Vader was alcoholistquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:29 schreef hoink581 het volgende:
Over dat 15 euro per dag wegdrinken is gewoon terecht. Dat een psych niet helpt is geen excuus om daadwerkelijk jezelf op die manier aan een verslaving te helpen onder het mom "ik ben zielig, niets helpt", om vervolgs met je lichamelijke gebreken die eruit voortvloeien naar het ziekenhuis te gaan.
En dit vervolgens vanaf een smartphone postenquote:
Nou, fantastische kwaliteit ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel relaxed met foto's maken.
Is het ook voor -18 of alleen 18+?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
www.paiq.nl
Soort badoo maar dan anders, wel een hoop lelijke wijven tussen hoor.
Nee kan het gewoon niet betalen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En dit vervolgens vanaf een smartphone posten
18+quote:
laten we allemaal geld inzamelen voor deadprezquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee kan het gewoon niet betalen.
Ga stelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee kan het gewoon niet betalen.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:29 schreef hoink581 het volgende:
Het is niet dat jij nu altijd zo vriendelijk bent over BT en z'n vrouwenverhalen. Zulke shit wordt je zat.
Dat van die psych wist ik niet en was voorbarig.
Ik vind daar verder niks van.quote:Over dat 15 euro per dag wegdrinken is gewoon terecht. Dat een psych niet helpt is geen excuus om daadwerkelijk jezelf op die manier aan een verslaving te helpen onder het mom "ik ben zielig, niets helpt", om vervolgs met je lichamelijke gebreken die eruit voortvloeien naar het ziekenhuis te gaan.
Dan kan ik me dus niet aanmelden op die site.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Paardlants het volgende:
[..]
18+
Ja vergeet soms dat ik ouder ben
En ik dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
laten we allemaal geld inzamelen voor deadprez
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
laten we allemaal geld inzamelen voor deadprez
jawelquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan kan ik me dus niet aanmelden op die site.
Boeiend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou, fantastische kwaliteit ook.
jij vult bij drankgigant.nl ook je eigen geboortedatum in ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan kan ik me dus niet aanmelden op die site.
quote:
Ik drink niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
jij vult bij drankgigant.nl ook je eigen geboortedatum in ?
Op een oude fiets moet je t leren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dan moet ik dus zeggen dat ik 18+ ben en krijg ik allemaal volwassenen
gewoon doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dan moet ik dus zeggen dat ik 18+ ben en krijg ik allemaal volwassenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |