Ik word de hele tijd kapot geknaldquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Misschien is world of tanks iets meer jouw niveau?
Je moet wel terug schieten hequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Ik word de hele tijd kapot geknald
Dat spelletje is helemaal niet kinderlijk eenvoudig. Er komt heel wat bij kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef BergGeit95 het volgende:
Klacht: Het lukt niet om een baantje rond de aarde te vliegen in een kinderlijk eenvoudig spelletje
Dit, en check Scot Manleyquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat spelletje is helemaal niet kinderlijk eenvoudig. Er komt heel wat bij kijken.
Heel youtube staat vol met tuts. Kijk er een paar zou ik zeggen. En zoals SiGNe al zie loopt er een reeks hier op FOK!
Aha,quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat spelletje is helemaal niet kinderlijk eenvoudig. Er komt heel wat bij kijken.
Heel youtube staat vol met tuts. Kijk er een paar zou ik zeggen. En zoals SiGNe al zie loopt er een reeks hier op FOK!
Is dat een mod?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef snakelady het volgende:
Moet je eens 'faster than light' proberen, ik geloof dat ik een zenuwinzinking van dat spel krijg.
Probeer de zon eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:25 schreef Kutmanager het volgende:
Wacht maar totdat je naar Moho gaat.![]()
![]()
Noord-Korea zet een mens op de zonquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Probeer de zon eenswel s'nachts gaan. Dan schijnt hij niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Noord-Korea zet een mens op de zon
De wetenschappers (uiteraard het neusje van de zalm van wat er aan kundigheid op twee benen rondloopt) waren zo slim om de astronaut 's nachts naar de zon te zenden. Zo kon men –in het donker- de enorme hitte die de zon nu eenmaal uitstraalt ontlopen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Ik word de hele tijd kapot geknald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |