die kut hoer bedoel je?quote:
Ja das balen man... Gewoon nooit meer mee afsprekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja echt he. Snappie dat nou? Ben je 21 jaar,.
Ik vond hem ook leukquote:
Ja, stel je voor dat ze ineens eigenwaarde krijgen..quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom net bij een chick vandaan die alleen seks wilt met iemand als het wat ''serieuzer'' wordt.
Geef het nog een kans want is wel toffe chick. Als ze dan niet mijn dolfijn gepoetst heeft kan ze optiefe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja das balen man... Gewoon nooit meer mee afspreken
Allemaal emogiffen daarquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:08 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
wat is dit nou?
wie is Sjaak?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:09 schreef Fokker101 het volgende:
Kom ik net te horen dat ik stem heb als Sjaak.Weer een teleurstelling zn stem is dikke crack wat een teleurstellingen toch vandaag.
had gezegd doen we toch wat serieuze sexquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom net bij een chick vandaan die alleen seks wilt met iemand als het wat ''serieuzer'' wordt.
Geem opschep merken als gucci en zoquote:
Heb hetzelfde ervaren ooit, 2e keer wilde ze wel, maar was geen kut aan met haarquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geef het nog een kans want is wel toffe chick. Als ze dan niet mijn dolfijn gepoetst heeft kan ze optiefe.
Op jou kan ik rekenen <3quote:
rappersquote:
Je moet die kut dan ook in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:09 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb hetzelfde ervaren ooit, 2e keer wilde ze wel, maar was geen kut aan met haar
Fix gewoon voldoende sterke drank, als je dr 1 keer balt dan ben je door.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geef het nog een kans want is wel toffe chick. Als ze dan niet mijn dolfijn gepoetst heeft kan ze optiefe.
serieus en seksquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fix gewoon voldoende sterke drank, als je dr 1 keer balt dan ben je door.
owwwwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |