Nope, ik kom thuis en zie dan een heel topic open. Soms reageer ik, soms niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij jou is dat vaak één enkele opmerking. yats heeft gewoon een vorig topic in een apart tablad open en gaat alles af waar zijn naam is genoemd volgens mij.
Te lang is echt niet leukquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest wat afleiding hebben van je epische baard.
Zo serieus altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, ik kom thuis en zie dan een heel topic open. Soms reageer ik, soms niet.
[..]
Te lang is echt niet leuk
[..]
Edit : kut lapo...
Eh, urenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo serieus altijd.
En wat is 'te lang'?
Zodra je extra drinkpauzes moet gaan inlassen duurt het wel te lang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo serieus altijd.
En wat is 'te lang'?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar dat is wel té lang ja. Maar bij snel denk ik meer binnen een paar minuten.quote:
Oh, flauw. We hebben het even gehad over wat je deed voor werk, maar verder kan ik me niks herinneren dat noemenswaardig is of zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet, er is over mij gesproken maar ik mocht niet weten wat er gezegd was
Zodra ik honger krijg gaat het knopje om naar: "Etenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra je extra drinkpauzes moet gaan inlassen duurt het wel te lang.
Werken? Wat is dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, flauw. We hebben het even gehad over wat je deed voor werk, maar verder kan ik me niks herinneren dat noemenswaardig is of zo.
Jij hoeft toch alleen maar te liggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodra ik honger krijg gaat het knopje om naar: "Eten"
Stel je voor dat ik vet ga verbranden.
Oh, dan weet ik het niet verder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Werken? Wat is dat?Ik vind het serieus best leuk om te doen wat ik doe qua werk. Alleen zouden meer klanten (en dus meer inkomsten) fijn zijn. Maar dit ging over een app-gesprek.
Ik wel, ik kan dat gewoon echt niet snel helaasquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar dat is wel té lang ja. Maar bij snel denk ik meer binnen een paar minuten.
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoeft toch alleen maar te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest gelijk aan Faxie denken![]()
Nee maar je moet ze wel strak genoeg vastbinden zodat ze niet weg kunnen rennen hequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Viro het volgende:
Nouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest gelijk aan Faxie denken![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar je moet ze wel strak genoeg vastbinden zodat ze niet weg kunnen rennen he
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?
Rule 34.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?
Nou wilde MI hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?
Helaas is niemand dat in onze regio. We blijven boeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me Roy niet voor me zien seks hebbend.
Hij is lief en onschuldig.
Die kunnen toch ook lief en onschuldig zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas is niemand dat in onze regio. We blijven boeren.
De hooizolders Roy. De hooizolders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook lief en onschuldig zijn
Hoi Bambiquote:
Ik zal mijn zus vertellen dat ze niet speciaal was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal mijn zus vertellen dat ze niet speciaal was.
Truste!quote:
IJsje in?quote:
Vuigaardquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik calippo's zie, moet ik aan Bambi denken.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog wel perenijsjes.quote:
Kan er niks aan doen. Zij zat voor de cam dat ding te eten.quote:
Dat denk ik ook een beetje van m'n moeder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me Roy niet voor me zien seks hebbend.
Hij is lief en onschuldig.
Je moeder ook van jou denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk ik ook een beetje van m'n moeder.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hihi, goed bedacht wel!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder had gewoon toevallig groene ijsthee in huis gehaald.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen. Zij zat voor de cam dat ding te eten.
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moeder ook van jou denk ik.
Het was niet eens met opzet. Ze dacht dat het citroen was.quote:
Mwehe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was niet eens met opzet. Ze dacht dat het citroen was.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zo klinkt het veel spannender dan het was!
Gelukkig ben jij nog puurquote:
Ja nouja, wat je zegt klopt wel. Maar toch klinkt het anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan verwoorden?
[..]
Gelukkig ben jij nog puur
Owjaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, wat je zegt klopt wel. Maar toch klinkt het anders.
Trouwens, doe mij eens toevoegen aan die fb groep?
Bambi, mag ik jou als vriendje op fb?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, wat je zegt klopt wel. Maar toch klinkt het anders.
Trouwens, doe mij eens toevoegen aan die fb groep?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bambi, mag ik jou als vriendje op fb?
Ik ook?quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anywayyy, ik ga slapen. Als mensen graag extra vriendjes wil zie ik de meldingen vast wel verschijnen op fb.
Trusten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anywayyy, ik ga slapen. Als mensen graag extra vriendjes wil zie ik de meldingen vast wel verschijnen op fb.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pfft, jij moet je mond houden. Afhakerd.
quote:
Heb meelijquote:
morguhquote:
Dat mens dat zo zat te zeuren en niks goed deed?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:24 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Gelukkig is de 16-jarige met 't EQ van een kind van 12 er weer, whoehoe.
mja wel goedquote:
aha. jammer dat je vakantie voorbij isquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed
vakantie weer om ben weer op werk en gelijk hadden ze me nodig
nogal had best nog wel een weekje willen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
aha. jammer dat je vakantie voorbij is
denk dat ik dat ook wel zou willen als mn vakantie eindigtquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal had best nog wel een weekje willen hebben
heb je al vakantie gehad dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk dat ik dat ook wel zou willen als mn vakantie eindigt
lekker ga je nog wat doen?quote:
oow oke lekker kalm dagjequote:Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vandaag naar psycholoog en nee verder niets
Komt vast wel goed hoor. Ze bijten niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kalm? Ik ben al de hele nacht wakker door spanning voor de psycholoog zometeen
ga je er voor het eerst heen ofzo? wat moet je daar doen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor het eerst ja, voor m'n angsten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je er voor het eerst heen ofzo? wat moet je daar doen dan?
Okee dankje Feraquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt vast wel goed hoor. Ze bijten niet.
succes je zal merken dat het allemaal wel meevaltquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor het eerst ja, voor m'n angsten.
Ik hoop het, dankjewel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
succes je zal merken dat het allemaal wel meevalt
het heeft mij veel goeds gedaan in ieder gevalquote:
Aha oke, mooi!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
het heeft mij veel goeds gedaan in ieder geval
Mij ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
het heeft mij veel goeds gedaan in ieder geval
quote:
Het was een stukje rouwverwerking (hoewel er niet letterlijk iemand dood was) en stukje loslaten van het verleden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]fijn is dat wel
ik heb vooral geleerd om bepaalde zaken te accepteren zoals ze zijn
en jij wat heeft het voor jou gedaan?
Succes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Succes.De eerste keer is altijd spannend.
Ik ook maar dan vanwege een andere reden.
aah okequote:Op maandag 11 augustus 2014 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een stukje rouwverwerking (hoewel er niet letterlijk iemand dood was) en stukje loslaten van het verleden.
Het enige wat ik nog steeds moeilijk vind is mijn eigen onzekerheid. Die is denk ik nog teveel aanwezig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okevooral het verleden los laten vond ik heel moeilijk
mja dat is ook wel slopend op wat voor manier ben jij onzeker dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog steeds moeilijk vind is mijn eigen onzekerheid. Die is denk ik nog teveel aanwezig.
Vroeger ben ik heel erg veel gepest. En eigenlijk begon dat met mijn eigen vader. Niet dat hij echt een pestkop was, maar hij praatte je wel onzekerheden aan. Van die kleine, stekende opmerkingen die voor een ander niet echt opvallen. Maar mijn moeder en ik hadden er altijd veel last van. Dan zei hij zoiets als: "Je bent wel dikker geworden hè" "Je eet wel heel erg veel". etc. En dat ging niet alleen over uiterlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat is ook wel slopend op wat voor manier ben jij onzeker dan?
Oh.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:43 schreef Myraela het volgende:
Psychologen.Ik was beter af geweest zonder.
Niet teveel van aantrekken. Je moet eerst maar zelf ervaren hoe dat is.quote:
mja dat pesten herken ik wel maar dan niet van mijn ouders maar dan wel op schoolquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger ben ik heel erg veel gepest. En eigenlijk begon dat met mijn eigen vader. Niet dat hij echt een pestkop was, maar hij praatte je wel onzekerheden aan. Van die kleine, stekende opmerkingen die voor een ander niet echt opvallen. Maar mijn moeder en ik hadden er altijd veel last van. Dan zei hij zoiets als: "Je bent wel dikker geworden hè" "Je eet wel heel erg veel". etc. En dat ging niet alleen over uiterlijk.
Op school was ik ook altijd een buitenbeentje omdat ik niet echt goed in de groep paste. Ik gedroeg me anders, deed dingen anders. Ik weet niet eens precies hoe en wat en wat er verkeerd aan was ... Het paste alleen niet binnen die groep. Een andere denkwijze.
Maar daardoor heb ik wel altijd gevoel gehad dat ik nergens thuishoorde. Dat wat ik zei of deed niet belangrijk was. Alsof ik niet het 'recht' had om er te zijn als persoon.
Ik heb me eigenlijk nooit anders gedragen dan ik ben, want ik wist niet hoe dat moest. Op een gegeven moment gedroeg ik me gewoon ... niet. Natuurlijk heeft iedereen altijd een gedrag, maar ik maakte mezelf als het ware onzichtbaar. Omdat ik altijd kritiek kreeg als ik expressief was en mezelf liet zien, koos ik ervoor om mezelf niet meer te laten zien. Op die manier deed het minder pijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat pesten herken ik wel maar dan niet van mijn ouders maar dan wel op school
ik had ook amper vrienden en voelde me nooit echt bij de rest horen
dus op den duur gedroeg ik me ook anders omdat ik dacht dat het zo hoorde
gelukkig weet ik nu wel beter
Okee Fera.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken. Je moet eerst maar zelf ervaren hoe dat is.
aaah oke op die manierquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk nooit anders gedragen dan ik ben, want ik wist niet hoe dat moest. Op een gegeven moment gedroeg ik me gewoon ... niet. Natuurlijk heeft iedereen altijd een gedrag, maar ik maakte mezelf als het ware onzichtbaar. Omdat ik altijd kritiek kreeg als ik expressief was en mezelf liet zien, koos ik ervoor om mezelf niet meer te laten zien. Op die manier deed het minder pijn.
Ik ging mezelf toen ik 14 was voor het eerst alternatief kleden enz. De interesse in de muziek was er altijd al, ook iets waardoor ik blijkbaar afweek van de rest. In mijn klas was ik ook de enige 'alternatieveling'. Dat heb je met kleine dorpen, denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah oke op die manier![]()
bij mij veranderde alles toen ik 17 was toen kwam ik in een hanggroep terecht en daar had ik een kans om me te bewijzen
achteraf gezien het was leuk toendertijd maar het was niet wie ik echt was
pas later toen ik meer de alternatievere kant op ging en daar ook echte vrienden in kreeg
ben ik de eerste paar jaar enorm aan het zoeken geweest van wie ben ik nu echt en hoe ga ik me opstellen tegen anderen
Die was toch ontslagen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:24 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Gelukkig is de 16-jarige met 't EQ van een kind van 12 er weer, whoehoe.
Dat klopt was bij mij in het dorp ook al zo ik was de enigequote:Op maandag 11 augustus 2014 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging mezelf toen ik 14 was voor het eerst alternatief kleden enz. De interesse in de muziek was er altijd al, ook iets waardoor ik blijkbaar afweek van de rest. In mijn klas was ik ook de enige 'alternatieveling'. Dat heb je met kleine dorpen, denk ik.Er is veel minder variatie in mensen en ik denk dat je daar ook sneller vreemd of raar wordt gevonden.
Uit wat voor dorp kom jij, als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat klopt was bij mij in het dorp ook al zo ik was de enige
nu ik in apeldoorn woon heb ik veel meer het gevoel van hier hoor ik thuis
Vaassen dat ligt zon 8 km van apeldoorn afquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit wat voor dorp kom jij, als ik vragen mag?
Herkenbaar feer. Al heb ik het 'geluk' gehad op mijn 15e twee enorm goede vrienden ontmoet te hebben (die nu 13 jaar later nog steeds mijn twee beste vrienden zijn) en ik toendertijd ook mijn eerste vriendin leerde kennen. Heel af en toe speelt die oude onzekerheid nog op (vooral 1,5 jaar geledenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger ben ik heel erg veel gepest. En eigenlijk begon dat met mijn eigen vader. Niet dat hij echt een pestkop was, maar hij praatte je wel onzekerheden aan. Van die kleine, stekende opmerkingen die voor een ander niet echt opvallen. Maar mijn moeder en ik hadden er altijd veel last van. Dan zei hij zoiets als: "Je bent wel dikker geworden hè" "Je eet wel heel erg veel". etc. En dat ging niet alleen over uiterlijk.
Op school was ik ook altijd een buitenbeentje omdat ik niet echt goed in de groep paste. Ik gedroeg me anders, deed dingen anders. Ik weet niet eens precies hoe en wat en wat er verkeerd aan was ... Het paste alleen niet binnen die groep. Een andere denkwijze.
Maar daardoor heb ik wel altijd gevoel gehad dat ik nergens thuishoorde. Dat wat ik zei of deed niet belangrijk was. Alsof ik niet het 'recht' had om er te zijn als persoon.
tsja dat was daar nou eenmaal zo puur omdat er geen ruk te doen wasquote:
Ik vind dat altijd een beetje raar klinken. Is er in andere dorpen of steden meer te doen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja dat was daar nou eenmaal zo puur omdat er geen ruk te doen was
Dan was het wel een redelijk groot dorp nog. Het dorp waar ik opgegroeid ben, daar is iedereen eigenlijk één grote club. En nog steeds eigenlijk, als ik wel eens op fb rondsnuffel. Iedereen heeft nog net zoveel contact met elkaar als vroeger. Gaan nog steeds samen uit. Wel bijzonder op zich.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
Vaassen dat ligt zon 8 km van apeldoorn af
iedere hanggroep toen had zijn eigen wijk en iedereen kende elkaar wel op een of andere manier
Heel veel slijt met de tijd inderdaad. Ik was vroeger ook heel erg gesloten en dat ben ik nu absoluut niet meer. Eerder het tegenovergestelde. Daar ben ik op zich wel blij mee. Ik kreeg ook op mijn 15e mijn eerste vriendje op school en kwam zo ook in een leuke vriendengroep terecht. Dus de laatste twee jaar van de havo waren wel tof.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar feer. Al heb ik het 'geluk' gehad op mijn 15e twee enorm goede vrienden ontmoet te hebben (die nu 13 jaar later nog steeds mijn twee beste vrienden zijn) en ik toendertijd ook mijn eerste vriendin leerde kennen. Heel af en toe speelt die oude onzekerheid nog op (vooral 1,5 jaar geleden) maar ik merk wel dat ik naarmate ik ouder word het meer en meer 'vergeet'.
wij hadden ook wel vermaak maar dan buitenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje raar klinken. Is er in andere dorpen of steden meer te doen dan?
Wij zorgden gewoon altijd voor ons eigen vermaak. Klinkt wat oude lul-achtig maar toch.
welk dorp kom jij vandaan dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan was het wel een redelijk groot dorp nog. Het dorp waar ik opgegroeid ben, daar is iedereen eigenlijk één grote club. En nog steeds eigenlijk, als ik wel eens op fb rondsnuffel. Iedereen heeft nog net zoveel contact met elkaar als vroeger. Gaan nog steeds samen uit. Wel bijzonder op zich.![]()
Gek genoeg heb ik altijd wel vriendelijk contact met de leeftijdsgenoten van mijn broertje. Die zijn gewoon echt aardig tegen iedereen. Heel erg open en accepterend.
Het ligt ook aan de leeftijd hè. Kleine dorpen zijn ideaal als je nog echt heel erg jong bent. Dan kun je onbezorgd spelen op straat zonder ook maar bang te zijn voor verkeer of iets dergelijks. Dan ben je nog echt bezig met kinderdingen. Maar zodra je in de puberteit komt wordt het gewoon heel saai. Dan wil je meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje raar klinken. Is er in andere dorpen of steden meer te doen dan?
Wij zorgden gewoon altijd voor ons eigen vermaak. Klinkt wat oude lul-achtig maar toch.
Dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de leeftijd hè. Kleine dorpen zijn ideaal als je nog echt heel erg jong bent. Dan kun je onbezorgd spelen op straat zonder ook maar bang te zijn voor verkeer of iets dergelijks. Dan ben je nog echt bezig met kinderdingen. Maar zodra je in de puberteit komt wordt het gewoon heel saai. Dan wil je meer.
Appeltern. Ik verwacht niet dat je het kent, het heeft misschien 900 inwoners of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij hadden ook wel vermaak maar dan buiten
en in andere dorpen en steden om ons heen was het precies hetzelfde
[..]
welk dorp kom jij vandaan dan?
Daarom ben ik blij dat mijn dorp klein genoeg was voor de 'leuke jeugd' maar toch groot genoeg zodat je ook in je puberteit genoeg te doen had. Alhoewel de locatie (20 minuten fietsen naar Arnhem) wellicht ook meespeelt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de leeftijd hè. Kleine dorpen zijn ideaal als je nog echt heel erg jong bent. Dan kun je onbezorgd spelen op straat zonder ook maar bang te zijn voor verkeer of iets dergelijks. Dan ben je nog echt bezig met kinderdingen. Maar zodra je in de puberteit komt wordt het gewoon heel saai. Dan wil je meer.
van naam ken ik het maar ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Appeltern. Ik verwacht niet dat je het kent, het heeft misschien 900 inwoners of zo.Het ligt aan de Maas in Gelderland op zo'n 25 km afstand van Nijmegen.
Dat is wel een redelijk verschil inderdaad. Ik heb ook een tijdje in Cuijk gewoond, maar toen was ik al wat ouder en daar was ook veel meer te doen al.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat mijn dorp klein genoeg was voor de 'leuke jeugd' maar toch groot genoeg zodat je ook in je puberteit genoeg te doen had. Alhoewel de locatie (20 minuten fietsen naar Arnhem) wellicht ook meespeelt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij hadden ook wel vermaak maar dan buiten
en in andere dorpen en steden om ons heen was het precies hetzelfde
Ik kan me voorstellen dat je vanaf je 16de ongeveer behoefte krijgt om af en toe naar de kroeg of naar de film te gaan. Andere dingen kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Maar ik ben dan ook in de suburbs opgegroeid dus ik weet niet hoe het is in de dorpen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben ook niet echt reden om er naartoe te gaan, tenzij je er familie of zo hebt. Maar ze hebben wel grote modeltuinen waar veel mensen op af komen. Zelfs vanuit Duitsland of België.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
van naam ken ik het maar ben er nog nooit geweest
Precies, de afstand naar een stad maakt echt een groot verschil.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel een redelijk verschil inderdaad. Ik heb ook een tijdje in Cuijk gewoond, maar toen was ik al wat ouder en daar was ook veel meer te doen al.
Maar dat is precies wat ik bedoel. Naar de kroeg of de film gaan, dat kon niet echt. Cafés in mijn dorp waren echt voor oude lui en een bioscoop was echt kilometers verderop. Ik zou dan tien kilometer moeten fietsen en daarna nog een stuk met de bus moeten om naar de film te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat je vanaf je 16de ongeveer behoefte krijgt om af en toe naar de kroeg of naar de film te gaan. Andere dingen kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Maar ik ben dan ook in de suburbs opgegroeid dus ik weet niet hoe het is in de dorpen.
mja wij moesten naar het dorp verderop om naar de discotheek te gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat je vanaf je 16de ongeveer behoefte krijgt om af en toe naar de kroeg of naar de film te gaan. Andere dingen kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Maar ik ben dan ook in de suburbs opgegroeid dus ik weet niet hoe het is in de dorpen.
aah oke nou ja wij zijn bekend vanwege de kerstmarkt wat geen ene reet voorsteltquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben ook niet echt reden om er naartoe te gaan, tenzij je er familie of zo hebt. Maar ze hebben wel grote modeltuinen waar veel mensen op af komen. Zelfs vanuit Duitsland of België.
Ook dat. Nijmegen was een kwartiertje met de trein. Maar ook dat er zelf winkels waren en dingen georganiseerd werden. Ik kon daar ook werk krijgen. Voorheen moest ik altijd een uur fietsen naar een baantje, maar in Cuijk was het op loopafstand. Ik was er binnen vijf minuten, dat vond ik echt geweldig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:19 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, de afstand naar een stad maakt echt een groot verschil.
Ja, dat is aan de overkant in Brabant.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:
Appeltern is bij Megen.![]()
Je zou het niet verwachten, maar daar komt mijn familie dus vandaan.
Voor mij was het bijna 5 kilometer. Scheelt wel, maar het was niet naast de deur.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat ik bedoel. Naar de kroeg of de film gaan, dat kon niet echt. Cafés in mijn dorp waren echt voor oude lui en een bioscoop was echt kilometers verderop. Ik zou dan tien kilometer moeten fietsen en daarna nog een stuk met de bus moeten om naar de film te gaan.En volgens mij was er toen in Beuningen nog geen bios, dus moest ik sowieso helemaal naar Nijmegen.
Het scheelt enorm.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij was het bijna 5 kilometer. Scheelt wel, maar het was niet naast de deur.
mja ben wel blij dat ik nu alles binnen hand bereik hebquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het scheelt enorm.Ik denk dat alleen naar de bioscoop ging als mijn ouders zin hadden om me te brengen.
Ik binnenkort ook. Ik moet zeggen dat je vanaf Deest al een stuk sneller in de stad bent, maar Arnhem zal echt een ervaring voor me zijn. Dat zal de grootste plaats worden waar ik tot nu toe gewoond heb.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ben wel blij dat ik nu alles binnen hand bereik heb
Arnhem is leukquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik binnenkort ook. Ik moet zeggen dat je vanaf Deest al een stuk sneller in de stad bent, maar Arnhem zal echt een ervaring voor me zijn. Dat zal de grootste plaats worden waar ik tot nu toe gewoond heb.
arnhem is dan ook wel een leuke plaats vind ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik binnenkort ook. Ik moet zeggen dat je vanaf Deest al een stuk sneller in de stad bent, maar Arnhem zal echt een ervaring voor me zijn. Dat zal de grootste plaats worden waar ik tot nu toe gewoond heb.
quote:
Ik vind het centrum sowieso wel leuk. En het heeft leuke wijkjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
arnhem is dan ook wel een leuke plaats vind ik
Vergeet Sonsbeek ook niet. Echt een mooi parkquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het centrum sowieso wel leuk. En het heeft leuke wijkjes.
Volgens mij ben ik daar wel eens geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet Sonsbeek ook niet. Echt een mooi park
jaa vind het nog steeds jammer dat de goudvishal weg isquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het centrum sowieso wel leuk. En het heeft leuke wijkjes.
klopt ben er wel eens geweest heerlijk kunnen zittenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef yats het volgende:
[..]
De wijk tussen het park en het spoor heet ook. Maar het is moeilijk dat park te missen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar wel eens geweest.Of in de buurt. De naam klinkt heel erg bekend.
True.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef yats het volgende:
[..]
Hoyhoy Roy.quote:
Wat is deze?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
Ik had zoveel van LOTR verwacht, omdat het zo hoog in allerlei ranglijsten staat, maar god wat viel het tegen.
Fas, dit doet mijn liefde voor jou geen goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
Ik had zoveel van LOTR verwacht, omdat het zo hoog in allerlei ranglijsten staat, maar god wat viel het tegen.
En hoe vond je het?quote:
ik heb het vorig jaar pas voor het eerst gezienquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
en hoe ging het?quote:
Vond het verhaal gewoon mager. Visueel was het wel top overigens.quote:
Je bent zelf magerquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond het verhaal gewoon mager. Visueel was het wel top overigens.
Vergeleken met Kaneel misschien.quote:
Die is onder de gordel Fasquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vergeleken met Kaneel misschien.
Whehehehe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel is toch niet dik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is een meisje dat af en toe komt meehelpen. Geestelijk niet helemaal 100.quote:
Hij weet zich goed te kleden.quote:
Jullie lijken natuurlijk ook enorm op elkaar. Net een een-eiige tweelingquote:
Ah, sterkte dan! Hebben ze nog steeds geen vaste collega kunnen vinden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een meisje dat af en toe komt meehelpen. Geestelijk niet helemaal 100.
Hij zegt run.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lig Fellowship of the Ring te kijken.
En als Gandalf valt bij de Balrog, zegt hij tegen de rest: Fly, you fools.
Zou hij bedoelen dat ze met de Eagles naar Mordor moeten vliegen, maar ze hem verkeerd begrijpen?
Jawel, twee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie lijken natuurlijk ook enorm op elkaar. Net een een-eiige tweeling
[..]
Ah, sterkte dan! Hebben ze nog steeds geen vaste collega kunnen vinden?
Ik doe maar alsof dit een compliment isquote:
Ik hoor toch echt "fly". :$quote:
Simpel te achterhalen, ondertitel aanzetten en opnieuw luisterenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof dit een compliment is
[..]
Ik hoor toch echt "fly". :$
Ah, dat scheelt zeker?quote:
Het betekent ook hetzelfde als run, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
Kennelijk zegt ie fly, en darmee bedoelt ie vlucht, meer uitgesproken als flee.
Ik heb er altijd run van gemaakt.
Ik kijk ze ook altijd met kerstquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:17 schreef Royco1 het volgende:
Bijna weer kerst, dan ga ik ze weer kijken.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het betekent ook hetzelfde als run, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.
Kerst is voor Harry Potter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:17 schreef Royco1 het volgende:
Bijna weer kerst, dan ga ik ze weer kijken.
Proost!quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
Donderdagavond ga ik in Turnhout wat drinken. Bam.
Tweede.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef Fylax het volgende:
Wat zou ik gaan eten
Tosti Ham Kaas
Tosti Kaas Gerookte Kip met piripiri saus
Tosti Gekruid Gehakt met knoflooksaus
Goed idee. Ik heb nog niets gegeten vandaag. Wat eiwitten en koolhydraten (brood) mogen er wel in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:27 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga een uitsmijter maken denk ik.
Of scrambled eggs
Die heb ik wel vakerquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb nog niets gegeten vandaag. Wat eiwitten en koolhydraten (brood) mogen er wel in.
mja nou ja er zit in ieder geval een beetje schot in de zaakquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Fylax het volgende:
Ging goed alleen moet weer overgeplaatst worden want ze hebben mij bij de basis Ggz gezet maar ik heb gespecialiseerde hulp nodig dus moet weer wachten op verwijsbrief maar t gaat dus lang duren
Jupquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja er zit in ieder geval een beetje schot in de zaak
mooi manquote:
Jij bent helemaal niet dik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde ook gaan eten, maar nu ik weer dik ben genoemd, sla ik de lunch maar over
Dan is er weer ruimte om vanavond een kapsalon te eten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde ook gaan eten, maar nu ik weer dik ben genoemd, sla ik de lunch maar over
Ga gewoon lunchen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een grote mixed kapsalon met alles eropquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is er weer ruimte om vanavond een kapsalon te eten.
Wat is een mixed kapsalon?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een grote mixed kapsalon met alles erop
Ik ben chubby.quote:
Mag ik niet van mezelf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is er weer ruimte om vanavond een kapsalon te eten.
Het is ook maar een grapjequote:
Is echt goddelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat mot ik niet. Gewoon alleen döner.
Dat staat niet op de kaart. Is dat iets waar je om moet vragen?quote:
Hier in Lauwe staat het gewoon op de kaart.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat staat niet op de kaart. Is dat iets waar je om moet vragen?
Pleasantly plump.quote:
Dat klinkt als een goede nickname voor een FOK!ker.quote:
Vriendin die hier laatst was wilde graag zijn show zien op comedy central. Ik vond er echt niks aan.quote:
Fas pls. Baseer je dit op die 2 keer dat je me op cam hebt gezien?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is een film die opgenomen is in de buurt van een een testgebied voor atoombommen.
91 van de 220 mensen die hielpen met opnemen kregen kanker. WTF.
Wtf...quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is een film die opgenomen is in de buurt van een een testgebied voor atoombommen.
91 van de 220 mensen die hielpen met opnemen kregen kanker. WTF.
The exterior scenes were shot on location near St. George, Utah, 137 miles (220 km) downwind of the United States government's Nevada National Security Site. In 1953, extensive above-ground nuclear weapons testing occurred at the test site as part of Operation Upshot-Knothole. The cast and crew spent many difficult weeks on location, and in addition Hughes later shipped 60 tons of dirt back to Hollywood in order to match the Utah terrain and lend verisimilitude to studio re-shoots.[5] The filmmakers knew about the nuclear tests[5] but the federal government reassured residents that the tests caused no hazard to public health.quote:
Nee, vond je normaal ogen eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas pls. Baseer je dit op die 2 keer dat je me op cam hebt gezien?
whehehehequote:
Moest vooral lachen om: "Fiber you say? Too healthy. Make it again".quote:
ik vind die onzin die ze over hem maken bij voorbaat al hilarischquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Moest vooral lachen om: "Fiber you say? Too healthy. Make it again".
Zou hij het zelf lezen en dan lachen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind die onzin die ze over hem maken bij voorbaat al hilarisch
Geen ideequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou hij het zelf lezen en dan lachen?
Dat is ook wel weer zo. Ik denk niet dat Kim Jung Un echt humor heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
Geen idee
dat vraag ik me soms bij andere bekende Nederlanders bijvoorbeeld ook wel eens af
ik zou me kapot lachen als ze dat soort plaatjes over mij zouden maken
maar goed ik heb dan ook wel zelfspot
Ligt eraan wat. Sarah Jessica Parker die steeds vergeleken wordt met een paard, lijkt me niet echt hilarisch als ik haar was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
Geen idee
dat vraag ik me soms bij andere bekende Nederlanders bijvoorbeeld ook wel eens af
ik zou me kapot lachen als ze dat soort plaatjes over mij zouden maken
maar goed ik heb dan ook wel zelfspot
dat is ook wel weer zo maar goed toen ik dat eenmaal door had was het meer what has been seen cannot been unseequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt eraan wat. Sarah Jessica Parker die steeds vergeleken wordt met een paard, lijkt me niet echt hilarisch als ik haar was.
Denk het ook niet maar bij hem heb ik soms het idee dattie nog maar een kind is in zijn denken en doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Ik denk niet dat Kim Jung Un echt humor heeft.
daarom zou ik ook niet beroemd willen zijn je kan nog geen scheet laten of het word wel vertoond op sbs shownieuws of rtl boulevardquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:
Denk dat de gemiddelde Nederlander dat nog wel onderschat, hoeveel bagger je over je heen krijgt als beroemdheid. Ik weet niet of ik daar wel tegen opgewassen zou zijn.
Ik zou mezelf sowieso niet durven googelen als bekende Nederlander.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:
Denk dat de gemiddelde Nederlander dat nog wel onderschat, hoeveel bagger je over je heen krijgt als beroemdheid. Ik weet niet of ik daar wel tegen opgewassen zou zijn.
krijg je allemaal "bewerkte" naaktfotos van jezelf waarschijnlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou mezelf sowieso niet durven googelen als bekende Nederlander.
Als dat het ergste is, valt nog mee...quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
krijg je allemaal "bewerkte" naaktfotos van jezelf waarschijnlijk
wat verwacht je dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat het ergste is, valt nog mee...
En allemaal berichten op fora over hoe hard ze je zouden doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
krijg je allemaal "bewerkte" naaktfotos van jezelf waarschijnlijk
Dat zal in mijn geval wel niet zo zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal berichten op fora over hoe hard ze je zouden doen.
Ik ook niet. Da's wel een leuk onderwerp voor een topic. Stel je bent beroemd, waar zouden ze je dan mee pakken op het internet, qua uiterlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou mezelf sowieso niet durven googelen als bekende Nederlander.
Dan is 90% van de vrouwelijke users beroemd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal berichten op fora over hoe hard ze je zouden doen.
The obvious.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet. Da's wel een leuk onderwerp voor een topic. Stel je bent beroemd, waar zouden ze je dan mee pakken op het internet, qua uiterlijk.
ooow dat daar kan ik me echt niet druk om makenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nare roddels, mensen met een erg negatieve mening over je, dat soort dingen.
True, maar het kunnen lezen op het internet maakt het wel een tikje pijnlijker. Althans, zou ik vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow dat daar kan ik me echt niet druk om maken
mensen lullen toch wel over je of je nou beroemd bent of niet
"Zou m'n hond er nog van aftrappen."quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
Ik verwacht echt dingen als: "Ongelooflijk hoeveel overgewicht ze heeft. En die putten in haar dijen. Onvoorstelbaar dat ze zich nog in bikini durft te vertonen".
Immers worden dikke mensen altijd afgesnauwd in de media. Ook mensen die niet dik zijn, maar niet helemaal strak in het vel zitten.
en dan die knieen nog ow ow ow wat een dramaquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
Ik verwacht echt dingen als: "Ongelooflijk hoeveel overgewicht ze heeft. En die putten in haar dijen. Onvoorstelbaar dat ze zich nog in bikini durft te vertonen".
Immers worden dikke mensen altijd afgesnauwd in de media. Ook mensen die niet dik zijn, maar niet helemaal strak in het vel zitten.
Dat magquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True, maar het kunnen lezen op het internet maakt het wel een tikje pijnlijker. Althans, zou ik vinden.
`quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zou m'n hond er nog van aftrappen."
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is 90% van de vrouwelijke users beroemd.
Ook gewoon niet kunnen beredeneren dat bij bijna iedere vrouw met zulk soort belichting cellulitis zichtbaar is. Zoveel wereldvreemdheid op internet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
`
Zoals die foto die jij laatst postte van Iggy Azalea. Mooie vrouw, ik heb haar daarna gegoogled.Maar dan hadden ze dus die foto en andere foto's staan met als commentaar hoe vreselijk haar cellulitis wel niet was. Rot toch op man.
Ja, dan kun je dat soort grapjes niet meer maken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas zou
[..]
Fas zou overigens bekend staan om haar sletterigheid.
Kijk maar op sherlock.
Eerste paar berichten wil ze al Faxie, Murdera, Moeraskat, Zeefje en mij neuken.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
`
Zoals die foto die jij laatst postte van Iggy Azalea. Mooie vrouw, ik heb haar daarna gegoogled.Maar dan hadden ze dus die foto en andere foto's staan met als commentaar hoe vreselijk haar cellulitis wel niet was. Rot toch op man.
Of er komen veel sekstapes van jou in omloop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook gewoon niet kunnen beredeneren dat bij bijna iedere vrouw met zulk soort belichting cellulitis zichtbaar is. Zoveel wereldvreemdheid op internet.
[..]
Ja, dan kun je dat soort grapjes niet meer maken.
Knap dat je dat kan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat mag
ik stel mezelf er boven en negeer het gewoon
Zo erg is dat niet in celebrity land geloof ik. Integendeel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of er komen veel sekstapes van jou in omloop.
Inderdaad. Die types zijn alleen photoshop gewend en komen nooit buiten om echte vrouwen te zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook gewoon niet kunnen beredeneren dat bij bijna iedere vrouw met zulk soort belichting cellulitis zichtbaar is. Zoveel wereldvreemdheid op internet.
[..]
Ja, dan kun je dat soort grapjes niet meer maken.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik kan daar echt niet tegen. Veel vrouwen hebben cellulitis /care.
ik heb me te lang druk gemaakt om wat mensen van me zouden denkenquote:
Daarvoor moet ik wel eerst seks hebben, he.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of er komen veel sekstapes van jou in omloop.
ik val juist op dames met een maatje meer in sommige gevallen vind ik dat nog mooier ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad.Het wordt gebracht als een doodzonde. Alsof je dan niet meer over straat mag.
Cellulitis heeft niet per se te maken met overgewicht. Ook slanke vrouwen kunnen het hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik val juist op dames met een maatje meer in sommige gevallen vind ik dat nog mooier ook
Inderdaad. Je verdient er wat centen aan, je bent weer even in de spotlight.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet in celebrity land geloof ik. Integendeel.
dat klopt dat is ook wel zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Cellulitis heeft niet per se te maken met overgewicht. Ook slanke vrouwen kunnen het hebben.
Als je beroemd bent, kun je seks hebben met wie je wil.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik wel eerst seks hebben, he.
Ik vind het soms niet eens heel raar dat ze aan zichzelf laten sleutelen. Als er constant dat soort dingen over je gezegd worden, word je heel zelfbewust volgens mij.quote:
Dan ben je verder dan ik in dat opzicht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb me te lang druk gemaakt om wat mensen van me zouden denken
en dan wel op zon manier dat ik zelf niet meer wist wie ik was
dus heb ik een tijdje mezelf afgezonderd om mezelf te leren begrijpen en kennen
en nu heb ik dus zoiets van ik ben wie ik ben en als iemand anders over me denkt
of het nou goed of slecht is
het boeit me gewoon niet meer
Dat geloof ik meteen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Je verdient er wat centen aan, je bent weer even in de spotlight.
Het schijnt ook dat er verschrikkelijk veel sekstapes zijn in Hollywood en wat wij zien slechts publiciteitsstunts zijn.
ik snap wel dat je dan anders naar jezelf gaat kijken dat zonder meerquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het soms niet eens heel raar dat ze aan zichzelf laten sleutelen. Als er constant dat soort dingen over je gezegd worden, word je heel zelfbewust volgens mij.
hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je verder dan ik in dat opzicht.
Ja, ik ben het wel met je eens. Puur natuur is mooier. Soms juist die dingetjes die net niet perfect zijn maken iemand leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snap wel dat je dan anders naar jezelf gaat kijken dat zonder meer
maar dan nog ik zou niks aan mezelf veranderen
ik kijk wel eens hier op fok in het celebs onflatteus op de kiek topic
en daar zie je soms plastische chirurgie gone wrong
doe mij maar gewoon natural en puur natuur
22quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag?
Mensen die iets 'aparts' hebben zijn veel unieker en mooier vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wel met je eens. Puur natuur is mooier. Soms juist die dingetjes die net niet perfect zijn maken iemand leuk.
Alleen zie je dat van jezelf niet zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die iets 'aparts' hebben zijn veel unieker en mooier vind ik.
mja precies dat weet jequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wel met je eens. Puur natuur is mooier. Soms juist die dingetjes die net niet perfect zijn maken iemand leuk.
toen ik zo oud was toen was ik wel wat bewuster bezig om "cool" te zijnquote:
Klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die iets 'aparts' hebben zijn veel unieker en mooier vind ik.
Ook wel weer zo. Ik zie juist niets apart aan mezelf. Ik vind mezelf nogal mediocre.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen zie je dat van jezelf niet zo.
er zal toch wel 1 ding zijn waar van je denkt dat vind ik mooi?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ook wel weer zo. Ik zie juist niets apart aan mezelf. Ik vind mezelf noga mediocre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |