quote:
Ik heb nog geen appel op vandaagquote:
Moet je maar naar bike repair meneerquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Kut fietsdag gehad. Kapt de accu ermee halverwege met wi dkracht 8 tegen
Een elektrische fiets hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Kut fietsdag gehad. Kapt de accu ermee halverwege met wi dkracht 8 tegen
Schaam je ik ben fucking lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb nog geen appel op vandaag![]()
Dat dit kan
Hij was opquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Moet je maar naar bike repair meneer
Jij bent toch nog een jonge dame jij kan toch zelf wel fietsenquote:
Ja uhm... heb ook een gewone. Maar ga niet 20 kilo vervoeren daarop met wind tegen nr8quote:
Uiteraard. Maar vandaag speelde de wind mee in de beslissing.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij bent toch nog een jonge dame jij kan toch zelf wel fietsen
muziek?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:58 schreef DragonFodder het volgende:
Hee Appelen, wat voor muziek maak je?
Boomgaard?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:58 schreef DragonFodder het volgende:
Hee Appelen, wat voor muziek maak je?
Luie hontquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja uhm... heb ook een gewone. Maar ga niet 20 kilo vervoeren daarop met wind tegen nr8
Zie in FoBo een fotootje van je studiootje, vandaar.quote:
dat is een ode aan studiotje?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zie in FoBo een fotootje van je studiootje, vandaar.
Teleurstellendquote:
Dat moet dan maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |