Zielugquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fix gewoon voldoende sterke drank, als je dr 1 keer balt dan ben je door.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geem opschep merken als gucci en zo
Tief op, we weten nou onderhand wel dat je herpes, chlamydia, gonorroe, syfilis, donovanosis, weke sjanker, hiv, genitale wratten, HPV, schurft, trichomonas en hepatitis A, B en C hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom net bij een chick vandaan die alleen seks wilt met iemand als het wat ''serieuzer'' wordt.
Mijn moeder zei altijd meisjes moet je met respect behandelen. Leuk hé.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Meisjes zijn geen neukgrotten.
1 tegen 100 hier maarja
inb4 iemand een flauwe grap maaktquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:11 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand wat het verschil qua smaak is tussen witbier en normaal bier
Alsof je een hotdog door een gang gooit af en toequote:Op maandag 11 augustus 2014 02:11 schreef CookieSlikker het volgende:
Meisjes zijn geen neukgrotten.
1 tegen 100 hier maarja
Jonko.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
Welke sigaren zijn overigens goed? Had altijd van die kleine kut sigaartjes. Die zijn zo op.
het is zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd meisjes moet je met respect behandelen. Leuk hé.
Druiper vergeten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tief op, we weten nou onderhand wel dat je herpes, chlamydia, gonorroe, syfilis, donovanosis, weke sjanker, hiv, genitale wratten, HPV, schurft, trichomonas en hepatitis A, B en C hebt.
watquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Aiciu het volgende:
Wie had ooit gedacht dat ik als PVV'er zou helpen een Marokkaanse chick naar NL te halen
Picsquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Aiciu het volgende:
Wie had ooit gedacht dat ik als PVV'er zou helpen een Marokkaanse chick naar NL te halen
en dat bestaat?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Aiciu het volgende:
Om voor je te laten werken als SM slaaf hoop ik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Aiciu het volgende:
aiciuquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Aiciu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |