En al die wijven dan, wat als mijn moeder binnen komtquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag dit in een spoiler mijn moeder kwam binnen
Mijn moeder denkt nu dat ik gay ben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En al die wijven dan, wat als mijn moeder binnen komt
Leuke UI.quote:
Dat is gewoon gezondquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Misschien is ze dan wel opgelucht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Sterker nog, dat gebeurd een paar keer in de week.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Cookieslikker wilt geneukt worden door een FOKker.
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Sterker nog, dat gebeurd een paar keer in de week.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Sterker nog, dat gebeurd een paar keer in de week.
Het niveau ligt hoger hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef bjanaan het volgende:
Net gekeken naar de film American Reunion
Waarom? Men mag gewoon links intellectueel zijn in Nederland.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Is Linkse_Boomknuffelaar nou al opgepakt?
Ben je eindelijk uit de kast.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt nu dat ik gay ben.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit de kast.
Denk het niet, dan wordt het wel heel verwarrend allemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien is ze dan wel opgelucht.
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, ik heb niets met meisjes, geef mij maar gewoon vrouwen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom hebben mannen hier toch zo'n obsessie met 14-jarige meisjes?
Voor het knuffelen van bomen zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Is Linkse_Boomknuffelaar nou al opgepakt?
hehehehehehehehquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, ik heb niets met meisjes, geef mij maar gewoon vrouwen.
Nee, jongens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Voor het knuffelen van bomen zeker?
Flikker is op met al die gedrochtenquote:
14 jaar is idd niet heel oudquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, ik heb niets met meisjes, geef mij maar gewoon vrouwen.
Dat is gewoon een manquote:
quote:![]()
Op maandag 11 augustus 2014 00:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Voor het knuffelen van bomen zeker?
Nee, voor het plaatsen van links naar verboden materiaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:[/b]
[..]
Waarom? Men mag gewoon links intellectueel zijn in Nederland.
Zo'n kaaklijn hoort een vrouw niet te hebben hoorquote:
Jongen neem de chimi's van jouw leeftijd nu het nog kan. Straks kan het niet meer en ben je aangewezen op aftakelende wijven (wijven ja) met nesteldrangquote:
Uitleg?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Nee, voor het plaatsen van links naar verboden materiaal.
Ik kan alleen meisjes van 13/14 krijgen niet 15.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongen neem de chimi's van jouw leeftijd nu het nog kan. Straks kan het niet meer en ben je aangewezen op aftakelende wijven (wijven ja) met nesteldrang
gastquote:
Vanwege haar:quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
Waarom is het eigenlijk uit met je dinnetje, fylax?
Die mensen op de achtergrondquote:
SadPanda had hem ontmaskerd als de kloon van HugoChavez.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |