Hoezo vreemde blikken?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:42 schreef BlackLining het volgende:
We gaan weer de stad in vanavond. En dus, YSL La Nuite d'Homme
Had hem vanmorgen voor mijn werk al op gedaan. Krijg je toch wel vreemde blikken![]()
Beetje gierig wel door niet meteen bij de lokale parfumerie een fles bekopen, niet?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:00 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Even langs de parfumerie geweest om te ruiken, hij is echt heel sexy.
omdat ik`m online goedkoper kon krijgen net even besteld <3
Hoezo gierig vriend, online zijn geuren soms tot 20-30 euro goedkoper. Je mag jezelf eerder dom noemen dan gul als je het in de winkel koopt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje gierig wel door niet meteen bij de lokale parfumerie een fles bekopen, niet?
Lekker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Van Cleef & Arpels Pour Homme gekocht
Idd een aparte en lekkere geur die je niet vaak tegen komt.quote:
Die is zo ontzettend lekkerquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 09:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is zo ontzettend lekkerHeb hem ook
Mag jij vinden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje gierig wel door niet meteen bij de lokale parfumerie een fles bekopen, niet?
ook de favoriet van mijn vriendin 😜quote:
Plaats hier even wat je allemaal te koop/te ruil hebt. Via PM gaat lastig.quote:Op zondag 21 september 2014 16:20 schreef hafez1234 het volgende:
Nog heren die geuren willen ruilen/verkopen?
10 euro is veel, als het nou om 3 euro gaat zou ik het de lokale parfumerie gunnen, zodat die ook in de binnenstad kan blijven zitten.quote:Op zondag 21 september 2014 12:31 schreef Miam het volgende:
[..]
Mag jij vinden.
Als ik daarmee zo'n 10 euro kan besparen zal ik toch zeker gek zijn deze bij de lokale
parfumerie te gaan kopen.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:20 schreef hafez1234 het volgende:
Nog heren die geuren willen ruilen/verkopen?
Mag in dit topic: LIF / Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 20quote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef Nafi het volgende:
[..]
Plaats hier even wat je allemaal te koop/te ruil hebt. Via PM gaat lastig.
Dan had het uiteraard niet zoveel uitgemaakt en had ik ze dat pleziertje wel gegund.quote:Op maandag 22 september 2014 19:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
10 euro is veel, als het nou om 3 euro gaat zou ik het de lokale parfumerie gunnen, zodat die ook in de binnenstad kan blijven zitten.
quote:
Had hem geroken bij Douglas, sprak me meteen aan. Naar wat vind jij hem ruiken? Hoe is de kwaliteit?quote:
Ik kan er niet een specifieke geur aan hangen. Ik vind hem zoetig en fris ruiken, maar niet overheersend. Kwaliteit is goed!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Nafi het volgende:
[..]
Had hem geroken bij Douglas, sprak me meteen aan. Naar wat vind jij hem ruiken? Hoe is de kwaliteit?
Ik raad 'm aan!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Signature van Beckham erg lekker. Instinct ken ik niet.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:09 schreef Twiitch het volgende:
Iemand tips voor een winters geurtje. Niet te kruidig en geschikt voor veel gelegenheden?
Als ik ergens een tester tegenkom zal ik hem eens proberenquote:
*Bleu.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chanel - Blue de Chanel for homme.
Niemand ruikt het verschil.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:01 schreef Stratotanker het volgende:
Eigenlijk had ik de Green Irish Tweed op het oog, maar deze 125ml kon ik niet laten liggen
Achterover drukken betekent stelenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Van de week in een mooie aanbieding wat Van Gils - Between Sheets achterover weten te drukken. Ruikt primaen ik heb net nog een nieuw flesje YSL La Nuite d'homme besteld want die was op
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:05 schreef Squalus het volgende:
[..]
Achterover drukken betekent stelen
Van Gils - Between Sheets ruikt goddelijk. Goede keuze! Kreeg ik mijn man maar zo ver. Helaas is hij niet zo van de geurtjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Van de week in een mooie aanbieding wat Van Gils - Between Sheets achterover weten te drukken. Ruikt primaen ik heb net nog een nieuw flesje YSL La Nuite d'homme besteld want die was op
Between Sheets is erg fijn idd! YSL is een echte panty-dropper.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:
I know, I know, maar toch. Het gerucht gaat ook dat ook GIT is ontworpen door Pierre Bourdon. Of in ieder geval in overleg met Olivier Creed.quote:
Ik heb ze allebei tegelijkertijd in huis gehad. Hoogstens dat GIT langer blijft hangen en niet zo "zwaar" opent als DCW, maar voor de rest? Nee, echt geen 100¤ verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef Stratotanker het volgende:
I know, I know, maar toch. Het gerucht gaat ook dat ook GIT is ontworpen door Pierre Bourdon. Of in ieder geval in overleg met Olivier Creed.
Nice! Heb je La Nuit de l'Homme wel eens geprobeerd? Die is ook erg lekker.quote:
Die jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:52 schreef Squalus het volgende:
[..]
Nice! Heb je La Nuit de l'Homme wel eens geprobeerd? Die is ook erg lekker.
La nuit draag ik standaardquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:52 schreef Squalus het volgende:
[..]
Nice! Heb je La Nuit de l'Homme wel eens geprobeerd? Die is ook erg lekker.
Vandaag draag ik D&G The One for Men. Lekker geurtje, vind het alleen jammer dat hij niet zo lang blijft hangen.
Vind La Nuit echt een uitgaangsluchtje. Letterlijk meer voor de nacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
La nuit draag ik standaard![]()
The one blijft idd heel kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |