moet je bek houden" of "ik sla je naar de kanker" van die ouders. De politie komt uiteraard niet opdraven voor zo'n conflict en als ze het al doen is er toch geen bewijs.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143293180
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef twiFight het volgende:
Vooropgesteld, die vrouw had ze niet mogen aanrijden. Dat had een dodelijk ongeluk kunnen worden en dat is natuurlijk niet goed te praten.

Dat gezegd hebbende. Ik heb geen medelijden dat die jongens in de kreukels liggen. Dit soort conflicten gaan echt niet over een paar keer modder gooien naar honden of zo. Als slachtoffer (nu heb ik het over het baasje van de honden) kan hier echter niets tegen doen. Je mag niets, al helemaal niet tegen kinderen. Als je ze durft beet te pakken dan kun je al naar het politiebureau. De kinderen houden toch niet op want dat zijn etters. Dan ben je afhankelijk van de ouders van die kinderen en ik heb zo het vermoeden dat die geen ene fuck gedaan hebben om hun kinderen te corrigeren. Vaak is het "mijn kinderen doen zulke dingen niet" of "je stelt je aan" of als je echt geluk hebt krijg je een "je moet je bek houden" of "ik sla je naar de kanker" van die ouders. De politie komt uiteraard niet opdraven voor zo'n conflict en als ze het al doen is er toch geen bewijs.
Dit dus.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')