Je ziet nooit meisjes van 14? Hoe die tegenwoordig gekleed gaan. En ik kan alleen maar naar ze lachenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom hebben mannen hier toch zo'n obsessie met 14-jarige meisjes?
Deze.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Fylax het volgende:
He in welke gaan we nou posten deze of die ander
gooi die andere dicht moratquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ziet nooit meisjes van 14? Hoe die tegenwoordig gekleed gaan. En ik kan alleen maar naar ze lachen
En dan wordt ik raar aangekeken als ik dat zelfde probleem met jongens heb.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ziet nooit meisjes van 14? Hoe die tegenwoordig gekleed gaan. En ik kan alleen maar naar ze lachen
Ga je niets te doen deze week ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En dan wordt ik raar aangekeken als ik dat zelfde probleem met jongens heb.
Nou en.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:40 schreef Leafeon672 het volgende:
14 valt trouwens nog onder hebefilie, dat jullie het even weten.
chillquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu twee dagen vrij en dan eweer werken
1 van m'n vrienden (van 32) fluit altijd naar die meisjes of zegd dingen als "hé schatje", die reactie's dan zijn echt fantastiesquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Word
Wat wel grappig is. Je kijkt ze aan en lacht. Dan worden ze altijd zenuwachtig enzo
Je bent ook nog dik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
Van die slanke lijken![]()
Medelijden met de jongens, dat valt toch niet te neuken met 1cm ruimte.
boeie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
Kan ech niet met kinderen t/m een jaar of 13 om gaanquote:
rekt van zelfquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
Heb ik met slanke jongens nooit last van, gewoon door blijven duwen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp nu pas dat dat een PI van haar UI is.
Dat is wel triestquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
1 van m'n vrienden (van 32) fluit altijd naar die meisjes of zegd dingen als "hé schatje", die reactie's dan zijn echt fantasties
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp nu pas dat dat een PI van haar UI is.
Waarom loop je met je ouders door de stad naar 14 jarige meisjes te loeren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel triestMaar bij mij zijn ouders er ook vaak bij
de ouders van de meisjes duhquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom loop je met je ouders door de stad naar 14 jarige meisjes te loeren?
Dat zijn exen allemaal kinderen hebben van die leeftijd is anders ook wel klachtwaardig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel triestMaar bij mij zijn ouders er ook vaak bij
Dit dacht ik ook eigenlijk :$quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom loop je met je ouders door de stad naar 14 jarige meisjes te loeren?
Hehehe 14.gif wel een luxepositie. Net als eend. Die heeft een kaolo lekker stiefzusje van 17quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat zijn exen allemaal kinderen hebben van die leeftijd is anders ook wel klachtwaardig.
En al die wijven dan, wat als mijn moeder binnen komtquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag dit in een spoiler mijn moeder kwam binnen
Mijn moeder denkt nu dat ik gay ben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En al die wijven dan, wat als mijn moeder binnen komt
Leuke UI.quote:
Dat is gewoon gezondquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Misschien is ze dan wel opgelucht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Sterker nog, dat gebeurd een paar keer in de week.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Cookieslikker wilt geneukt worden door een FOKker.
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Sterker nog, dat gebeurd een paar keer in de week.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Sterker nog, dat gebeurd een paar keer in de week.
Het niveau ligt hoger hier.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef bjanaan het volgende:
Net gekeken naar de film American Reunion
Waarom? Men mag gewoon links intellectueel zijn in Nederland.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Is Linkse_Boomknuffelaar nou al opgepakt?
Ben je eindelijk uit de kast.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt nu dat ik gay ben.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit de kast.
Denk het niet, dan wordt het wel heel verwarrend allemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien is ze dan wel opgelucht.
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, ik heb niets met meisjes, geef mij maar gewoon vrouwen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom hebben mannen hier toch zo'n obsessie met 14-jarige meisjes?
Voor het knuffelen van bomen zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Is Linkse_Boomknuffelaar nou al opgepakt?
hehehehehehehehquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, ik heb niets met meisjes, geef mij maar gewoon vrouwen.
Nee, jongens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Voor het knuffelen van bomen zeker?
Flikker is op met al die gedrochtenquote:
14 jaar is idd niet heel oudquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook helemaal niets van, ik heb niets met meisjes, geef mij maar gewoon vrouwen.
Dat is gewoon een manquote:
quote:![]()
Op maandag 11 augustus 2014 00:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Voor het knuffelen van bomen zeker?
Nee, voor het plaatsen van links naar verboden materiaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:[/b]
[..]
Waarom? Men mag gewoon links intellectueel zijn in Nederland.
Zo'n kaaklijn hoort een vrouw niet te hebben hoorquote:
Jongen neem de chimi's van jouw leeftijd nu het nog kan. Straks kan het niet meer en ben je aangewezen op aftakelende wijven (wijven ja) met nesteldrangquote:
Uitleg?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Nee, voor het plaatsen van links naar verboden materiaal.
Ik kan alleen meisjes van 13/14 krijgen niet 15.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongen neem de chimi's van jouw leeftijd nu het nog kan. Straks kan het niet meer en ben je aangewezen op aftakelende wijven (wijven ja) met nesteldrang
gastquote:
Vanwege haar:quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
Waarom is het eigenlijk uit met je dinnetje, fylax?
Die mensen op de achtergrondquote:
SadPanda had hem ontmaskerd als de kloon van HugoChavez.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |