abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143310350
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:54 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Hoi appeltje :*
He :*
pi_143310352
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:54 schreef WcPot het volgende:

[..]

Hoi hoi mijn alles O+
:)

Kut fietsdag gehad. Kapt de accu ermee halverwege met wi dkracht 8 tegen :(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310371
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef appelen het volgende:

[..]

He :*
Ik heb nog geen appel op vandaag :@

Dat dit kan
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310373
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:)

Kut fietsdag gehad. Kapt de accu ermee halverwege met wi dkracht 8 tegen :(
Moet je maar naar bike repair meneer
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143310375
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:)

Kut fietsdag gehad. Kapt de accu ermee halverwege met wi dkracht 8 tegen :(
Een elektrische fiets hebben :')
pi_143310388
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ik heb nog geen appel op vandaag :@

Dat dit kan
Schaam je ik ben fucking lekker
pi_143310393
Vanavond VI _O_ :@
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310396
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef appelen het volgende:

[..]

Een elektrische fiets hebben :')
Een fiets hebben :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143310404
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef WcPot het volgende:

[..]

Moet je maar naar bike repair meneer
Hij was op :{w
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310415
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:56 schreef WcPot het volgende:

[..]

Een fiets hebben :')
Een auto hebben :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310430
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:56 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Hij was op :{w
Jij bent toch nog een jonge dame jij kan toch zelf wel fietsen :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143310441
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:55 schreef appelen het volgende:

[..]

Een elektrische fiets hebben :')
Ja uhm... heb ook een gewone. Maar ga niet 20 kilo vervoeren daarop met wind tegen nr8
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310456
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef WcPot het volgende:

[..]

Jij bent toch nog een jonge dame jij kan toch zelf wel fietsen :@
Uiteraard. Maar vandaag speelde de wind mee in de beslissing.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310470
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:56 schreef appelen het volgende:

[..]

Schaam je ik ben fucking lekker
:@
Banaan wel op.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310474
Hee Appelen, wat voor muziek maak je?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143310504
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:58 schreef DragonFodder het volgende:
Hee Appelen, wat voor muziek maak je?
muziek?
pi_143310541
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:58 schreef DragonFodder het volgende:
Hee Appelen, wat voor muziek maak je?
Boomgaard?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310546
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ja uhm... heb ook een gewone. Maar ga niet 20 kilo vervoeren daarop met wind tegen nr8
Luie hont
pi_143310558
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef appelen het volgende:

[..]

muziek?
Zie in FoBo een fotootje van je studiootje, vandaar. :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143310571
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:00 schreef appelen het volgende:

[..]

Luie hont
Die reactie :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143310575
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:00 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Zie in FoBo een fotootje van je studiootje, vandaar. :)
dat is een ode aan studiotje? :')
pi_143310584
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef WcPot het volgende:

[..]

Die reactie :')
kop een trein
pi_143310593
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef appelen het volgende:

[..]

dat is een ode aan studiotje? :')
Teleurstellend :N
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143310606
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:00 schreef appelen het volgende:

[..]

Luie hont
Dat moet dan maar. :@
Energie voor vanavond overhouden
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143310608
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Teleurstellend :N
Je bent zelf teleurstellend :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')